شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دمپایی لاانگشتی | خرید عمده دمپایی زنانه و مردانه و بچه گانه اسلیپریو

دمپایی لاانگشتی

دمپایی لاانگشتی را با رنگ و طرح های متنوع از شرکت اسلیپریو تهیه نمایید. در مناطق گرمسیری به علت گرمی هوا از کفش به ندرت استفاده می شود. گرمی هوا و پوشیدن کفش موجب عرق کردن و مشکلات پوستی برای پا می شود. در مناطق گرمسیری برای سلامتی پا از دمپایی و یا صندل با کیفیت و جنس عالی استفاده می شود. دمپای و صندل لاانگشتی یکی از پر طرفدارترین مدل ها هست که با طرح های مختلف تولید می شود.

دمپایی لاانگشتی

خرید دمپایی لاانگشتی

دمپایی لاانگشتی در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا تولید می شود. این مدل در سایزهای مردانه و زنانه و بچه گانه موجود می باشد. برای انتخاب و خرید با مشاوران فروش تماس بگیرید. و یا اینکه به سایت فروشگاهی مراجعه کنید

نحوه ارسال سفارش

ارسال سفارش از طریق باربری در داخل کشور انجام می شود. و در خارج از کشور از طریق دریایی و هوایی و ریلی و ترانزیت انجام می شود.

نحوه تسویه حساب

تسویه حساب برای سفارشات خرد به صورت نقد و یکجا می باشد.

تسویه حساب برای سفارشات با تیراژ بالا طبق قرارداد طرفین می باشد.

ویژگی دمپایی لاانگشتی

این محصول دارای کیفیت و طراحی های متنوعی می باشد که در هنگام خرید به موارد زیر توجه کنید.

  • جنس دمپای لاانگشتی: جنس ها متنوعی در بازار وجود دارد که می توان جنس ابری، چرمی، پلاستیکی، فوم از مهمترین و پرفروش ترین محصولات در بازار هستند. در صورتی که برای مصرف خانگی خانگی این محصول را می خواهید جنس چرم و یا پارچه ای پیشنهاد می شود و برای استفاده در سواحل و ورزش جنس فوم و یا ابری پیشنهاد می شود.
  • سایز محصول: در انتخاب سایز محصول دقت فرمایید که حتما متناسب با سایز پا باشد. کوچکتر و بزگتر بودن سایز دمپایی موجب آسیب پا می شود.
  • بند دمپایی: این نوع محصول معمولا به صورت دو بند می باشد که به یک آشیل از لای انگشت شصت پا متصل می باشد.
فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید