شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ویژه دمپایی روفرشی زنانه خزدار شیک

انواع دمپایی خزدار شیک زنانه که در بازار خرید و فروش می شود یکی از مدل های دمپایی روفرشی زنانه شیک به شمار می آید که تقریبا برای هر نوع سنی می توان ان را خریداری کرد. خرید انواع دمپایی روفرشی زنانه خزدار در طرح ها و رنگهای مختلف در تمام فصل های سال امکان پذیر است و توسط تولیدکننده ها در این حوزه تولید و در بازار عرضه می شود.

خرید ویژه دمپایی روفرشی زنانه خزدار شیک

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی زنانه

زیباترین مدل دمپایی روفرشی مجلسی زنانه دمپایی های روفرشی یکی از انواع دمپایی های پرطرفدار در بین بانوان به شمار می آید که از تنوع بسیار بالایی در بازار نیز برخوردار است و به صورت کلی در دو گروه مجلسی و راحتی تقسیم بندی می شوند که هر کدام از این دسته ها نیز تنوع بسیار بالایی در طرح، رنگ و جنس محصول دارند.
نمونه های مجلسی از دمپایی های روفرشی معمولا زیبایی و ظرافت بیشتری نسبت به نمونه های راحتی دارند و در ساخت آنها از طرح های پارچه ای، چرمی، خزدار، پلاستیکی، حصیری و ….استفاده می شود.
به عنوان مثال دمپایی روفرشی خزدار یکی از زیباترین طرح های مجلسی به شمار می آید که البته این طرح را با کمی تغییر در نوع پاشنه و دوخت آن، می توان جزء نمونه های اسپرت نیز در نظر گرفت.
دمپایی های روفرشی چرمی نیز یکی دیگر از طرح های مجلسی به شمار می آیند که در طرح ها و رنگهای مختلف در بازار عرضه می شوند و مورد توجه بسیاری از افراد علاقه مند در این حوزه می باشد.

مرکز فروش دمپایی روفرشی شیک دخترانه

مرکز فروش دمپایی روفرشی شیک دخترانه بعد از انواع نمونه های دمپایی روفرشی زنانه، نمونه های دخترانه از این محصول بیشترین تنوع را در بازار دارد و معمولا بیشتر از طرح ها و رنگهای شاد در ساخت روفرشی های دخترانه استفاده می کنند.
تولیدکننده های بسیار زیادی در سراسر کشور در زمینه تولید انواع دمپایی شیک دخترانه فعالیت می کنند که از پرطرفدارترین آنها می توان به نمونه های عروسکی و خزدار اشاره کرد که با توجه به فصل نیز در طرح های مختلف تولید و عرضه می شوند.
شهرهای صنعتی و بزرگ معمولا بازار بسیار متنوعی در عرضه انواع دمپایی های روفرشی دارند و می توان به صورت مستقیم با تولیدکننده های آن ارتباط گرفت و خرید کرد.
علاوه بر فروش حضوری، امروزه استفاده از سایت های فروش و روش های غیر حضوری نیز کار را برای تولیدکننده ها و مشتریان راحت کرده است و می توان با حداقل هزینه و زمان، محصول موردنظر را خریداری کرد.
این سایت نیز در نظر دارد انواع دمپایی روفرشی شیک دخترانه را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از تولیدکننده اصلی به دست مصرف کننده برساند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید