شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دمپایی استخری مردانه پاپا مدل SPORT

صادرات دمپایی

افرادی که به دنبال خرید جدیدترین مدل های دمپایی مردانه هستند پیشنهاد می کنیم که این فرصت ویژه را از دست نداده و از تنوع محصولات ما دیدن نمایند.

دمپایی استخری پاپا مدل SPORT یکی از جدیدترین و خاص ترین دمپایی مردانه عرضه شده توسط این نمایندگی بوده که در اولین ورود خود به بازار از استقبال بسیار گرمی برخوردار شده است.

جهت کسب آگاهی بیشتر در خصوص نحوه سفارش محصولات می توانید با فروشندگان ما در تماس باشید.

خرید دمپایی استخری مردانه پاپا مدل SPORT

تولیدکننده انواع دمپایی ساحلی

تولیدکننده انواع دمپایی ساحلی دمپایی ساحلی محصولی است که وجودش در هر سفری الزامی است و شما با وجود آن می توانید لحظاتی را به خوشی سپری کنید. این محصولات در انواع گوناگونی طراحی و عرضه شده اند که یکی از جدیدترین و تازه نفس ترین انواع ارائه شده، دمپایی ساحلی پاپا است.

تولید کنندگان این دمپایی ساحلی با هدف رضایت و رفاه حال مشتریان خود روزانه به دنبال روش هایی نوین در تولید محصولات بوده تا بتوانند از این طریق به نحو احسنت نیاز بازار را رفع نمایند.

دمپایی ساحلی پاپا مجموعه تمام تلاش های شبانه روزی تولید کنندگان ایرانی بوده که در قالب بندی و سایز بندی های متنوع و استانداردی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. تنوع رنگ در این محصولات بالا بوده و انتخاب آن امری کاملا سلیقه ای از سوی مخاطبین می باشد.

جنس به کار رفته در این نوع دمپایی ها به گونه ای است که امکان شستشوی دستی آن به راحتی وجود دارد. شما می توانید مدت زمان طولانی از این دمپایی ها استفاده کرده و هیچ گونه احساس خستگی و یا کوفتگی در ناحیه پا احساس نکنید که این یکی از قابلیت های موجود در این محصولات می باشد.

جنس به کار رفته در دمپایی ساحلی می تواند به خواست تولید کننده و یا به سفارش مصرف کننده متفاوت از دیگری باشد اما اغلب این دمپایی ها از چنس پلاستیک مرغوب تهیه شده و دوام و ماندگاری بالایی از آنها مشاهده می گردد.

فروش دمپایی استخری بچه گانه پاپا

فروش دمپایی استخری بچه گانه پاپا دمپایی استخری انواع بسیار متنوعی داشته و در قالب دمپایی استخری مردانه، دمپایی بچه گانه و… وجود دارد. یکی از عمده فعالیت های این مجموعه فروش ویژه دمپایی استخری بچه گانه پاپا با کیفیت ساخت فوق العاده بالاست که محصولات از میزان راحتی و ایمنی مخصوصی برخوردار می باشند. چرا که با توجه به محیط لغزنده استخر استفاده از یک دمپایی مقاوم و ایمن از ضروریات محسوب می شود.

تمام هدف مجموعه تمرکز بر روی ساختار و کیفیت نهایی محصولات بوده و در این بین خلاقیت های لازم در خصوص ظاهر و رنگ بندی کفش نیز لحاظ شده است تا محصول از هر نظر مطابق نیاز و سلیقه مشتریان باشد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید