شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش انواع دمپایی ساحلی پاپا

یکی از لوازم شخصی کاربردی برای استفاده روزانه، دمپایی می باشد که در حال حاضر در انواع مختلف و برای استفاده در اماکن گوناگون در بسیاری از شرکت های تولید کننده با کیفیت مرغوب تولید می گردد. دمپایی ساحلی برای پیاده روی در ساحل به علت کیفیت و جنس مرغوبی که دارد، بسیار مناسب می باشد. خرید دمپایی ساحلی به صورت عمده و با قیمت مطلوب از همین سایت امکان پذیر می باشد.

خرید و فروش انواع دمپایی ساحلی پاپا

تولید کننده انواع دمپایی های ساحلی و استخری

تولید کننده انواع دمپایی های ساحلی و استخرییکی از دمپایی پرفروش و پرطرفدار دمپایی ساحلی است که در انواع رنگبندی های متنوع و طرح های زیبا و جدید طراحی و تولید می شود. این دمپایی ها اغلب از جنس پلاستیکی و در کف خود دارای سوراخ های ریز هستند که از لیز خوردن و حمع شدن آب در داخل دمپایی جلوگیری می شود. شرکت های تولید کننده با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه درجه یک و با بهترین کیفیت انواع دمپایی ساحلی و استخری را تولید می کنند که با توجه به کیفیت مرغوب با استقبال زیادی مواجه بوده و از فروش خوبی برخوردار می باشد.

این شرکت های تولید کننده به جز دمپایی ساحلی انواع دمپایی های دیگر از جمله: روفرشی، هتلی، صندل، طبی، لژدار، نمدی، پارچه ای، مجلسی، ژله ای  و چرم را با استفاده از بهترین متریال تولید می کنند که هر کدام از آن ها دارای کاربرد و و یژگی های خاصی می باشند و در اماکن مختلف قابل استفاده می باشند. از ویژگی ها و خصوصیات یک دمپایی باکیفیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای زیره ای محکم و مقاوم باشد
  • رویه آن از مواد اولیه باکیفیت تهیه باشد
  • احساس ناراحتی در پا به وجود نیاورد
  • دارای مدل و طرح جدید و رنگبندی متنوع باشد
  • وزن مناسبی داشته باشد
  • نرم و راحت باشد
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای داشته باشد

فروش دمپایی ساحلی مردانه و زنانه

دمپایی دارای انواع گوناگونی می باشد که برای کاربردهای مختلفی در شرکت های تولید کننده طراحی و تولید می شود که یکی از آن ها دمپایی ساحلی می باشد که در انواع زنانه و مردانه همچنین بچه گانه تولید می شود که نوع بچه گانه آن دارای رنگ های شاد و طرح های بسیار زیبایی است و برای پیاده روی در کنار ساحل بسیار مناسب است و در عین زیبایی ظاهری دارای دوام بالا و کیفیت بسیار مناسب می باشد که برای استفاده در کنار ساحل و استخر کارایی و عملکرد بسیار خوبی دارد.

امروزه برندهای متعددی در زمینه تولید انواع دمپایی برای استفاده در مکان های گوناگون در حال فعالیت هستند که با تولید و ارائه دمپایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب سعی در جلب رضایت مشتری می کنند تا فروش بیشتری داشته باشند. معمولا این برندهای معتبر داخلی انواع این محصول را با رنگبندی و طرح های متنوع و قیمت های متفاوت عرضه می کنند تا مشتری با هر سلیقه ای بتواند، محصول مورد نظر را تهیه نماید. دمپایی مخصوص ساحل در رنگبندی های شاد و متنوع و با استفاده از بهترین مواد اولیه و با ساختاری شیک و زیبا در شرکت های تولید کننده تولید می شود.

لیست قیمت دمپایی ساحلی پاپا

لیست قیمت دمپایی ساحلی پاپادمپایی های ساحلی و استخری باید دارای ویژگی های مناسبی برای استفاده در این اماکن باشند، زیرا مراکزی مانند استخرها به علت شلوغی و تردد زیاد نیازمند یک دمپایی باکیفیت و با بهترین ویژگی می باشند که باید سبک و راحت باشد و سوراخ هایی در آن باشد تا تخلیه آب به راحتی انجام شود و از ایجاد بیماری های پوستی و قارچی جلوگیری نماید. دمپایی استخری  باید مانع از لغزیدن پا شود.

شرکت های تولید کننده این محصول را با سایز بندی مختلف و در انواع زنانه، مردانه و بچه گانه تولید می کنند. دمپایی حوله ای یکی از انواع دیگر دمپایی های مورد استفاده در هتل ها و یا منازل می باشد که از پارچه های حوله و با بهترین کیفیت در کارخانه ها تولید می شود. این نوع دمپایی برای فصول سرد سال فروش بیشتری دارد و به عنوان یک دمپایی روفرشی در منازل استفاده زیادی دارد و در عین سبک بودن قابلیت شستشو را نیز دارد و می توان آن را به راحتی در ماشین لباسشویی و بدون این که آسیبی ببیند شستشو داد.

کف به کار رفته در این دمپایی ها معمولا از جنس ابر می باشد که باعث راحتی یبیشتر پا می شود و برای حفظ بهداشت و سلامت پاها بسیار نقش مهمی دارد. از خصوصیات و ویژگی های دمپایی حوله ای می توان به مواردی مانند: رنگبندی متنوع و شاد، نرم و سبک بودن، کفی ابری باکیفیت، قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی، قیمت مناسب و … اشاره نمود.

قیمت دمپایی ساحلی به عوامل زیادی بستگی دارد که عبارت است از: برند، کیفیت، مواد اولیه به کار رفته در آن، سایز و اندازه، شرکت تولید کننده، طرح و رنگ، نحوه خرید و فروش و …  و در خرید و فروش عمده قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی می باشد.

ارسال سفارشات دمپایی به سراسر کشور

دمپایی ها در انواع جنس های مختلف از جمله چرم، پلاستیکی، ژله ای، صندل، طبی، حوله ای، پشمی، پارچه ای و … و برای مصارف و کاربرد متفاوت مانند: مجلسی، استخری، هتلی، بیرونی و … با بهترین کیفیت تولید می شوند. یکی دیگر ار انواع دمپایی های راحت و پرطرفدار دمپایی ژله ای است که شفاف و نرم بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردر است و از جنس پلاستیک و در رنگ بندب های زیبا و جذاب طراحی و تولید می گردد.

دمپایی در هر جنس و کاربردی باید باکیفیت، محکم و بادوام، راحت و سبک بوده و دارای سایز و اندازه مختلف و قالب آن استاندارد باشد و از مواد درجه یک در تهیه آن استفاده شده باشد. دمپایی جلو بسته در امکانی استفاده می شود که خطر برق گرفتگی یا نفوذ مواد مضر و شیمیایی به پا وجود داشته باشد همچنین در حمام و استخر نیز قابل استفاده می باشند و این روزها در انواع برندهای داخلی و وارداتی با کیفیت درجه یک تولید می گردد. یکی دیگر از دمپایی های پرفروش، دمپایی طبی است که دارای زیره ای پیو و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده که از جنس پلیمر مستحکم و با دوام می باشد. زیره پیو بسیار سبک و راحت بوده و برای شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مناسب هستند و دوام بالایی دارند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید