شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت دمپایی طبی مردانه نیکتا

نیکتا با برندی نام آشنا از صندل و دمپایی هایی با طراحی منحصر به فرد، با ساختاری ارگونومیک که راحتی و انعطاف پذیری بالایی را به همراه دارد. 

جهت استعلام قیمت دمپایی طبی مردانه نیکتا از طریق ارتباط گرفتن چبا نمایندگی های فروش می توان به قیمت دست اول کارخانه ای دست یافت. 

دمپایی طبی مردانه نیکتا متشکل از ۱۰۰% پلی اورتان مناسب برای استفاده روزمره، با دوام بالا که باعث راحتی پا می شود.

استعلام قیمت دمپایی طبی مردانه نیکتا

مرکز خرید عمده دمپایی در ایران

مرکز خرید عمده دمپایی در ایراندمپایی طبی زنانه در نمونه های شیک و بادوام، که به هنگام استفاده طولانی مدت،باعث راحتی بیشتر پامی شود.  

شرکت نیکتا در تهیه محصولات خود از فناوری های روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت استفاده می کنند و این باعث شده تا با طراحی منحصر به فرد خود بی رقیب از نظر کیفیت باشند. 


. صندل زنانه و مردانه نیکتا خیلی زود توانست در میان برندهای رقیب در ایران، جایگاه خاص خود را پیدا کند. به کارگیری تیم های حرفه ای طراحی و تولید باعث شده محصولات این برند، از ابتدا تا امروز نه تنها کیفیت اولیه را حفظ کنند، بلکه محصولاتی متناسب با سلیقه ی روز مردم تولید کند. در کنار رعایت تمام اصول زیبایی و سادگی در طراحی محصولات، رمز موفقیت این برند، استفاده از مواد اولیه ی باکیفیت و مرغوب است. مواد اولیه مانند چرم مصنوعی، پارچه، سگک و نگین، همه از بین بهترین مواد انتخاب شده اند. ضمن این که، کارخانه ی تولید محصولات نیکتا مجهز به جدیدترین و پیش رفته ترین تجهیزات تولید صندل و دمپایی است. نیکتا از اولین برندهایی است که در ایران صندل و دمپایی هایی از جنس EVA، PVC و UV تولید کرد. پس از نیکتا خیلی از تولیدکنندگان دیگر سعی کردند از الگوهای این برند در تولید محصولاتشان استفاده کنند. و همین نشان دهنده ی اصالت نیکتا در بازار کفش و صندل در ایران است. این برند امروز یکی از بزرگ ترین شرکت های تولیدکننده ی دمپایی و صندل در خاورمیانه است. احترام به سلیقه ی مشتری، تعهد به کیفیت و فعالیت همگام با بازارهای مد ایران و دنیا، راز موفقیت و ماندگاری این برند است. مقایسه ی طرح و کیفیت محصولات این برند با قیمت آن ها، نشان می دهد که نیکتا، از برندهای پیشتاز و موفق در بازار چرم ایران است. کافی است لوگوی ساده و کوچک این برند را روی محصولی ببینید تا از کیفیت، زیبایی و کارایی آن مطمئن شوید.

فروش انواع دمپایی مردانه و زنانه

در حالت کلی دمپایی به عنوان وسیله جهت مراقبت و پوشش پا ‌است که اکثرا در منازل و مکان های نزدیک منازل مورد استفاده قرار می گیرد. 

اکثرا دمپایی های در جنس های پلاستیکی، ابری و حوله ای در بازار موجودند و اما مدل های طبی یکی از پر فروش ترین دمپایی ها محسوب می شوند. 

دمپای انواع مختلفی دارد با توجه به مدل، طرح و محلی که در آنجا مورد استفاده قرار می گیرد: 

دمپایی طبی

دمپایی استخر یا شنا

دمپایی لا انگشتی 

دمپایی حوله ای

دمپایی پلاستیکی

دمپایی رو فرشی

دمپایی ابری 

و باید گفت که دمپایی مردانه، زنانه، پسرانه، دخترانه، بچگانه نیز در بازار موجود است.  

فروش دمپایی طبی به افرادی که  در ناحیه کمر و پا با احساس درد مواجه اند توصیه می شود و باید گفت که ظاهر دمپایی های طبی چسبی است. 

عرضه بهترین دمپایی های طبی

عرضه بهترین دمپایی های طبیبهترین دمپایی های طبی از طریق نمایندگی های پخش و فروش به تمام نقاط در داخل کشور عرضه می گردد. 

بنابراین تولید کنندگان در داخل کشور از طریق فروشگاه های اینترنتی و نیز به صورت آنلاین نسبت به معرفی و پخش و فروش تولیدات خود در داخل و خارج از کشور اقدام می نمایند. 

انواع دمپایی طبی در داخل بازارهای داخلی و خارجی از طرق نمایندگی های پخش و فروش به صورت عمده و جزٸی به فروش می رسد. 

انواع دمپایی استخری، تولید شده از بهترین مواد اولیه، که توسط تولید کنندگانة به بازار عرضه می شود و در اختیار خریداران قرار گیرد. ۰

دمپایی استخری مدل نیکتا به عنوان یکی از با کیفیت ترین دمپایی های ایرانی که بیشتر در استخر و سونا و حتی در سرویس بهداشتی و حمام منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

دلایلی که باعث شده تا دمپایی استخری مورد استفاده قرار بگیرد: 

  1. موجب عدم لغزش در محیط های خیس استخر می شود.
  2.  با توجه به میزان کلر موجود در استخر از بروز بیماری های پوستی جلوگیری می کند.

لیست قیمت دمپایی طبی مردانه نیکتا

دمپایی یک وسیله کاربردی است که تقریبا همه آدم ها به نوعی از آن استفاده می کنند. استفاده از دمپایی برای سلامت پا بسیار مفید است. خشک بودن پا باعث جلوگیری از بوی بد پا و جلوگیری از بیماری های قارچی می شود. در ادامه ویژگی های یک دمپایی خوب را با هم مرور می کنیم.

_برای تهیه یک دمپایی خوب به دنبال جنس پارچه ای و حوله ای نباشید. زیرا این مدل دمپایی ها اجازه جریان هوا را نمی دهند و پا عرق می کند و دمپایی زودتر آلوده می شود.

_یک دمپایی رو فرشی خوب باید سبک باشد. زمانی که با دمپایی راه می روید،قسمت پاشنه دمپایی به پاشنه پاهایتان کوبیده می شود. هر چقدر دمپایی سبک تر باشد، ضربه های کوبیده شده به پوست پا هم آرامتر است و پوست پا کمتر تحریک می شود.

_ دمپایی طبی بخرید. دمپایی های طبی به منظور تقویت قوس کف پا طراحی شده است و با زیر سازی پاشنه پا به تراز شدن پاها کمک می کند. دمپایی های طبی فضای کافی را در اختیار انگشتان شما قرار می دهد تا به راحتی حرکت کنند.

_ دمپایی را انتخاب کنید که کفی ضخیم تر و رویه منحنی دارد. این نوع دمپایی باعث جلوگیری از کمر درد می شود. اما این موضوع را به خاطر داشته باشید که دمپایی مناسب برای اتاق رختکن یا استخر باید نازک باشد.

_دمپایی سایز مناسب انتخاب کنید اگر دمپایی کوچک باشد به پاشنه پا آسیب می زند و باعث ترک پوستی می شود و اگر بزرگ باشد به دلیل حفظ تعادل و نگه داشت دمپایی در پا، به شصت پا آسیب می زند.

دمپایی ها کاربردهای مختلفی دارند که بنا به نوع استفاده شان جنس های متنوعی دارند. دمپایی در زندگی امروزه بسیار کاربردی است و انواع صندل دمپایی ها را میتوانید با استایل های مختلف ست کرد.

دمپایی پلاستیکی 

دمپایی حوله ای 

دمپایی چرم

صندل دمپایی

دمپایی نمدی

دمپایی پارچه ای

دمپایی ساحلی

هر کدام از این دمپایی ها انواع زنانه، مردانه، بچه گانه دارند که کاربردهای مختلفی دارند و طرح ها و رنگ های متنوعی نیز دارند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید