شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده دمپایی پلاستیکی قدیمی با دوام

 دمپایی پلاستیکی قدیمی یقینا از دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به نمونه های جدید آن برخوردار است. خرید عمده این محصول غالبا از نمایندگی های فروش تولیدکنندگان آن صورت می گیرد. خرید عمده این محصول برای کسانی که تجارت خود را بر اساس عمده فروشی قرار داده اند بسیار سودآور خواهد بود. خرید عمده دمپایی پلاستیکی با دوام قدیمی از تولیدکنندگان قدیمی این محصول با قیمت مناسب و ارزان تری صورت می گیرد.

خرید عمده دمپایی پلاستیکی قدیمی با دوام

بهترین جنس برای تولید دمپایی پلاستیکی

بهترین جنس برای تولید دمپایی پلاستیکی دمپایی پلاستیکی به عنوان دمپایی رو فرشی یا دمپایی مخصوص حمام و سرویس بهداشتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. غالبا تقاضا برای خرید این محصول به دلیل کارایی های مختلف آن بسیار بالا است. تولید کنندگان دمپایی پلاستیکی با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن در تولید این محصول سعی می کنند بهترین و باکیفیت ترین دمپایی را به بازار فروش ارائه دهند.

دمپایی پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه مختلفی تولید می شود. گرانول ماده اصلی برای تولید این نمونه دمپایی است که از مواد پتروشیمی به دست می آید. دمپایی هایی که با استفاده از این ماده تهیه می شوند بسیار مقاوم و بادوام هستند.

ماده دیگری که در تولید دمپایی به کار گرفته می شود پی وی سی است. به وسیله تزریق هوا این نمونه دمپایی تبدیل به دمپایی ژله ای می شود که بسیار سبک، نرم و راحت است.

E VA نیز یکی از مواد اولیه بکار رفته در تولید دمپایی پلاستیک است که در صنعت تولید انواع دمپایی پلاستیکی از این ماده بسیار استفاده می شود.

هرکدام از این مواد ویژگی های خاص خود را دارند و با استفاده از آنها می توان بهترین دمپایی پلاستیکی را در مدل ها و طرح های مختلف تولید کرد.

فروشنده دمپایی پلاستیکی با دوام ساحلی

فروشنده دمپایی پلاستیکی با دوام ساحلی همانطور که می دانید انواع دمپایی ها بر اساس مکان مورد استفاده و کارایی های مختلفی که دارند، طراحی می شوند.

برای پیاده روی در ساحل نیز استفاده از دمپایی پلاستیکی ساحلی می تواند راحتی و آرامش را هنگام پیاده روی به ارمغان آورد. کف و زیره این دمپایی دارای سوراخ های ریزی بوده و طوری طراحی شده است که آب در آن جمع نشده و از لیز خوردن فرد جلوگیری شود.

فروشنده دمپایی ساحلی پلاستیکی سعی می کند با ارائه بهترین و با دوام ترین دمپایی مشتریان بیشتری را جلب کند.  فروشنده این نمونه دمپایی باید توجه داشته باشد، اگر چه ارایع این محصول با قیمت ارزان و پایین  ظاهرا سود کمی برای فروشنده دارد اما در نهایت افزایش تعداد فروش دمپایی می تواند سود قابل توجهی را نصیب او گرداند. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید