شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین قیمت خرید دمپایی استخری پاپا

اختراع پلاستیک از نفت خام منشاء ساخت و تولید بسیاری از لوازم و آسان تر شدن زندگی بشر گشته است. یکی از وسایلی که از این ماده ساخته می شود، انواع و اقسام دمپایی است. دمپایی در مدل های بسیار زیادی تولید می شود که شما می توانید هر یک از آن ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کرده و خریداری نمایید. دمپایی استخری یکی از این وسایل است که برای جاهایی مثل استخر، سونا و … مناسب می باشد. قیمت دمپایی استخری به روش خرید و مارک آن بستگی دارد. برند پاپا یکی از بهترین سازندگان این وسایل است.

بهترین قیمت خرید دمپایی استخری پاپا

مشخصات انواع دمپایی های استخری

مشخصات انواع دمپایی های استخریدمپایی ها، وسایلی هستند که معمولا از جنس پلاستیک یا پی وی سی تولید می شوند. این محصولات که یک پاپوش یا کفش راحت هستند، می توانند در حفظ و نگهداری پاهای شما در شرایط خاص بسیار مفید باشند. از جمله مشخصات و ویزگی های مثبت این دمپایی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. سبک و راحت بودن دمپایی پلاستیکی
  2. نرم و انعطاف پذیر بودن
  3. تنوع طرح، رنگ و سایز برای استفاده زنان و مردان در تمام سنین
  4. گستردگی تولید و سهولت دسترسی و خرید
  5. قیمت و بهای نسبتا ارزان
  6. مدل های بسیار مختلف که آن ها را برای محیط های گوناگون مناسب می سازد
  7. سادگی شستشو و نظافت و خشک شدن سریع
  8. مقاومت و دوام زیاد
  9. ضد آب و عایق الکتریسیته بودن
  10. ثبات رنگ

تمامی این ویزگی ها در کنار هم، این وسایل را به پرکاربرد ترین نوع پوشینه ها در بین مردم دنیا، بخصوص ایران تبدیل کرده است. انواع دمپایی های موجود در بازار را می توان در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال، مدل استخری آن ها، طوری ساخته شده است که در سطح آن سوراخ های زیادی وجود دارد تا آب را به راحتی از خود عبور داده و سنگین نشود.

این دمپایی ها نرم و انعاف پذیر هستند و معمولا در قسمت کف آن ها برجستگی هایی برای ایجاد اصطکاک با سطح زمین وجود دارد تا از سر خوردن افراد در اثر خیس شدن آن ها جلوگیری کند.

واحد صنعتی و تولیدی دمپایی پاپا، یکی از سازندگان این محصولات در داخل کشور است که دمپایی هایی باکیفیت، مرغوب و زیبا، متناسب با نیاز و خواست مشتریان خود تولید کرده و روانه بازار های مصرف می نماید.

لیست قیمت انواع دمپایی مردانه استخری

دمپایی پلاستیکی انواع و اقسام گوناگونی دارد. از جمله این مدل های می توان موارد زیر را ذکر نمود:

  • دمپایی جلو بسته یا جلو باز
  • دمپایی لا انگشتی یا شستی
  • دمپایی مدل صندل
  • دمپایی های پاپیونی
  • دمپایی استخری و ساحلی
  • دمپایی حمام و سرویس بهداشتی

این وسایل، یکی از راحت ترین پاپوش هایی است که ما می توانیم در جاهای مختلف از آن ها استفاده کنیم. راه رفتن با آن ها به سهولت انجام می شود و موقع پوشیدن این وسایل نیازی به بستن و یا باز کردن هیچ بند و چسبی نداریم. مکان هایی که معمولا دمپایی مورد استفاده قرار می گیرد شامل موارد زیر است:

  • حیاط خانه ها و پاسیوها
  • بالکن و تراس
  • باغچه، باغ، جنگل
  • کنار ساحل دریا
  • سرویس بهداشتی، حمام، سونا، استخر
  • آشپزخانه ها

حتی گاهی اوقات، برخی افراد وقتی می خواهند به جایی در نزدیکی خانه های خود، مثل سوپر مارکت و فروشگاه های سر کوچه بروند نیز حساسیت زیادی به خرج نداده و دمپایی می پوشند.

لیست قیمت انواع مختلف دمپایی استخری زنانه و مردانه، به فاکتور های متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال:

  • مارک و برند محصول
  • وارداتی و یا داخلی بودن
  • شرکت سازنده دمپایی
  • جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت
  • مدل، طرح و سایز
  • روش و محل خرید

یکی از نکاتی که در این مورد تاثیر زیادی دارد، نحوه سفارش و خرید محصول است. به عنوان مثال، خرید کلی دمپایی معمولا با بهای خیلی ارزان تری برای خریدار تمام می شود و صرفه اقتصادی خیلی بیشتری نیز دارد. البته این روش خرید مخصوص به فروشندگان وسایل پلاستیکی است که کالا را به شکل یکجا از سازنده آن تحویل می گیرند و سپس با کمی سود، به شکل تکی عرضه می نمایند.

نمایندگی فروش انواع دمپایی پاپا

نمایندگی فروش انواع دمپایی پاپادمپایی های مخصوص استخر و یا حمام از جنس پلاستیک و مواد نفتی ساخته می شوند، چرا که این وسایل کاملا ضد آب و عایق رطوبت هستند. این ویزگی باعث می شود که:

  • دمپایی به هیچ وجه در تماس مداوم با آب صدمه نبیند و دوام و مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد
  • رنگ آن کاملا ثابت بوده و در اثر خیس شدن دائمی از بین نرود
  • به راحتی شسته شده و سریعا خشک گردد.

موادی که برای ساختن این وسایل استفاده می شود، کاملا بهداشتی است. چرا که این محصولات در تماس دائم و مستقیم با پاها، انگشتان و پوست بدن افراد هستند و باید طوری ساخته شوند که هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نسازند و در دراز مدت باعث بروز بیماری، عفونت و قارچ نگردند.

به طور کلی انواع دمپایی پلاستیکی یکی از ارزان ترین پوشینه ها هستند و همه افراد با هر بودجه ای قدرت خرید آن ها را خواهند داشت. همین عامل یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن ها بین اقشار مختلف جامعه می باشد.

نمایندگی های فروش وسایل پلاستیکی، معمولا برای عرضه محصولات خود، هم از بازار های حقیقی کمک می گیرند و هم از وب سایت های اینترنتی. به این ترتیب خرید دمپایی استخری با برندهای مختلفی مثل پاپا، برای همه آسان تر خواهد بود.

شرکت پخش دمپایی و صندل در کشور

دمپایی به صورت های مختلفی تولید می شود. یکی از این مدل ها، انواع صندل ها هستند که از موادی چون پلاستیک یا چرم های طبیعی و مصنوعی تولید می گردند. این مدل از دمپایی ها، از شیک ترین و زیباترین انواع آن ها هستند که می توان برای رفتن به میهمانی یا گشت و گذار در شهر مورد استفاده قرار داد. البته فصل مناسب پوشیدن آن ها فصول گرم سال بخصوص تابستان است.

چرا که دمپایی و صندل محفظه های کاملی برای پوشش پا ندارند. به همین دلیل اگر در هوای بارانی آن ها را بپوشید امکان خیس شدن جوراب و پاهای شما وجود دارد.

تولید کننده های این محصولات، آن ها را توسط شرکت پخش دمپایی در سرتاسر کشور توزیع می کنند، تا به دست همه مصرف کنندگان برسد. این شرکت ها، چون کالا را به شکل مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه ها خریداری می کنند، بهای خیلی کمتری برای آن ها می پردازند. به همین دلیل نیز در هنگام فروش، سود کمی برای آن ها در نظر می گیرند. پس خرید عمده می تواند صرفه اقتصادی خیلی بیشتری داشته باشد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید