شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید دمپایی پلاستیکی ساحلی زنانه در سه سایز

دمپایی

شرایط تولید دمپایی پلاستیکی ساحلی در سه سایز اصلی برای مصارف گوناگون مهیا می شود تا به این صورت بتوان، برای امور روزانه از آن ها استفاده کرد. تولیداتی که سراسر را پر کرده اند برای بانوان طراحی شده و به خاطر استاندارد هایی شگفت آور، همواره از سوی فروشندگان به دست می آیند. این اجناس ساخته شده در هر سایز خود دارای قیمتی جداگانه بوده که از این بابت، خیلی مطلوب به نظر می رسند. 

تولید دمپایی پلاستیکی ساحلی زنانه در سه سایز

مشخصات انواع دمپایی پلاستیکی ساحلی

مشخصات انواع دمپایی پلاستیکی ساحلی حال که به میانه مقاله رسیدیم باید از مشخصات اصلی این وسایل که دمپایی پلاستیکی زنانه هم جزو آن ها به شمار می آید، تعاریفی را توضیح دهیم :

  1. ساختار آن ها به گونه فراهم می گردد که در برابر آب نفوذ پذیری نداشته باشند و مانع از جذب آب، در رویه یا کفی خود شوند. به همین دلیل وقتی از خاصیت های این مدل ها سخن به میان می آید، به ضد آب بودن آن ها اشاره می گردد.
  2. از سویی حالت عایق بودن آن ها را به نمونه هایی محافظتی تبدیل کرده است تا این که در مقابل جریان الکتریسته، مقاومت خوبی را از خو نشان دهند.
  3. چون پلاستیک های انتخابی برای تهیه این موارد خیلی استاندارد هستند و کلیه اصول بهداشتی را دارند، پس ماندگاری زیادی را حتی با استفاده های مکرر بروز می دهند.
  4. خیلی سبک بوده و وزن زیادی در هنگام عبور و مرور به انگشتان پا وارد نمی کنند. پس به این شکل راحتی زیادی را می توان از آن ها دید.
  5. لایه های زیر کفه پا خیلی نرم و قابل کشش هستند و با برداشتن هر قدم، انعطاف پذیری زیادی را به وجود می آورند.
  6. ساده شستن، نظافت سریع و امکان خشک شدن زود هنگام از خاصیت هایی هستند که در تمام نمونه های آن ها قابل پیدا کردن است.
  7. چون رنگ های متنوعی از آن ها وجود دارند قابل مصرف برای تمام سنین بوده و از طرفی نیز این تنوعات موجود، با ثبات طولانی مدت همراه هستند.

فروش مستقیم دمپایی ساحلی مدل نسیم

فروش مستقیم دمپایی ساحلی مدل نسیم مساله افزایش تولید دمپایی ساحلی باعث گشته تا تصمیم روی فروش هایی مستقیم، از کارگاه متمرکز شود.

بیشترین محصولی که در این خرید و فروش ها مورد درخواست بوده اند، دمپایی هایی با مدل نسیم هستند که ساختاری زیبا و شیک دارند.

امکان بازدید و جست و جو در کلیه تولیدات مرغوب وجود دارد تا این که به نتیجه ای باب میل خود برسید.

به این صورت فقط چند لحظه از زمان شما استفاده می شود تا پس از بررسی های کامل، دمپایی های پسندیده را از کارشناسان فروش درخواست نمایید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید