شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم دمپایی روفرشی مجلسی پاشنه دار

دمپایی روفرشی مجلسی پاشنه بلند یکی از کفش های علاقمند خانم ها می باشد که در منزل و یا در مهمونی ها مصرف می کنند. عرضه مستقیم دمپایی روفرشی در انواع مختلف ساده، مجلسی، پاشه بلند و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه مستقیم دمپایی روفرشی مجلسی پاشنه دار

انواع دمپایی روفرشی نگین دار بدون پاشنه

انواع دمپایی روفرشی نگین دار بدون پاشنه دمپایی روفرشی نگین دار بدون پاشنه یکی از دمپایی پرطرفدار دختران و زنان می باشد که در طرح ها و نگین های شیک و جذاب به بازار عرضه می شود.

انواع صندل یا دمپایی با مدل های جدید و بروز در جنس های چرم با کیفیت درجه یک و شیک به مصرف کنندگان عرضه می شود. می توان به صورت مستقیم از فروشگاه های شناخته شده  و یا به صورت اینترنتی از سایت های معتبر و رسمی با تحویل فوری خرید کرد.

قیمت دمپایی ها روفرشی بستگی به جنس صندل و مدل آن دارد برخی از تولیدکنندگان این محصول را با کیفیت برتر از جنس های چرم و مقاوم با قیمت بالا وارد بازار می کنند.

  • انواع مدل های دمپایی روفرشی :
  •  دمپایی پلاستیکی
  • دمپایی ابری
  • دمپایی چرمی
  • دمپایی روفرشی پاشنه دار
  • دمپایی مجلسی بدون پاشنه
  • دمپایی نگین دار
  • دمپایی ساده
  • دمپایی مجلسی

دمپایی پلاستیکی در مدل جلو باز و انگشتی در رنگ های گوناگون تولید می شود که بیشتر مردها از این دمپایی ها استفاده می کنند.

دمپایی ابری در مدل های عمده انگشتی تولید می شود و مصرف کنندگان این مدل دمپایی بیشتر جوان هستند و در بازار فروش خوبی دارد

دمپایی جنس چرم در چرم های اصل و مصنوعی در بازار موجود است این نوع صندل از بهترین و مناسب ترین و شیک ترین مدل های کفش تابستانه به شمار می رود این دمپایی از جنس چرم گاو اصل عرضه می شود که با پوشیدن آن پاها احساس راحتی و خنک می کند.

انواع صندل ارزان و گران در بازار موجود است. در طرح ها و رنگ های گوناگون به فروش می رود برای خرید انواع دمپایی می توان به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد و به طور مستقیم جنس محصول را لمس کرده و خرید نمایید.

خرید مستقیم دمپایی مجلسی ساده زنانه

خرید مستقیم دمپایی مجلسی ساده زنانه

خرید مستقیم دمپایی مجلسی ساده زنانه در مدل های مختلف از جمله طبی، مجلسی، راحتی را می توان با مناسب ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از طریق مراجعه به فروشگاه های معتبر و یا از طریق فروشگاه آنلاین این سایت با ارتباط برقرار کردن کارشناسان فروش سایت انجام داد .

دمپایی مجلسی در مدل های گوناگون است که بیشتر در تابستان و در جاهای گرمسیر مورد استفاده مصرف کننده قرار می گیرد البته خانم ها نیز بیشتر در منزل از صندل استفاده می کنند چون این کفش احساس راحتی  و سبکی هنگام راه رفتن  به بدن می دهد و هم برای اینکه در گرما پا عرق نکند و احساس گرما نکنیم از این دمپایی استفاده می کنیم

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید