شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش دمپایی دخترانه پاپا کد PK-3116

امروزه، به علت افزایش تقاضای مشتریان، نمایندگی فروش دمپایی دخترانه پاپا کد PK-۳۱۱۶ میزان عرضه ی این محصول را چند برابر کرده است تا بتواند نیاز های افراد مختلف را به درستی رفع نماید. این دمپایی ها در انواع طرح، رنگ و سایز تولید می شوند و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند. جنس مقاوم و ماندگاری بالای کالای نام برده شده، باعث محبوبیت بیش از حد آن گشته است.

نمایندگی فروش دمپایی دخترانه پاپا کد PK-3116

تولیدی انواع دمپایی دخترانه پلاستیکی

تولیدی انواع دمپایی دخترانه پلاستیکی با پیشرفت های اخیری که در زمینه ی مد و زیبایی به وجود آمد، بسیاری از افراد، خصوصا دختر خانم ها، فکر استفاده از شیک ترین و به روز ترین محصولات و پوشش ها برای با کلاس و اصیل به نظر رسیدن به ذهن شان خطور کرد و توجه آن ها به این زمینه بیش تر شد که یکی از این موارد، پوشیدن کفش و دمپایی مناسب، زیبا و در عین حال راحت و سبک بود.

به همین علت، تولیدی انواع دمپایی دخترانه پلاستیکی در کشور، مجبور شد خط تولید خود را افزایش دهد تا پاسخگوی تقاضای خانم ها در بازار های داخلی و خارجی گردد.

از انواع دمپایی های پلاستیکی پرفروش تهیه شده توسط این تولیدی می توان به دمپایی های الماس انگشتی، توری، بند دار و بدون بند، دم باز و دم بسته، طرح دار و ساده، فانتزی، صندل، مدل ترمه، مدل میخک، مدل لاو، حصیری، گیپوری و طرح کیوشو و لیانا اشاره کرد.

تولیدی این محصولات، برای هر کدام از دمپایی های خود، بهترین و مرغوب ترین نوع اجناس و مواد اولیه را به کار برده و از رنگ های متنوعی برای طرح های خود استفاده نموده است.

خرید دمپایی پاپا مستقیم از کارخانه

خرید دمپایی پاپا مستقیم از کارخانه خرید دمپایی پاپا به صورت مستقیم از کارخانه و بدون نیاز به واسطه از طریق این سایت امکان پذیر است.

همکاران ما با سال ها سابقه ی درخشان در امر فروش، خوشبختانه توانسته اند تا به امروز، اعتماد مشتریان خود را به خوبی جلب کنند و موجب رضایتمندی آن ها گردند.

پس به ما اعتماد کنید و برای انجام خرید، به صورت آنلاین به صفحه ی محصول نام برده شده مراجعه کنید؛ سپس بعد از انتخاب طرح و رنگ، سایز مورد نظر تان را وارد نموده و دکمه ی ثبت را فشار دهید.

خرید هایی که از کارخانه صورت می گیرند، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشند زیرا سود کم تری از جانب فروشنده برای محصول در نظر گرفته می شود.

بعد از ثبت سفارش خود، کارکنان ما در اسرع وقت، بهترین و باکیفیت ترین دمپایی پاپا را با نازلترین قیمت در اختیار شما قرار خواهند داد؛ پس به ما بپیوندید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید