شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزان ترین قیمت فروش دمپایی مجلسی

پا عضوی از بدن است که برای زیباتر نشان دادن آن می توان از پاپوش های مختلف و متنوعی استفاده کرد. دمپایی مجلسی یکی از انواع پاپوش هایی می باشد که در انواع طرح ها و مدل های گوناگونی وجود دارد. انواع دمپایی مجلسی در مهمانی های خانوادگی و در مدل های شیک تر برای جشن هایی مانند تولد، عقد و عروسی مورد استفاده دختران و بانوان قرار می گیرد. اطلاع از آخرین قیمت دمپایی مجلسی برای تمام مشتریان عمده دارای اهمیت می باشد.ارزان ترین قیمت فروش دمپایی مجلسی

بهترین برند های تولید کننده انواع دمپایی و صندل

بهترین برند های تولید کننده انواع دمپایی و صندل

امروزه در سراسر دنیا، پوشاک اعم از موارد گوناگون، به عنوان یک صنعت و کسب و کار بسیار مهم تلقی می گردد. روزانه میلیون ها نفر اعم از زن و مرد، کودک و نوجوان از انواع مختلف پوشاک مانند پیراهن، شلوار، کفش و … استفاده می کنند.

صندل و دمپایی از زیرمجموعه های پوشاک می باشد که استفاده از آنها در زمان ها و مکان های مختلف لازم و ضروری به نظر می رسد.به جرأت می توان گفت که همه افراد در سال ممکن است چندین بار برای خرید و تهیه کردن انواع دمپایی و صندل برای استفاده های مختلف، هزینه های متنوعی را صرف نمایند.

صندل از انواع پاپوش هایی می باشد که خود دارای نمونه های مختلفی است. این پاپوش بیشتر در روزهای گرم سال و یا مواقعی مانند پیک نیک بسیار مورد استفاده می باشد.دمپایی نیز از اقلامی است که بیشتر در منزل کاربرد دارد و در سرویس های بهداشتی، راه پله ها، حیاط و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که مصرف انواع مختلف صندل و دمپایی در سراسر جهان و همچنین کشور ما بالا می باشد، کارگاه ها و تولید کنندگان زیادی هستند که با بهترین مواد اولیه و همچنین بهره مندی از متخصصین و طراحان حرفه ای انواع صندل و دمپایی را در نمونه های گوناگون زنانه، مردانه دخترانه، پسرانه و … به دست مشتریان می رساند.

صندل و دمپایی در جنس های مختلفی در بازار موجود می باشند. مثلا جنس دمپایی مردانه شیک اغلب از چرم و یا پلاستیکی های بسیار فشرده و مرغوب می باشد که همین جنس ها دارای دوام و طول عمر بالایی هستند.

مرکز فروش عمده انواع صندل مردانه و زنانه

صندل نمونه ای از کفش می باشد که طراحی و مدل آن به گونه ای است که بیشتر قسمت های پا در آن پیدا می باشد. این پاپوش استفاده راحت تری نسبت به کفش دارد و پا در آن عرق نمی کند.نکته قالب توجه این است که صندل حالت رسمی ندارد و نباید آن را در مکان هایی مانند ادارات و مراکز کاری و جشن های رسمی استفاده کرد.
همچنین هنگامی که از صندل استفاده می کنیم، نباید به هیچ عنوان جوراب پوشید زیرا از نظر ظاهری اصلا خوب نیست.

با مراجعه به بازار دیده اید که صندل در انواع مردانه و زنانه وجود دارد. حتما دقت کرده اید که تنوع در طرح و مدل و حتی رنگ در صندل های زنانه نسبت به مردانه بسیار بیشتر می باشد.از نمونه صندل های زنانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صندل مجلسی
  • صندل لژدار
  • صندل روفرشی
  • صندل پاشنه دار
  • صندل بافتنی
  • صندل عروسکی
  • و …

بهتر است بدانید که نمونه هایی مانند صندل ورزشی، طبی، صندل دمپایی لاانگشتی در بین مردان و زنان مشترک می باشند.

پا یکی از اعضای مهم بدن می باشد که سلامتی آن دارای اهمیت زیادی است. استفاده از پاپوش های نامناسب موجب می شود به کمر و ستوان فقرات فشار وارد گردد.یکی از انوع صندلی هایی که در بازار با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است، نوع طبی می باشد. صندل طبی اغلب از نوع چرم باکیفیت می باشد که طراحی آنها مطابق با قوس پا انجام شده است.صندل طبی از پا به خوبی محافظت می کند و موجب می شود که فرد در حین استفاده از آن احساس راحتی کند و بتواند با آنها یک پیاده روی خاطری انگیزی را برای خود رقم بزند.

عرضه و پخش انواع صندل زنانه و مردانه و همچنین فروش دمپایی زنانه در مدل های طبی و یا نمونه های دیگر با رونق بسیار بالایی در سراسر کشور همراه می باشد.

لیست قیمت دمپایی های مجلسی زنانه

لیست قیمت دمپایی های مجلسی زنانهزنان و دختران همواره دوست دارند در مهمانی ها و دورهمی ها، درخشنده و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آنها از انواع پوشاک و اکسسوری های زیبا استفاده می کنند.دمپایی های مجلسی زنانه از انواع اقلامی می باشد که بانوان و دختران می توانند آنها را مطابق با لباس خود تهیه کنند و از آن استفاده لازم را ببرند.

دمپایی مجلسی پاشنه دار یکی از دمپایی هایی می باشد که در انواع پاشنه کوتاه و بلند وجود دارند. پاشنه های این مدل از دمپایی اغلب به صورت پاشنه های سرتاسری است و استفاده از آن راحت می باشد.از دمپایی های مجلسی زنانه پاشنه دار، می توان در مهمانی های خانوادگی استفاده کرد ولی بهتر است برای مجالس عقد و عروسی که در سالن برگزار می شود، صندل های مجلسی با پاشنه های باریک و بلند را به کار برد.لازم به ذکر است که دمپایی های مجلسی در انواع بی پاشنه و یا پاشنه تخت برای افراد قد بلند نیز توسط تولید کنندگان به تولید می رسد. 

قیمت انواع دمپایی مجلسی و یا صندل در بازار به فاکتورهای مختلفی نظیر موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع جنس به کار رفته 
  • برند و کارخانه سازدنده
  • مدل و طرح 
  • تزئینات به کار رفته
  • کیفیت و کارایی

اطلاع از لیست قیمت انواع دمپایی در نمونه های ساده و مجلسی جهت خرید و فروش راحت تر و سریع تر برای فعالان بسیار کارساز و موثر می باشد.

جدیدترین صندل های روفرشی پاشنه دار

همان طور که باید در خارج از منزل آراسته به نظر برسیم، در داخل خانه حتی در هنگامی که مهمان وجود ندارد، نیز باید همیشه مرتب و شیک باشیم.برای آراسته بودن در منزل علاوه بر لباس می توان از پاپوش های منحصر به فرد و زیبا در مدل های جدید و فانتزی نیز استفاده کرد.

صندل و یا دمپایی روفرشی زنانه و یا مردانه در منزل علاوه بر دادن جلوه زیبا به پا، موجب می گردد که پا در برابر انواع فشارها در امان باشد و همچنین کف پا کثیف و یا ترک خورده نشود.بانوان در منزل بیشتر وقت خود را در آشپزخانه صرف می کنند و همواره اموری مانند آشپزی، شستن ظرف و نظافت را به صورت ایستاده انجام می دهند.استفاده از دمپایی و صندل های روفرشی و مناسب با قوس و فرم پا در جنس های مرغوب و باکیفیت موجب می گردد که کمر و ساق پا خسته نشود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید