شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده دمپایی روفرشی دخترانه عروسکی

خرید عمده دمپایی روفرشی دخترانه عروسی از این مرکز و به صورت غیر حضوری مزایای بیشماری را برای خریداران عمده و شرکت های صادراتی به همراه دارد. به علت افزایش تقاضا برای خرید این محصولات، قصد داریم به معرفی چند نمونه از مدل های پرفروش در بین خانم های جوان بپردازیم.

خرید عمده دمپایی روفرشی دخترانه عروسکی

معرفی انواع دمپایی روفرشی باکیفیت

معرفی انواع دمپایی روفرشی باکیفیت دمپایی روفرشی باکیفیت مدل هایی را شامل می شود که ضمن تامین کردن بهداشتی فردی پا، زیبا، سبک، دلنشین و لاکچری و مدرن باشد. تمام این ویژگی ها می تواند در یک دمپایی نهفته باشد اگر بتوانید مدل های جدید را انتخاب و خریداری کنید.
امروزه استفاده از دمپایی روفرشی در اتاق خواب، آشپزخانه و سالن پذیرایی بیش از هر زمان دیگر در بین خانم ها رواج و رایج شده است. به همین علت مدل های متنوعی از این محصول نیز نسبت به گذشته در بازار خرید و فروش می شود.
یکی از پرطرفدارترین مدل های دمپایی روفروشی عروسکی، انواع دمپایی جلو بسته خزدار است. در تولید این مدل ها ترکیبی از مواد پلاستیکی و خزهای پارچه ای بکار رفته است. همچنین انواع دمپایی با طرح های صورت حیوانات مانند خرگوشی و خرسی در بین دختران جوان طرفداران خاص خود را دارد.
انواع دمپایی فانتزی روفرشی با طرح های هندسی، قلبی، پاپیروس و پاپیون نیز جزء مدل های پرفروش محسوب می شوند که در رنگ های متنوع مشکی، آبی، صورتی و بنفش طراحی و تولید می شوند.
دمپایی روفرشی نگین دار عروسکی، گل برجسته و انواع دمپایی با شخصیت های کارتنی و عروسکی مانند کیتی نیز از دیگر مدل های انواع دمپایی روفرشی عروسکی محبوب در بین خانم ها هستند.

فروش تضمینی دمپایی فانتزی دخترانه

فروش تضمینی دمپایی فانتزی دخترانه در بالا به چند مدل از پرطرفدارترین انواع دمپایی فانتزی دخترانه و زنانه اشاره شد که در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در این میان توجه به جنس دمپایی و همچنین قیمت فروش آن نیز اهمیت زیادی دارد.
اگر به دنبال خرید یک دمپایی شیک، لاکجری و در عین حال زیبا و کاربردی هستند، موارد زیر را باید مدنظر قرار دهید:

  • جنس دمپایی از مواد درجه یک و باکیفیت باشد.
  • رنگ دمپایی متناسب با استیال و سلیقه خود انتخاب کنید.
  • کیفیت دمپایی نقش مهمی در عمر مفید آن دارد.
  • دمپایی نباید باعث ایجاد حساسیت پوستی یا التهاب در پای شما شود.
  • سایز دمپایی را بیش از اندازه تنگ یا گشاد انتخاب نکنید.
  • همواره کیفیت را بر قیمت خرید این محصولات ارجح بدانید.

طی سالهای اخیر خرید و فروش دمپایی فانتزی دخترانه در بازار به صورت عمده با شیوه های نوین آنلاین رونق یافته است. امکان دسترسی به مدل های وارداتی از چین، سفارش بدون مراجعه حضوری و خرید با قیمت تولیدی یا وارداتی از جمله مزیت های خرید اینترنتی این محصولات به شمار می آیند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید