شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش عمده دمپایی روفرشی نیکتا

فروش دمپایی روفرشی به صورت عمده انجام می گیرد. مرکز فروش عمده دمپایی نیکتا انواع دمپایی های روفرشی در طرح ها و رنگ های متنوع را ارائه می کند. این دمپایی ها راحتی و سلامتی را برای پا به همراه خواهند داشت. 

{سلام. کل مطلب رو از روی یک متن باز نویسی کردم. این متن رو الان کمی تغییر دادم و دقیقا نمی تونم تشخیص بدم کجای متن کپی محسوب می شه. لطفا راهنمایی کنید تا بدونم چطور متن رو اصلاح کنم. با تشکر}

مرکز فروش عمده دمپایی روفرشی نیکتا

برترین تولید کننده ایرانی دمپایی

برترین تولید کننده ایرانی دمپاییدمپایی ها در انواع بسیار متفاوتی تولید می شوند. برخی از این محصولات مخصوص استفاده در داخل منزل و برخی دیگر برای استفاده در بیرون از منزل تهیه می گردند.
دمپایی ها به دلیل سبکی و راحتی در محیط خانه به کار می روند و تمامی قسمت های پا را نمی پوشانند. دمپایی ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند.
برخی از جنس پلاستیک و برخی دیگر از جنس نمد یا چرم نرم هستند و گاهی یک لایه پارچه ای بر روی آن ها دوخته می شود. از دمپایی های پلاستیکی بیشتر در داخل حمام با استخرها استفاده می نمایند.

با دمپایی روفرشی و مزایای آن بیشتر آشنا شوید:

یکی از مشکلاتی که ممکن است در خانه برای هر کسی پیش بیاید، فرو رفتن اجسام تیز به پاست. این اتفاق بسیار دردناک و خطرناک است، چرا که پا یکی از عوهای مهم به شمار می رود و در صورت آسیب دیدگی ممکن است مدتی از انجام کارهای دیگر عقب بمانیم. دمپایی را انتخاب کنید که هم اندازه پایتان باشد، زیرا بزرگ یا کوچک بودن آن ممکن است در حین راه رفتن برای شما مشکل ایجاد نماید و احتمال زمین خوردن شما را افزایش می دهد.

بهتر است هنگام  راه رفتن روی سرامیک، کاشی یا سنک از دمپایی های مناسب استفاده نمایید. استفاده از دمپایی های ابری بر روی سطوح خیس یا صاف خطرناک است و موجب زمین خوردن افراد می گردد.

دمپایی مناسب استفاده در استخر و حمام چه ویژگی هایی دارد؟

از آنجایی که درون حمام یا استخر پوست مرطوب می گردد، ممکن است عوامل بیماری زا بر روی پوست پا نفوذ کنند و موجب آسیب و بیماری گردند.
به همین دلیل رعایت نکات بهداشتی و استفاده از دمپایی های شخصی در استخرها ضروری است. به دلیل رطوبت، پوست پا نرم می شود و امکان افزایش بیماری های قارچی و پوستی را افزایش می دهد. بنابراین رعایت نکات بهداشتی داخل استخرها لازم است.

نمایندگی فروش دمپایی مردانه و زنانه نیکتا

دمپایی زنانه خارجی و همچنین دمپایی های مردانه از کیفیت های بالایی برخوردارند. به دلیل راحتی استفاده از دمپایی، استفاده از این محصول در داخل خانه گسترش یافته است.

این روزها اکثر  بانوان به پوشیدن دمپایی‌ روفرشی در خانه عادت کرده‌اند. برخی خانم‌ ها تنها از روی عادت دمپایی به پا می کنند، برخی ها نیز به دستور پزشک از دمپایی های طبی استفاده می نمایند. اگر از نظر پزشکی مشکل خاصی ندارید نیاز نیست دائما در خانه از دمپایی استفاده کنید. از جمله مزایای دمپایی های طبی رو فرشی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. پیش گیری و بهبود زانو درد
  2. کاهش کمر درد 
  3. بر طرف کردن التهابات کف‌ پا 
  4. برای افرادی که کف پای صاف دارند، قوسی کف پا را پر می نمایند.
  5. جلوگیری از بیماری های پوستی مربوط به انگشتان پا
  6. افزایش سلامتی پا
  7. کاهش درد عضلات پا

پوشیدن دائم دمپایی های روفرشی به‌ خصوص از نوع طبی، برای افراد عادی و سالم به هیچ عنوان یک ضرورت محسوب نمی‌ گردد. اما به طور کلی استفاده از آن می‌ تواند از آسیب به پوست پا، در اثر تماس با اشیاء تیز احتمالی موجود در منزل پیشگیری نماید.

عرضه عمده انواع دمپایی های روفرشی

عرضه عمده انواع دمپایی های روفرشیعرضه عمده صندل ارزان قیمت و فروش صندل خارجی و دمپایی های روفرشی با تخفیفات ویژه همراه است. کف پای افراد یکی از مهم ترین بخش های بدن محسوب می گردد.
این بخش از پا نیاز به مراقبت دارد و اهمیت آن تا جایی است که آن را قلب دوم بدن نامیده اند. ایستادن و راه رفتن بیش از حد،  از مواردی است که می تواند، باعث آسیب رسیدن به پا شود.
در اکثر  موارد ایستادن زیاد باعث ایجاد مشکلات بدنی و بروز برخی از بیماری های مربوط به پا مانند واریس می شود. راه رفتن زیاد، بر روی فرش نیز از مواردی می باشد که باعث ایجاد خار پاشنه و خستگی بدن می گردد.
یکی از راه کار های ساده برای کاهش اثرات ایستادن زیاد و راه رفتن در منزل، استفاده از دمپایی های روفرشی است. پوشیدن دمپایی روفرشی خصوصا برای خانم های خانه دار که در منزل مدت بیشتری سر پا می مانند، فواید بسیاری دارد.

بهترین قیمت خرید انواع دمپایی

قیمت خرید انواع دمپایی ها، با توجه به سایز، جنس و طرح آن متفاوت است. در متن زیر به فواید استفاده از انواع دمپایی ها اشاره خواهیم نمود:

زگیل کف ‌پا از بیماری ‌های شایع در استخر ها به شمار می رود.  كه در صورت استفاده نكردن از دمپایی شخصی، امكان ابتلا به این بیماری افزایش می ‌یابد. قارچ كف پا نیز از دیگر بیماری ‌های پوستی به شمار می رود كه امكان ابتلا به آن در استخر ها بسیار شایع است. برای پیشگیری از ابتلا به قارچ كف پا در استخرها توصیه می ‌گردد، حتما از دمپایی شخصی استفاده نمایید.

همچنین وارد آمدن ضربه به پوست نیز آن را نسبت به عوامل بیماری ‌زا به شدت آسیب پذیر می‌ كند. پوشیدن دمپایی در محیط استخر علاوه بر پیش‌ گیری از تماس پا با عوامل بیماری ‌زا، از وارد آمدن ضربه به پا نیز جلوگیری می نماید.

بهتر است از دمپایی های لا انگشتی به صورت طولانی مدت استفاده ننمایید. استفاده ی طولانی مدت از دمپایی های لا انگشتی موجب بروز درد در ناحیه ی پا، کمردرد و یا حتی آسیب رسیدن به لگن خواهد شد. بهترین راه حل این است که از صندل یا دمپایی استفاده نمایید تا ماهیچه‌ های ساق پا بتوانند خود را با وضعیت جدید سازگار نمایند و به این ترتیب می تـوان از بروز درد و یا التهاب تاندون ها در ساق پا جلوگیری نمود.
همچنین پوشیدن دمپایی های راحتی در بلند مدت برای سلامتی پا مضر خواهد بود. پزشکان معتقدند راه رفتن مداوم با دمپایی باعث خواهد شد، استخوان پشت پاشنه ی پا به سمت بیرون منحرف گردد و فشار وزن بدن به صورت نامناسب در کف و کناره‌ های پا پخش شود، که این امر عوارضی مانند خارج شدن عضو از شکل طبیعی را به همراه خواهد داشت.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید