شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید جدیدترین دمپایی زنانه مجلسی

دمپایی یکی از ملزومات ضروری برای انسان ها می باشد که دارای انواع مختلف با کارایی و کاربرد متفاوت می باشد و در انواع زنانه و مردانه در شرکت های تولید کننده با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تولید می شود که یکی از نمونه های پرطرفدار آن دمپایی زنانه مجلسی است. خرید دمپایی زنانه مجلسی با کیفیت بالا از همین سایت امکان پذیر می باشد.

خرید جدیدترین دمپایی زنانه مجلسی

آشنایی با انواع دمپایی زنانه و مردانه

آشنایی با انواع دمپایی زنانه و مردانهیکی از وسایل مورد استفاده در زندگی روزمره دمپایی می باشد که در انواع مختلف با کاربرد و کیفیت متفاوت در شرکت های تولید کننده با بهترین مواد اولیه تولید می شود. دمپایی ها در انواع زنانه و مردانه دارای کاربرد و جنس های مختلفی هستند که عبارتند از:

  • از نظر کاربرد: دمپایی مجلسی، دمپایی صندل، دمپایی بیرونی، دمپایی استخری، دمپایی بیمارستانی، دمپایی روفرشی، دمپایی پرستاری، دمپایی هتلی، دمپایی یکبار مصرف،دمپایی عروس، دمپایی خانگی، دمپایی تابستانی، دمپایی آشپزخانه، دمپایی حمام و سرویس بهداشتی و ….
  • از لحاظ جنس: دمپایی چرمی، دمپایی ابری، دمپایی پلاستیکی، دمپایی بافتنی، دمپایی پارچه ای، دمپایی حوله ای، دمپایی دست دور، دمپایی مخمل و …
  • از نظر مدل و طرح: دمپایی لا انگشتی، دمپایی طبی، دمپایی پاشنه دار، دمپایی بدون پاشنه، دمپایی سر بسته، دمپایی فانتزی، دمپایی لوکس، دمپایی اسپرت و …

دمپایی های صندل مردانه یکی از نمونه های پرطرفدار می باشد که با گرم شدن هوا یکی از دمپایی ها پرفروش بوده و مورد استقبال مشتریان زیادی قرار می گیرد. این دمپایی ها به دلیل خنک بودن و داشتن قیمت مناسب برای فصل تابستان انتخاب بسیار مناسبی است.

صندل های مجلسی مردانه را بیشتر از جنس چرم و با استفاده از بهترین متریال تولید می کنند. دمپایی های چرم چون از دوام بالاتری نسبت به دمپایی های دیگر برخوردار هستن، فروش بیشتری دارند که این محصول عمدتا از چرم طبیعی و یا چرم مصنوعی تولید می شود که نمونه چرم طبیعی دارای قیمت بالاتر ی می باشد که به دلیل کیفیت مرغوب و کارایی مناسب مشتریان خاص خود را دارد.

تولید کننده جدیدترین دمپایی های مجلسی زنانه

تولید کننده جدیدترین دمپایی های مجلسی زنانهانواع دمپایی ها در کارخانه های تولید کننده  با استفاده از متریال مرغوب و
دستگاه های پیشرفته در طرح های جدید تولید و ارائه می شوند. این روزها تولید
کننده های بسیاری در سطح کشور در زمینه تولید انواع دمپایی مجلسی زنانه
در حال فعالیت هستند که با کاهش هزینه های تولید و ارتقا کیفیت محصول سعی
در کسب رضایت مشتری دارند تا فروش خود را بالاتر ببرند که در این زمینه با
هم رقابت خوبی می کنند و مسلما برندی که دارای قیمت مناسب و کیفیت بهتر
باشد، فروش بیشتری خواهد داشت و مشتری استقبال بهتری می کند.

دمپایی مجلسی از متنوع ترین و پرفروش ترین دمپایی زنانه موجود در کشور است که تقاضای بالایی دارد و معمولا خانم ها انواع دمپایی را با لباس های خود ست می کنند که  تولید کننده ها این محصول را در سایز و اندازه های مختلف و با رنگ های متنوع تولید می کنند تا نیاز هر سلیقه ای را مرتفع سازند. خانم ها در هنگام خرید وسواس زیادی را برای خرید این محصول دارند و خواستار شیک ترین و زیباترین نمونه های دمپایی مجلسی با طرحی جدید و مدرن می باشند که ضمن راحتی، بهترین کیفیت و مدل را داشته باشد. این محصول بیشتر با رنگبندی شاد و جذاب که مناسب مجالس و مهمانی ها می باشد طراحی و ساخته می شود.

مرکز خرید دمپایی و صندل مجلسی

مرکز خرید دمپایی و صندل مجلسیدمپایی مجلسی زنانه امروزه در انواع طرح و مدل های متنوع تولید می شود که در مجالس و مهمانی ها استفاده زیادی دارند و معمولا نمونه پاشنه بلند آن پرفروش تر می باشد که برای استفاده در جشن ها بسیار مناسب هستند. از انواع دمپایی مجلسی زنانه می توان به دمپایی مجلسی پاشنه کوتاه یا بدون پاشنه، دمپایی مجلسی پاشنه بلند و دمپایی مجلسی رو فرشی اشاره نمود. این محصول در طرح و رنگبندی های مختلف در انواع برندهای داخلی و وارداتی در کشور موجود می باشد که با توجه به ویژگی ها و کیفیتی که دارند، دارای قیمت متفاوتی هستند.

دمپایی عروس نیز یکی از انواع دمپایی های مجلسی است که در رنگ های سفید و کرم و پاشنه دار یا بدون پاشنه با بهترین کیفیت تولید و  می شود که به دلیل طرح های شیک و زیبا و کیفیت مناسب فروش بالایی دارد. بازار خرید و فروش دمپایی مجلسی زنانه بسیار داغ می باشد و رونق بسیار خوبی دارد و با توجه به طرح و مدل های گوناگون توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. این روزها تاجران ایرانی در زمینه واردات انواع دمپایی مجلسی زنانه از کشورهایی مانند: چین و ترکیه در حال فعالیت هستند که دمپایی های ترک بسیار باکیفیت بوده و در طرح های جدید و با رنگ های مختلف مورد پسند مشتریان زیادی قرار می گیرد.

معیار های تعیین کننده قیمت انواع دمپایی زنانه مجلسی

معیار های تعیین کننده قیمت انواع دمپایی زنانه مجلسیدمپایی های زنانه در طرح و رنگ و کاربردهای متفاوتی طراحی و تولید می شوند که یکی از انواع پرفروش آن دمپایی مجلسی می باشد که آن نیز در طرح، رنگ و سایزهای متنوعی در کشور موجود می باشد. از تفاوت های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جنس: این دمپایی ها می توانند در جنس های مختلف چرمی، پارچه ای، پلاستیکی و … تولید شوند.
  • کیفیت: به طور مثال هر کدام از چرم ها دارای درجه بندی می باشند که مسلما چرم درجه یک دارای کیفیت بالاتری می باشد و از عملکرد بهتری برخوردار می باشد
  • برند: امروزه انواع برندهای ایرانی و وارداتی در کشور موجود می باشند که مشتری با توجه به نیاز و بودجه خود آن را تهیه می کند
  • اندازه: معمولا دمپایی های زنانه از سایز ۳۶ تا ۴۱ طراحی و تولید می شود
  • طرح: این دمپایی ها در طرح های گوناگون ساده و گلدار و … با رنگ های شاد و متنوع در تولید های ساخته می شوند

قیمت انواع دمپایی مجلسی زنانه با توجه به مطالب ذکر شده متفاوت می باشد و برند، کیفیت، شرکت تولید کننده و نحوه خرید و فروش، نوسانات اقتصادی حاکم بر کشور و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند. فروش دمپایی زنانه به صورت عمده در انواع مختلف در همین شرکت انجام می شود که نمونه های ایرانی وخارجی را با جدیدترین طرح و مدل با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب عرضه می شود.

از مزایای خرید غیر حضوری می توان به آشنایی با شرکت ها تولید کننده، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، کیفیت مرغوب، آسانی و تسریع در خرید و ارائه خدمات مناسب اشاره کرد که هر روز بر تعداد علاقمندان و طرفداران آن افزوده می شود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید