شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش انواع دمپایی روفرشی بچه گانه

خرید دمپایی روفرشی بچه گانه یکی از کارهای لازم و ضروری خانواده ها است چه بسا بچه ها باید روی فرش با دمپایی راه بروند تا پوست آنها آسیب جدی نبیند.  چون پا قلب دوم ما محسوب می شود باید حتما در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم و مانند دیگر اعضای بدن از آن به خوبی مواظبت کنیم.
برای خرید یک دمپایی بهتر است از دمپایی استفاده کنیم که طبی باشد تا به کمر و ستون فقرات ما و همچنین کودکان آسیب نرساند.

خرید و فروش انواع دمپایی روفرشی بچه گانه

بهترین برند دمپایی و صندل در ایران

بهترین برند دمپایی و صندل در ایرانزمانی ما می توانیم بگوییم که یک صندل یا دمپایی عالی و با کیفیت هستند که ما در پای خود احساس راحتی کنیم. تنها در آن زمان بهترین دمپایی شناخته می شود چه بسا برند مطرح باشد و یا نباشد. در ایران در تمامی فصل ها از صندل استفاده می شود ولی در تابستان مخصوصا  به علت گرمتر شدن هوا محبوبیت دمپایی و صندل ها خیلی بیشتر خواهد شد. ما با  استفاده از دمپایی و صندل های مختلف میتوانیم  راحتی فرزندانمان را تضمین کنیم.
اینکه پا قلب دوم است را وقتی به راحتی درک می کنید که کفش نا مناسبی به پا کنید و موجب خستگی بیش از حد شما شود. حالا توجه داشته باشید که شما برای فرزند خود   یک صندل مناسب تهیه می کنید بنابراین باید دقت بیشتری به خرج دهید تا بتوانید یک دمپایی نرم و راحت از هر نظر و کفی مناسب و همچنین سایز کودک دلبندتان باشد. دمپایی های  رو فرشی خوب و عالی با بهترین جنس، علاوه بر داشتن منافذ کافی برای عبور و مرور هوا، باید سبک  و نرم نیز باشند.
اگر دقت کرده باشید، وقتی با دمپایی راه می روید، قسمت پاشنه آن مدام به پاشنه پاها یتان کوبیده می شود. حالا هر چقدر که دمپایی سبک تر باشد، ضربه های کوبیده شده به پوست پا هم سبک تر می شوند و پوست را تحریک نمی کنند.
یه تعداد از افراد به خاطر بیماری ستون فقرات و مشکل پا باید از صندل و دمپایی های طبی استفاده کنند تا به بدن آنها آسیب نرساند. در ایران  تعدادی از صندل های خود را با توجه به اورگونومی بودن پا طراحی و اقدام به تولید کرده اند.
فروش دمپایی مجلسی به دلیل پر کاربرد بودن آن بالا است.

مرکز فروش انواع دمپایی های روفرشی

 خریداران با مراجعه به این مرکز  فروش می توانند از یک سری اطلاعات دست پیدا کنند تا بتوانند بهترین صندل رو فرشی را با بهترین کیفیت و دوام و  همچنین بهترین قیمت تهیه نمایند. نمایندگی های فروش صندل ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از دستگاه های کاملا تمام اتوماتیک اقدام به عرضه و فروش انواع صندلها و دمپایی ها ی با کیفیت و با قیمت مناسب و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز توانسته اند محصولات خود را در بازار های داخلی و خارجی عرضه نمایند.
در نمایندگی های  فروش این محصولات اکثرا فروش صندل خارجی است.یعنی آنها در کنار کارهای ایرانی کارهای خارجی هم به فروش می رسانند.
در این نمایندگی ها فروش این صندل ها فروشندگان باید دارای فن بیان قوی باشند تا بتوانند خصوصیات و مشخصه های صندل های موجود در مراکز خود را به خریداران توضیح بدهند تا آنها با آگاهی های لازم و ضروری تصمیم به خرید کنند.
همچنین در کنار فن بیان یک فروشنده باید مهارت صحبت کردن را نیز داشته باشد. این به آن منظور است که زمانی یک فرد تمامی آگاهی ها و مشخصات یک صندل را به خوبی آگاهی دارد ولی در بیان و انتقال آن به خریداران از قدرت مهارت صحبت کردن بهره مند نیست. 
این خود به تنهای یک مشکل بزرگ به حساب می آید.

خرید دمپایی روفرشی بچه گانه

خرید دمپایی روفرشی بچه گانهخرید دمپایی رو فرشی بچه گانه باید با اصولی همراه باشد. دمپایی های پارچه ای ویا  حوله ای را بهتر است مدت  زمان زیادی استفاده نکنیم، زیرا این نوع دمپایی ها امکان جریان هوا را بسیار کمتر کرده و همچنین محل جمع شدن میکروب ها بوده و موجب بروز آسیب پوستی نیز می گردد.
در هنگام پوشیدن هر مدل از دمپایی ها  توجه داشته باشید که پا کاملا خشک باشد. چرا که پوشیدن دمپایی با پای خیس و مرطوب محیط را برای رشد قارچ و تعریق بیشتر پا فراهم می کند که عوارض پوستی را به همراه خواهند داشت.
انواع مختلفی از صندل و دمپایی بچه گانه بنا بر استفاده و مکان مورد استفاده فرزندان دلبندتان ساخته شدهاست که میتوانید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال دمپایی لا انگشتی، دمپایی و یا صندل مجلسی، دمپایی رو فرشی و یا دمپایی پلاستیکی را می توان نام برد. که هر کدام از این دمپایی ها برای مکان خاصی طراحی شده است.
باید در خرید دمپایی به نکات مهم آن توجه کنیم تا پا آسیب نبیند.

قیمت دمپایی های بچه گانه پانیا

در بازارهای جهان  امروز قیمت انواع دمپایی با توجه به کیفیت و مواد به کار رفته در تولید آن بسیار متفاوت است. در این روزها با توجه به کاربرد زیادی که انواع صندل ها و دمپایی های رو فرشی و غیره دارند، مدل های بسیار متنوعی از آن ها نیز تولید شده است. تولید کنندگان در ایران هم چنان در حال تولید بهترین و با کیفیت ترین  مدل و جنس این نوع محصول هستند. صندل و دمپایی به دلیل استفاده زیاد یکی از پر فروشترین محصولات در بازار جهان امروز می باشند که تنوع بالای آن ها  در قیمت و مدل، جواب گوی نیاز تمام مردم با سلیقه های مختلف می باشد. 
هم اکنون در بازار انواع  و اقسام دمپایی ها و صندل های بسیار ارزان قیمت ولی با کیفیت پایین و جنس نامرغوب وجود دارد تا انواع بسیار لوکس، شیک و با کیفیت عالی.بنابر این  در بازار ها با توجه به تمامی سلیقه ها و همچنین با توجه به  مقدار هزینه دلخواه شما،می توانید صندل مورد نظر و دلخواه خود را تهیه نمایید.
خرید و تهیه دمپایی حوله ای مزایا ی مثبت و منفی نیز به همراه دارد.از جمله کاربرد های مهم و اساسی این نوع دمپایی استفاده کردن آن بعد از استحمام و یا بعد از استخر است. 
دمپایی های پلاستیکی مناسب ترین قیمت را در بازار دارند و در عین حال پر کاربرد ترین دمپایی ا به حساب می آیند. از این نوع دمپایی ها بیشتر رای استفاده از سرویس های بهداشتی و حمام و یا استخر ها و همچنین برای دریا مورد استفاده و فوق العاده کاربردی است.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید