شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دمپایی به صورت عمده

خرید دمپایی عمده بسیار پر رونق و داغ می باشد. دمپایی در واقع نوعی پاافزار می باشد که تمام پا را نمی پوشاند. این دمپایی ها را هم می توان در خانه هم بیرون استفاده کرد. این گونه محصولات در جنس های مختلفی در بازار یافت می شوند مانند پلاستیک، نمد، چرم و…. این کالا ها بسیار سبک و نرم هستند و شما می توانید به راحتی با آن ها راه بروید. 

خرید دمپایی به صورت عمده

فروش انواع دمپایی به صورت عمده

فروش انواع دمپایی به صورت عمدهفروش انواع دمپایی به صورت عمده می تواند سود آور باشد. انواع دمپایی ها در گروه زیر دسته بندی می شوند :

  • دمپایی طبی: کسانی که دچار بیماری های پا مانند خارپاشنه هستند یا قوس کف پای آن ها زیاد یا کم می باشد باید از این نوع دمپایی ها استفاده کنند. تمام این افراد می توانند با تجویز پزشک خود نمونه های مختلف دمپایی های طبی را تهیه کنند. این گونه محصولات چون کفی نرمی دارند  افراد می توانند در هنگام پوشیدن آن ها احساس درد و خستگی در پای خود نکنند. تمام افرادی که دارای مشکلات پا هستند می توانند تا پایان دوره درمان خود این دمپایی ها را بپوشند.
  • دمپایی معمولی : این نمونه دمپایی ها باید حداکثر یک تا دو سانتی متر پاشنه داشته باشند. متخصصان تاکید می کنند استفاده از دمپایی های لژدار هرگز نباید به مدت طولانی انجام شود. همیشه باید از دمپایی استفاده کرد که پاشنه مناسبی داشته باشد و کف آن نرم باشد تا بتوان به راحتی با آن راه رفت.

از مزیت های صندل ها به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در هنگام تابستان استفاده از این دمپایی ها می تواند پا را خنک کند و از بو گرفتن پا ها جلوگیری کند.
  • علاوه بر این می تواند به جریان خون و هوا در پاها کمک کند. 
  • صندل ها و دمپایی ها کف صافی دارند به خاطر همین هنگام راه رفتن راحت و سبک می باشند.
  • در مدل های متنوعی در بازار یافت می شوند. 

عرضه عمده انواع صندل مردانه و زنانه

عرضه عمده انواع صندل مردانه و زنانهعرضه عمده انواع صندل مردانه و زنانه در بازار با بهترین کیفیت انجام می شود. از مدل های مختلف صندل زنانه موارد زیر را می توان نام برد:

  • صندل تابستانه تخت بدون پاشنه : این مدل بسیار راحت می باشد چون کف آن صاف است و در هنگام راه رفتن طولانی مدت انسان احساس خستگی نمی کند.
  • صندل تابستانه زنانه لرژ دار : این مدل جلو باز می باشد و کفی آن تخت است به خاطر همین راه رفتن با آن راحت است. 
  • صندل تابستانه زنانه پاشنه دار : این صندل دارای پاشنه و نیمه پاشه می باشد. بیشتر این مدل ها برای استفاده در مجالس عروسی و مهمانی ها مناسب هستند و نسبت به صندل های تخت و لرژ دار راحتی کمتری دارند.

  

خرید عمده دمپایی با بهترین قیمت

خرید عمده دمپایی با بهترین قیمتخرید عمده دمپایی با بهترین قیمت مشتریان زیادی دارد. چون همیشه مشتری به دنبال خرید محصول با قیمت های منصفانه می باشد. مزیت های استفاده از صندل طبی شامل گزینه های زیر می شود:

  • این دمپایی ها می تواند درد پاها را کاهش دهد. 
  • به جریان خون در پاها کمک می کند.
  • کسانی که کف پاهایشان صاف می باشد. باید از این دمپایی ها استفاده کنند. چون به مرور زمان مشکل پایشان حل می شود.
  • علاوه بر این خرید دمپایی طبی می تواند به صرفه باشد چون در مقایسه با هزینه های درمان بسیار مناسب است و می تواند از مشکلات بعدی در پاها جلوگیری کند.
  • پاشنه این صندل ها و دمپایی ها به صورتی می باشند که شما در هنگام راه رفتن احساس ناراحتی نکنید.

دمپایی صندل اسپرت بسیار نرم و سبک می باشد. صندل ارزان قیمت در بازار فروش بالایی دارد. فروش عمده صندل می تواند بسیار سود آور باشد. شما بر اساس سایز پای  خود می توانید این گونه محصولات را انتخاب کنید. طرح و رنگ بندی های متنوع دمپایی ها و صندل ها موجب شده تا مشتریان بسیاری جذب شوند. متخصصان توصیه می کنند بیشتر از صندل های بدون پاشنه و کفی صاف استفاده شود تا هم در هنگام راه رفتن راحت باشید هم از مشکلات بعدی جلوگیری شود. بنابرین اگر دچار درد مفاصل، کمر و پا هستید باید به این امر مهم توجه کافی را مبذول بفرمائید تا همیشه سالم و تندرست باشید و از پوشیدن صندل و دمپایی ها لذت تمام را ببرید.

فروش بدون واسطه دمپایی از کارخانه

فروش بدون واسطه دمپایی از کارخانهفروش بدون واسطه دمپایی از کارخانه توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. به طور کلی دمپایی ها چه زنانه، چه زنانه، پسرانه و دخترانه در گروه های زیر دسته بندی می شوند:

  • دمپایی رو فرشی :  این دمپایی ها را هم می توان روی فروش هم روی سرامیک استفاده کرد ولی باید کف آن ها به صورتی باشد که فرد لیز نخورد. از نمونه های این مدل ها می توان به دمپایی های طبی خز دار، حوله ایی، چسب دار، عروسکی اشاره کرد. این مدل ها نباید به صورتی تولید شده باشند که به پا هوا وارد نشود. از میان  این دمپایی ها، دمپایی های عروسکی در میان دختران طرفداران و علاقمندان زیادی دارند.
  • دمپایی لا انگشتی :  این نمونه چون  اطراف آن باز می باشد بهترین گزینه برای فصل گرم تابستان می باشد. این دمپایی ها را می توان در محیط خانه، استخر و آرایشگاه ها به پا کرد.
  • دمپایی ابری :  این طرح ها جزو سبک ترین دمپایی ها می باشند و بیشتر به صورت لاانگشتی هستند. از این نمونه ها در مکان های شنا و ساحلی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دمپایی دستشویی : بهترین جنس برای دمپایی دستشویی، پلاستیکی است چون در موقع نجس شدن به راحتی می توان آن را پاک و تمیز کرد در ضمن این دمپایی ها زود خشک می شوند. در هنگام انتخاب دمپایی پلاستیکی برای دستشویی باید دمپایی هایی را انتخاب کرد که کف شان صاف نباشد.
  • دمپایی های شنا : این محصولات همان طور که از نامشان پیداست برای استخرها مورد استفاده قرار می گیرند و سطح آن ها باید به صورتی باشد که مانع لیز خوردن پای انسان نشود. 
  • دمپایی های خز دار : این دمپایی ها بیشتر در فصل زمستان استفاده می شوند و یکی از بهترین طرح ها برای دمپایی های روفرشی خانم ها و دختران می باشد.
  • دمپایی حوله ای :  این گونه دمپایی ها جنسشان مانند حوله های دست خشک کنی هستند به خاطر همین به آن ها دمپای حوله ایی می گویند این نمونه محصولات بیشتر به دمپایی خواب شناخته می شوند و فروش خوبی دارند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید