شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار پخش دمپایی روفرشی جدید دخترانه نمدی

یکی از انواع دمپایی روفرشی جدید دخترانه که بسیار رواج پیدا کرده و متقاضی مصرف کننده آن بالاست دمپایی روفرشی نمدی می باشد. مجموعه ی ما به عنوان بازار پخش دمپایی روفرشی فعالیت می کند.

بازار پخش دمپایی روفرشی جدید دخترانه نمدی

ملاک انتخاب یک دمپایی روفرشی

ملاک انتخاب یک دمپایی روفرشی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از انواع دمپایی روفرشی به جنس های مختلف رواج پیدا کرده است و خانم‌ها و آقایان مصرف کننده این پاپوش ها هستند.

ملاک انتخاب یک دمپایی روفرشی:

 یکی از مهمترین ملاک های انتخاب دمپایی روفرشی این است که از جنس مرغوبی برخوردار باشد که بتوانیم آن را به طور کامل شست و شو دهیم و نگران کثیف شدن آن نباشیم.

 کفی و زیره این دمپایی ها باید از استانداردهای پزشکی برخوردار باشد به صورتی که گودی کف پا را پوشش دهد و استفاده طولانی مدت از آن هیچگونه آسیب به ستون فقرات و زانو ها وارد نکند.

 طراحی این دمپایی روفرشی باید به گونه‌ای باشد که  باعث عرق و و بوی بد پا نشود.

الیاف دمپایی روفرشی و متریال هایی که در آن استفاده شده نباید هیچ گونه حساسیت عفونت و آلرژی برای پا به وجود نیاورد و از آن به خوبی مراقبت کند .

این دمپایی ها به گونه ای طراحی شدند که تمام سلیقه ها را پوشش دهد به طوری که برای آقایان و خانم ها و بچه ها متناسب با سلیقه شان های مدل های متنوعی تولید شود.

 دمپایی های روفرشی باید بسیار سبک باشند زیرا در طول روز دائماً در پا می باشد و اگر این دمپایی ها سنگین باشند پا دچار خستگی می شود.

در هنگام خرید انواع دمپایی روفرشی شما باید به پاشنه آن دقت کنید زیرا مدام در پای شما هستند اگر پاشنه آن بسیار بلند باشد یا بسیار تخت باشد شما دچار خستگی می شوید و به پای تان آسیب می رسد.

فروشگاه معتبر دمپایی جدید دخترانه مجلسی

فروشگاه معتبر دمپایی جدید دخترانه مجلسی فروشگاه ما توانسته انواع دمپایی دخترانه مجلسی را در مدل‌های وسیع و متنوعی به عرصه فروش برساند‌.

این دمپایی ها در سایز بندی بسیار وسیعی می‌باشند و همچنین رنگ بندی آنها بسیار بالاست که توانسته سلیقه‌های مشتریان خود را پوشش دهد.

 از دیگر ویژگی های دمپایی های فروشگاه ما این است که سایز بندی آنها از قالب استانداردی تشکیل شده است بنابراین می تواند خرید شما را بخوبی تضمین کند

برای خرید انواع دمپایی مجلسی شیک دخترانه شرکت ما می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین از طریق وبسایت ما اقدام کنید تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای خود تهیه کنید لازم به ذکر است یا خرید این محصول در حجم عمده از قیمت پایین تری برخوردار است.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید