شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین قیمت دمپایی اسپرت مردانه نیکتا

بدون شک تاکنون نام برند محبوب “نیکتا” به گوشتان خورده است! نیکتا برند معتبر و صاحب نام صندل و دمپایی در کشور ایران است که طرفداران پروپاقرصی دارد. انعطاف پذیری، زیبایی ظاهری، نرمی و لطافت از ویژگی های منحصر به فرد این محصول ایرانی است. دمپایی ها و صندل ها، با طرح های چشم نواز و در عین حال بسیار ساده، توسط طراحان خوش سلیقه تولید می شوند که برازنده یک مرد یا زن ایرانی می باشد. قیمت دمپایی اسپرت مردانه بسته به جنس، رنگ، سایز و کیفیت آن متفاوت می باشد.

بهترین قیمت دمپایی اسپرت مردانه نیکتا

نمایندگی فروش انواع دمپایی و صندل نیکتا

نمایندگی فروش انواع دمپایی و صندل نیکتا

شرکت نیکتا اولین تولید کننده انواع دمپایی و صندل سبک طبی و بهداشتی در جنس های گوناگون و باکیفیت است. این شرکت با تولید بیش از صدها مدل متنوع، مشتریان را نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای آسیایی و اروپایی نیز جذب کرده است؛ زیرا محصولات به دلیل کیفیت عالی سالیانه به خارج کشور نیز صادر می شوند. شرکت نیکتا با بهره گیری از دانش روز دنیا، تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته و همچنین استفاده از نیروهای باتجربه و خلاق، به یک قطب بزرگ تولیدی در خاورمیانه تبدیل شده است.

این محصولات با گذر زمان نه تنها فرم و زیبایی خورد را از دست نمی دهند؛
بلکه با طراحی خاص و ویژه خود، در میان مشتریان روز به روز محبوب تر می
شوند. شعار “در راحتی بی همتا” مخصوص برند معتبر و نام آشنای نیکتا می
باشد. برند نیکتا خیلی زود توانست جایگاه ویژه ای در دل کودکان، نوجوانان،
جوانان و حتی افراد میانسال پیدا کند و از رقیبان سرسخت خود پیشی بگیرد.

با خرید اینترنتی این محصولات، از پشتیبانی عالی ما بهره مند شوید به این گونه که در مورد انواع دمپایی و صندل ها، سایزبندی، جنس و تنوع رنگ اطلاعات لازم را دریافت کرده و خرید خود را انجام دهید. هنگام دریافت سفارشات، در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با ما در ارتباط باشید.

عرضه کننده دمپایی های تخت و چسبی مردانه

دمپایی و صندل وسیله های کاربردی در منزل هستند که برای پوشش پا استفاده می شوند. انواع دمپایی فارغ از جنسیت افراد، با توجه به مدل، طرح و محل استفاده به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند، که در ادامه به برخی اشاره می کنیم:

  • دمپایی روفرشی: این دمپایی خانگی باید مانع رسیدن هوا به پاها شود و و در فضاهایی مانند سرامیک نیز، از لیز خوردن شما جلوگیری کند. دمپایی های طبی که خزدار هستند، دمپایی چسب دار و حوله ای مناسب خانه هستند.
  • دمپایی لاانگشتی: این محصولات مناسب فصل های گرم سال مانند تابستان می باشند و در محیط های خانگی، استخر و آرایشگاه های زنانه کاربرد دارند.
  • دمپایی طبی: برای افرادی که کمر درد و یا پادرد دارند استفاده از این دمپایی ها توصیه می شود.
  • دمپایی دستشویی: دمپایی های پلاستیکی مناسب دستشویی هستند زیرا مانع خیس شدن می شوند و در حداقل زمان ممکن خشک می شوند.
  • دمپایی شنا: از متداول ترین مدل دمپایی مخصوص شنا، می توان به دمپایی های لا انگشتی اشاره کرد.
  • دمپایی حوله ای: جنس لطیف، نرم و راحتی دارند و به عنوان دمپایی های خواب شناخته می شوند.
  • دمپایی ابری: سبک هستند و به صورت لاانگشتی معمولا تولید می شوند. در محیط های ساحلی استفاده از این دمپایی ها پیشنهاد می شود.

دمپایی طبی امروزه از پرطرفدارترین مدل ها محسوب می شود. دمپایی و ها و صندل ها، مطابق ساختار ارگونومی پا، به صورت طبی طراحی شده اند و انعطاف پذیری بالایی دارند. دمپایی های طبی چسب دار و تخت مردانه، برای آقایانی که در محیط اداری استفاده طولانی مدت دارند بسیار مفید و کاربردی است. کفی طبی موجود در این محصولات، فشار پا و کوفتگی را جذب میکند و حافظ پا و کمر در طی روز هستند. با استفاده از بند چسبی کش دار موجود در دمپایی های چسبی مردانه، می توان سایزهای مختلف را بر حسب راحتی پا تنظیم کرد.

قیمت دمپایی های اسپرت مردانه در بازار

قیمت دمپایی های اسپرت مردانه در بازار

انواع دمپایی مردانه، در مدل ها و طرح های گوناگونی تولید می شوند. این روپوش باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر ظاهر زیبا و مورد پسند، راحتی و انعطاف بالایی برای آقایان به ارمغان آورد. شرکت ها و کارخانه های تولیدی، انواعی از جدیدترین مدل دمپایی های اسپرت
مردانه را، هر سال با شروع فصل جدید روانه بازار می کنند. این مدل ها مورد
پسند پسران جوان قرار گرفته و فروش ویژه ای داشته اند.

تفاوت صندل و دمپایی در بند یا رکاب به کار رفته در محصول است. کفشی که توسط یک بند یا رکاب مچ پا را محکم چفت می کند، صندل می نامیم. برای انتخاب و خرید یک صندل مردانه راحت لازم است به سایز پا، کفی و فاصله بین بند و لبه توجه کرد. یک صندل مناسب باید از رویه، پاشنه، کف پا و انگشتان حفاظت کند.

به دلیل اینکه آقایان زمان بیشتری را در خارج منزل سپری می کنند؛ لازم است
در خانه برای راحتی و آزادی پا از صندل های مناسب استفاده کنند. صندل اسپرت مردانه باید سبک
بوده و دارای منافذی برای ورود و خروج هوا باشد تا از حساسیت پوستی جلوگیری
کند. مدل صندل اسپرت، برای کارهایی مثل پیاده روی، بسیار بادوام هستند. جنس لایه رویی و زیرین مستحکمی دارند تا در
پیاده روی های سریع، کمترین آسیب به پاها وارد شود.

برای آشنایی با قیمت دمپایی های اسپرت مردانه موجود در بازار، کافیست سری به فروشگاه آنلاین بزنید و از مدل های متنوع به همراه قیمت آنها مطلع شوید. خرید انواع صندل های شیک با طراحی های باورنکردنی، در جدیدترین مدل های طبی، روفرشی، ورزشی و … برای هم وطنان عزیز مهیا می باشد.



خرید و فروش انواع صندل و دمپایی نیکتا

در جامعه امروزی، شیک پوش بودن مورد توجه خانم ها و آقایان بخصوص نسل جوان قرار گرفته است. ظاهر عالی و مورد پسند فقط به پوشیدن لباس های شکیل و خیره کننده محدود نمی شود؛ بلکه استفاده از پوشش مناسب پا، نیز به جذابیت فرد اعتبار بسیاری می بخشد. در سالیان اخیر، به دلیل استفاده فراوان صندل و دمپایی، این محصولات خرید و فروش بالایی داشته اند.

کارخانه نیکتا یکی از وسیع ترین شرکت های تولید صندل و دمپایی در کشور ایران می باشد. با مقایسه طراحی بی نظیر و کیفیت محصولات این برند معروف و محبوب، متوجه خواهید شد که در بازار چرم نسبت به رقیبان، بسیار موفق عمل کرده است. خرید و فروش عمده صندل و دمپایی نیکتا در سطح کشور، رضایت مشتریان را جلب کرده و زیبایی منحصر به فردی به زنان و مردان هدیه داده است.

لازمه خرید بهترین محصولات این شرکت، بررسی نمونه های موجود در بازار می باشد. با توجه به جنس محصولات، کاربرد و طراحی های خاص آن ها، می توان از سایت اینترنتی به خرید اقدام کرد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید