شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

دمپایی پسرانه | خرید عمده اینترنتی و حضوری اسلیپریو| دمپایی پلاستیکی

دمپایی پسرانه پلاستیکی

دمپایی پسرانه را در طرح و رنگهای متنوع از شرکت اسلیپریو تهیه نمایید. دمپایی پلاستیکی برای کودکان به خاطر شستشوی آسان مناسب می باشد. کودکان با دیدن، رنگ و طرح های متنوع، هوشیارتر می شوند. طرح های زیبای کودکانه حس شادی را در کودکان تقویت می کند. جنس نرم دمپایی پلاستیکی از پای کودک محافظت می کند.

دمپایی پسرانه پلاستیکی

نحوه سفارش و ارسال محصول

برای خرید انواع دمپایی مردانه، زنانه، پسرانه، دخترانه با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

فروشگاه و مشتریان داخل ایران: کارشناسان با توجه به در خواست شما انواع مدل ها ارسال می کنند. بعد از انتخاب محصول و دریافت فاکتور سفارش را به آدرس شما ارسال می کنند.

فروشگاه و مشتریان خارج از ایران: در صورت تمایل به خرید حضوری هماهنگی های لازم انجام می شود. در صورت خرید غیر حضوری در خواست شما پیگری می شود. مدل های مرتبط با در خواست شما ارسال می شود. بعد از تایید قرارداد به صورت غیرحضوری و آنلاین بسته می شود.

انواع مدل های دمپایی پسرانه اسلیپریو

دمپایی جلوبسته (اوزاکا): دمپایی جلو بسته از انگشتان پای کودک در برابر اجسام سخت و تیز محافظت می کند. در سرما پوشش مناسبی برای پای کودکان می باشد. مانع ورود خاک و آب به داخل دمپایی میشود و در تمیز بودن پای کودک کمک می کند.

دمپایی جلوباز: دمپایی جلوباز موجب تهویه هوای پای کودک در پوشش دمپایی می شود.

دمپایی انگشتی: بیشتردر مناطق گرمسیری و ساحل دریا استفاده می شود.

انواع جنس های دمپایی پسرانه اسلیپریو

جنس پیو(pu): این نوع دمپایی از زیره پیو هست و رویه معمولا چرم مصنوعی و یا پارچه می باشد. زیره پیو مقاومت بالایی در برابر استفاده زیاذ از دمپایی دارد.

جنس ایربولینگ و (pvc): مناسب برای سطوح صاف و لغزنده می باشد. چسبندگی مناسب به سطوح دارد.

جنس (eva): وزن سبک و قیمت پایین و مناسب دارد. برای سطوح صاف و لغزنده مناسب نیست.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید