شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین قیمت انواع دمپایی روفرشی پارچه ای در بازار

برای اینکه از بسیاری از بیماری پوستی مانند ترک های پوستی جلوگیری از سرماخوردگی  و باعث جلوگیری از عرق کردن پا میشود بهتر است در منزل از انواع دمپایی پارچه ای استفاده کنیم. قیمت دمپایی پارچه ای از نظر جنس کیفیت با هم متفاوت میباشد بهتر است مناسب با مکان انتخاب شود قیمت دمپایی روفرشی پارچه ای از جنس حوله یی برای حمام استفاده میشود یا دمپایی از جنس چرم یا که برای مکان های که کف آن سرامیک یا کاشی هست یا دمپایی از جنس  ژله یا پلاستیکی که روی فرش استفاده میشود هر کدام قیمت متفاوتی دارند. برای انتخاب دمپایی باید به راحتی پا توجه کنید برای خرید دمپایی روفرشی علاوه بر زیبایی و کیفیت باید به راحتی پا هم توجه کرد
بهترین قیمت انواع دمپایی روفرشی پارچه ای در بازار

بزرگترین تولید کننده انواع دمپایی های پارچه ای

بزرگترین تولید کننده انواع دمپایی های پارچه ایدمپای شیما بزرگترین و معتبرترین شرکت تولید کننده. دمپایی در ایران میباشد. عرضه کنند متنوع ترین دمپایی با طرح های مختلف در ایران میباشد  یکی از برند های معروف مشهور در تولید دمپایی جلو بسته ،لا انگشتی، معمولی میباشد  این شرکت تولید کننده جنس محصولاتش بیشتر پارچه یی. و نمدی وحوله یی میباشد البته از جنس پلاستیک و چرم تولید میکند .بهترین نوع دمپایی  به روز ترین دمپایی ها در سطح ایران را تولید میکند نمایندگی شرکت تولید کننده دمپایی پارچه ای در شهر شیراز میباشد 

لیست قیمت انواع دمپایی های روفرشی

لیست قیمت انواع دمپایی های روفرشیقیمت دمپایی رو فرشی به دلیل کیفیت جنس مقاوت راحتی پا متفاوت میباشد قیمت نوع پارچه  به کار رفته در دمپایی متفاوت میباشد اغلب پارچه های که از جنس الیاف حوله یی هستن با پارچه های خزدار هستن یا پلاستیکی  طبی پزشکی هستن قیمت های آن متفاوت میباشند اغلب دمپایی های که از جنس چرم نرم سبک از نظر قیمت بسیار گرانتر از دمپایی های که از جنس پلاستیک یا پارچه ای هستن قیمت دمپایی ها با توجه به شرایط اقتصادی وتحریم در ایران به دلیل گران شدن مواد اولیه تغییر میکند و معیار دیگری که قیمت دمپایی تاثیر میگذارد علاوه بر کیفیت وراحتی آن زیبایی و متنوع بودن آن برای خانم از اهمیت زیادی برخورد دار میباشد  علاوه بر.راحتی پا کیفیت جنس دمپایی زیبا متناسب با سلیقه خانم ها بودن در قیمت دمپایی رو فر شی تاثیر میکند

جدیدترین مدل های دمپایی های روفرشی

جدیدترین مدل های دمپایی های روفرشیقبل از هر چیزی باید گفت که خانم ها همیشه دنبال شیک ترین و مدرن ترین وسایل برای زیبا کردن خودشون هستن به همین دلیل دمپایی زنانه توانسته این امکان را برای آنها فراهم آورد. پوشیدن روفرشی یکی از عادت های دیرینه خانمهای خانه دار و باسلیقه میباشد آن را یکی از مهمترین پیش نیازهای  زندگی میدانند هر چند استفاده از رو فرشی زنانه منحصرا جهت زیبایی میباشد. اما طبق تحقیقاتی که انجام شده استفاده از دمپایی باعث جلو گیری از کمر درد و زانو درد میشود  جدیدترین دمپایی روفرشی که در بازار موجود میباشد از جنس پارچه مخمل یا الیاف براق میباشد که روی آن خزه  میباشد بر اساس کاربردهای مختلفی که دمپایی میتواند داشته باشد مدل های متنوعی از این کالا تولید و عرضه میشود  .جدید ترین مدل دمپایی لا انگشتی زنانه. یکی از محبوب ترین مدل ها دمپایی و روفرشی میباشد به دلیل زیبایی و جوان پسند بودن آن بیشتر از جوانان طرفدار این نوع دمپایی میباشند.  دمپایی عروسکی زنانه. این دسته از دمپایی ها بیشتر مورد پسند بیشتر دختران جوان میباشد به شکل های متنوع تولید و عرضه میشود. مدل دمپایی پشمالو پر طرف دار ترین نوع دمپایی زنانه میباشد دمپایی مجلسی زنان بیشتر برای خانم ها برای مجالس و مهمانی ها استفا ه میشود  دمپایی فانتزی زنانه. این نوع دمپایی دخترانه به شکل طرح ها متنوع میباشد,طرفداران خاص خودش را دارد.

خرید مستقیم دمپایی پارچه ای از تولید کننده

خرید مستقیم دمپایی پارچه ای از تولید کنندهدمپایی های حوله ای پارچه ای به وسطه کارخانجات گوناگون کشور با برند های مختلف تولید می شوند و شما برای تهیه ی آسان و به صرفه ی این محصول باید به سایت های فروش اینترنتی دمپایی پارچه ای و حوله ای با ارزانترین قیمت خرید کنید.

دمپایی های حوله ای با تنوع بسیار در مدل های زنانه، مردانه و بچه گانه تولید و به بازار عرضه و فروش می روند.

دمپایی های حوله ای از جنس پارچه ی مقاوم و نرم حوله ای تهیه می شوند که بسیار گرم و سبک اند.

دمپایی های حوله ای مدل های مختلفی دارند که از جمله انواع این مدل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دم دمپایی حوله ای وفرشی بزرگسالان
  • دمپایی حوله ای عروسکی بچه گانه
  • دمپایی حوله ای یکبار مصرف هتلی

به طور عمده دمپایی های حوله ای روفرشی در روزهای سرد و بعد از حمام مورد استفاده قرار می گیرند که هم رطوبت پا جذب شود و هم پا گرم نگه داشته شود.

این دمپایی ها رویه و استر نرم و مقاومی دارند که بسیار سبک و و راحت است.

با این وجود که دمپایی های حوله ای عروسکی بیشتر جنبه ی ظاهری دارند به عنوان محافظ پای کودکان نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

از پرفروش ترین مدل های دمپایی های حوله ای در روزهای سرد، دمپایی های حوله ای یکبار مصرف هتلی هستند.

دمپایی های حوله ای بسیار محبوب و پرفروش اند که خریداران فراوانی نیز دارند.

از جمله استفاده های مختلف این دمپایی ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • استفاده در منزل
  • استفاده در بیمارستان ها
  • استفاده در هتل ها

دمپایی های حوله ای نوع هتلی و بیمارستانی دارای تقاضای بیشتری هستند که خرید آنها از طریق عمده صورت می گیرد.

قیمت این محصولات به روش عمده ارزان تر و مناسب تر خواهد بود.

با توجه به استفاده ی وسیع و فراوان از دمپایی های حوله ای برای تهیه ی این محصول به قیمت ارزان، می توان از سایت های فروش اینترنتی دمپایی های حوله ای که قیمت فروش آنها ارزان و بدون واسطه است دیدن کرد.

سایت هایی وجود دارند که نمایندگی مستقیم کارخانجات تولیدی دمپایی های حوله ای را بر عهده دارند که با مراجعه به این سایت ها می توان خریدی ارزان و با کیفیت را در زمان اندکی تجربه کرد.مطرح ترین برند دمپایی در بین برند های ایرانی متعلق به برند نیکتا است طی ساله های متمادی با تولید انواع انواع دمپایی های زنانه ،مردانه،بچه گانه با جلب  رضایت مشتریان توانسته سهم عمده ی بازار دمپایی ایران را در اختیار خود بگیرد خرید اینترنتی دمپایی از سایت دینگولندامکان مشاهد انواع دمپایی اعم از روفرشی ،لا انگشتی…را برای شما فراهم می آورد ضمن اینکه این سایت طبق روال همیشه تمام محصولات خود را با قیمتی اقتصادی و تضمینی و با کیفیت به فروش میرساند

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید