شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید دمپایی انگشتی مردانه مدل پلیس

دمپایی انگشتی مردانه مدل پلیس نمونه ای از بهترین و زیباترین دمپایی های مردانه می باشد که دارای وزن مناسب است و از زیره مقاوم و کفی تخت برخوردار می باشد و برای مصرف روزانه مناسب است. این محصول معمولا توسط تولیدکنندگان در رنگ های مختلف ساخته می گردد. بنابراین مرکز خرید دمپایی انگشتی به شیوه های متنوعی به توزیع این محصول می پردازد تا آقایان به راحتی بتوانند این نوع دمپایی ها را با کیفیت بالا و رنگ دلخواه تهیه نمایند.

مرکز خرید دمپایی انگشتی مردانه مدل پلیس

تولیدی بهترین دمپایی انگشتی چرم مردانه

تولیدی بهترین دمپایی انگشتی چرم مردانه دمپایی انگشتی چرم مردانه نمونه ای از مرغوب ترین دمپایی ها می باشند که از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی ساخته می شود.

تولیدکنندگان این دمپایی ها معمولا از زیره های مقاوم در ساخت دمپایی های انگشتی چرم استفاده می کنند تا به راحتی با راه رفتن مداوم دچار سائیدگی و خرابی نگردد.

معمولا این پاپوش ها دارای زیره ای کاملا طبی می باشند که موجب کاهش فشار از روی پاشنه پا می گردد و استفاده از آن در پیاده روی های طولانی خستگی را به حداقل می رساند.

از آنجایی که این دمپایی ها بسیار نرم و قابل انعطاف هستند راحتی زیادی را برای مصرف کننده ایجاد خواهند کرد. 

همچنین زیره این دمپایی ها به گونه ای است که از نفوذ هر گونه رطوبت و آب به پا جلوگیری می نماید و مانع ایجاد حساسیت های پوستی برای پاها می گردند.

تولیدی بهترین دمپایی انگشتی چرم مردانه معمولا از چرم های طبیعی مرغوب در ساخت این محصولات استفاده می کند که منجر به تولیدات بسیار بادوام و زیبا گردیده است.

بنابراین تولید دمپایی های انگشتی چرم مردانه موجب شده است نه تنها از این دمپایی ها در مکان های بیرونی و رسمی استفاده شود بلکه در فضای خانه و بر روی فرش نیز این محصولات شیک و بادوام به کار گرفته شوند.

قیمت دمپایی استخری مردانه طوسی

قیمت دمپایی استخری مردانه طوسی دمپایی استخری مردانه استفاده فراوانی در حمام و محیط استخرها دارد چرا که این دمپایی ها با قابلیت های مختلفی ساخته می شوند تا بر روی سنگ و سرامیک های استخر موجب لیز خوردن و سرخوردن آقایان نگردد.

دمپایی استخری مردانه طوسی از کفی آجدار برخوردار است و همچنین در ارتباط با آب کلردار استخر زیره آن هیچ آبی را جذب نمی کند و دچار تغییر رنگ نخواهد شد.

می توان گفت قیمت دمپایی استخری مردانه طوسی با توجه به موارد زیادی تعیین می شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان کیفیت مواد سازنده دمپایی ها
  • نوع خرید و فروش این محصولات
  • حجم خرید محصول
  • نرخ ارز و نوسانات بازار
  • نوع برند سازنده دمپایی های استخری
فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید