شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده انواع دمپایی زنانه و دخترانه شیک

برای خرید دمپایی دخترانه شیک باید به کیفیت و شکل ظاهری آن توجه کرد. تولیدکنندگان این کالا سعی در ارائه ی طرح ها و مدل هایی دارند که هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد. خرید انواع دمپایی با قیمت مناسب از مهمتربن نکات مورد نظر مشتریان در هنگام خرید است.

خرید عمده انواع دمپایی زنانه و دخترانه شیک

مرکز خرید انواع دمپایی زنانه و دخترانه

مرکز خرید انواع دمپایی زنانه و دخترانه

در مرکز خرید انواع دمپایی زنانه و دخترانه، مقدار زیادی کالا به صورت کلی به فروشندگان خرد و کلی انجام می شود و همچنین این کالا را صادر می کنند. مشتریان زیادی هستند که سفارشات خود را به این مرکز اعلام کرده و در صف خرید قرار می گیرند و در زمان مقرر شده آن را دریافت می کنند. یکی از مواردی که باید در نظر داشت مزایای استفاده از دمپایی است که می تواند مشتریان را بیشتر با دلایل استفاده از این محصول آشنا کند.

 پوشیدن دمپایی های رو فرشی در خانه بسیار  رایج شده است. بعضی افراد از جمله خانم ها بیشتر اوقات از روی عادت از دمپایی رو فرشی استفاده می کنند در صورتی که افرادی که دارای قوس مناسب هستند خیلی نیازمند پوشیدن آن نیستند البته پوشیدن دمپایی مزایایی از قبیل سلامت پا و جلوگیری از آسیب پا و پوست پا در اثر تماس با اشیا، بهبود در نوع ایستادن و راه رفتن را در بر دارد.

از این رو در انتخاب نوع دمپایی باید دقت کرد و نکات زیر را در خرید در نظر بگیرید. یکی از مزایای پوشیدن دمپایی این است که درد پا با پوشیدن دمپایی طبی کاهش می یابد. به طور میانگین انسان در طول روز بین ۵ تا ۱۲ هزار گام بر می دارد. بدون استفاده از کفش طبی و با پوشیدن کفش های غیراستاندارد برداشتن این همه گام در طول یک روز آسیب هایی را متوجه پا می کند.

استفاده از دمپایی طبی نه تنها به منظور تقویت قوس کف پا مفید است بلکه با زیرسازی پاشنه میتوان به تراز شدن پاها نیز کمک کرد. بدون این پشتیبانی و قرارگیری مناسب پاها، مسائل دردناک و آزار دهنده مانند کف پای صاف و التهاب کف پا بروز می کند.

همچنین پوشیدن دمپایی طبی می تواند محرک جریان خون باشد و اگر از درد عصب دیابتی رنج می برید دمپایی و صندل طبی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. بیشتر افرادی که بیماری نوروپاتی دیابتی ( آسیب دیدن اعصاب در اثر بالا بودن قند خون ) را دارند به دلیل کاهش گردش خون در پا از دمپایی یا صندل طبی که از قوس پایشان محافظت می کند استفاده می کنند چرا که پا را در محیطی سالم قرار داده و از اهمیت بسیاری برخوردار است و می تواند کارکرد و حرکت پا را آسان کرده و سهم زیادی در سلامتی داشته باشند.

همچنین دمپایی و صندل های طبی می توانند بیماران دیابتی را از خطر از دست دادن پا محافظت کند.افرادی که دارای خار پاشنه هستند( زایده ای استخوانی که در استخوان پاشنه پا پدید می آید و با ایجاد درد در راه رفتن اختلال ایجاد می کند) برای بهبود دردشان می توانند از دمپایی های مخصوص خارپاشنه استفاده کنند. دمپایی های مخصوص خارپاشنه در قسمت پاشنه ی پا بسیار نرم بوده و از فشار به پاشنه که موجب درد می شود جلوگیری می کند.

 

فروش اینترنتی صندل دخترانه شیک

در فروش اینترنتی صندل دخترانه تنوع محصول بسیار بوده و مشتریان بدون نیاز به صرف وقت برای خرید این محصول در بازار، می توانند انبوهی از طرح ها و مدل های به روز را با قیمت و جنس اعلام شده مشاهده کنند و در هر زمان و مکانی، محصول خود را سفارش دهند. این حجم سفارشات می تواند به صورت عمده نیز باشد.

عرضه جدیدترین دمپایی و روفرشی زنانه

عرضه جدیدترین دمپایی و روفرشی زنانه

عرضه انواع دمپایی از جمله دمپایی روفرشی فانتزی، دمپایی مجلسی و دمپایی طبی زنانه، در بازار توانسته است سلیقه ی مشتریان را پوشش دهد. امروزه بسیاری از انواع کالاهایی مانند دمپایی در مدل های گوناگون به صورت اینترنتی به فروش می رسد. مشتریان با هر سلیقه ای می توانند طرح و مدل دلخواه خود را سفارش داده و به راحتی آن را دریافت کنند.

از فاکتورهای انتخاب دمپایی در عین زیبایی و کیفیت می توان به طبی بودن آن نیز اشاره کرد. یک دمپایی مناسب طبی باید دارای پاشنه ای مناسب در حدود ۲ سانتی متر باشد و استفاده از دمپایی های لژ دار برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند.

همچنین دمپایی مناسب علاوه براینکه دارای فضای کافی است برای عبور و مرور هوا نیز مناسب است و وزنی سبک دارد.باید دقت داشت تا دمپایی خریداری کرد که در آن احساس راحتی داشته باشید و نکات طبی در آن رعایت شده باشد و از جمله دارای قوس مناسب پا باشد.

همچنین دمپایی هایی که جلوبسته  هستند و یا دارای جنس پارچه ای یا حوله ای هستند به دلیل کاهش جریان هوا در پا بهتر است به طور طولانی پوشیده نشود چرا که اگر پا به مدت طولانی در یک فضای گرم و مرطوب قرار بگیرد زمینه ابتلا به قارچ و مشکلات پوستی در آن مهیا می شود.

بنابر این نکات ذکر شده یکی از مهمترین گزینه ها در انتخاب دمپایی انتخاب دمپایی مناسبی است که تمام ویژگی ها را داشته باشد و همچنین بتواند از طرح و مدل بسیار خوبی برخوردار باشد و متناسب با هر سلیقه ای در بازار موجود باشد.

تولید کنندگان این دمپایی ها سعی دارند تا با استفاده از تکنولوژی روز و مواد مرغوب انواع بسیار با کیفیتی از این محصولات را تولید کرده و به بازار ارائه کنند و مشتریان می توانند با اعتماد بر تولید کنندگان خریدی رضایت بخش را داشته باشند.

اما لازم به ذکر است که در هر شرایطی انتخاب جنس و مدل و رنگ و هر فاکتور متناسب با خرید بر عهده مشتری است و مشتریان می باید قبل از هرگونه خریدی  از اطلاعات کافی برخوردار باشند. انواع بسیاری از دمپایی های ساخته شده در بازار طبی نمی باشند و برای تشخیص طبی بودن آنها کافی است تا استانداردهای آن را بررسی کرده  و از فروشنده کمک گرفت. اما در خرید از سایت اینترنتی خرید این کالا بسیار آسان تر است چرا که در کنار هر کالایی مشخصات آن نوشته شده است.

قیمت انواع صندل های تابستانی و مجلسی

قیمت انواع صندل های تابستانی و مجلسی متنوع است و بستگی به جنس و کیفیت مواد تولیدی آن دارد. طرحهای مختلف در سایز های متنوع از جمله امتیازات تولید این کالا است و داستن استانداردهای کیفی مانند استاندارد بودن سایز، مواد به کار رفته بسیار با اهمیت است. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید