شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید فوق العاده دمپایی روفرشی مردانه چرم

دمپایی روفرشی مردانه چرم امروزه به یکی از رایج ترین محصولات مورد استفاده در میان آقایان تبدیل شده است چرا که این محصولات مانع از ساییدگی پا روی روفرشی های موجود در منزل خواهند شد. محبوبیت این محصولات در میان مردم توجه تولیدکنندگان و فروشندگان متعددی را در سراسر کشور به خود جلب کرده است. مراکز فروش آنلاین ما از جمله مهمترین فروشگاه هایی هستند که می توان برای خرید فوق العاده این نوع از دمپایی ها به آنها مراجعه کرد.

خرید فوق العاده دمپایی روفرشی مردانه چرم

انواع صندل مردانه طبی تابستانی

انواع صندل مردانه طبی تابستانی صندل مردانه طبی در تابستان ها بیش از سایر فصل های دیگر طرفدار دارد چرا که این محصولات به علت ساختار خاصی که دارند باعث میشوند هوا بیشتر به پا ها نفوذ کند و به این طریق مانع از عرق سوز شدن بین انگشتان و اذیت شدن پا ها خواهند شد.

محبوبیت این محصولات در میان مردم باعث شده است که تولیدکنندگان در صدد آن برآیند که انواع مختلفی از این صندل ها را تولید کرده و عرضه بازار گردانند و به همین دلیل در این بخش می خواهیم شما را با چند نوع از رایج ترین صندل های طبی مورد استفاده در میان مردم آشنا کنیم پس اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که به این محصولات علاقه مند می باشد ما را در ادامه این بخش دنبال کنید.

انواع صندل مردانه طبی تابستانی: 

  • صندل ها طبی تخت تک انگشتی چرمی

این نوع از صندل های مردانه یکی از مرغوب ترین انواع صندل های مورد استفاده در میان آقایان می باشد چرا که چرمی بودن این محصولات باعث می شود که فشار فوق العاده کمتری نسبت به سایر محصولات مشابه بر ستون فقرات وارد شود و حالت مهره های بدن به بهترین نحو ممکن حفظ خواهد شد.

چرمی بودن این نوع از صندل ها طول عمر آن ها را به مراتب بالا تر از سایر محصولات کرده و تک انگشتی بودن آن نیز پا هارا از عرق سوز شدن مصون می کند.

  • صندل های طبی مردانه مجلسی بند دار

صندل های مجلسی بند دار یکی از زیباترین انواع این محصولات می باشند که در طرح ها و رنگ ها گوناگونی ارائه بازار می شوند و قابل توجه است بدانید که این نوع از صندل ها به علت بند های زیادی که دارند از جلو عقب رفتن بیش از حد پا جلوگیری می کنند و به همین دلیل نیز گزینه مناسبی برای پوشیدن در مجالس رسمی می باشند.

فروش مستقیم دمپایی روفرشی مردانه ترک اصل

فروش مستقیم دمپایی روفرشی مردانه ترک اصل دمپایی های روفرشی مردانه ترک به علت کیفیت بالا و مرغوبیت فوق العاده ای که دارند از توجه بسیار زیادی در جامعه برخوردار هستند به گونه ای که امروزه فروشندگان متعددی در سراسر کشور وجود دارند که انواع گوناگونی دمپایی روفرشی چرم را با قیمت ها و کیفیت ها عالی در دسترس خریداران قرار می دهند.

فروشگاه های آنلاین ما از جمله بزرگترین و معتبر ترین فروشندگان این محصولات محسوب می شوند که می توان با مراجعه به آن ها خریدی مطمئن و رضایت بخش را تجربه کرد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید