شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده دمپایی پلاستیکی زنانه پاپا مدل آرامش

 دمپایی های پلاستیکی جزو بهترین پاپوش ها به شمار می آیند و انواع مختلفی دارند که از جمله بهترین انواع آنها می توان به انواع دمپایی پلاستیکی پاپا اشاره کرد که دارای بهترین کارایی بوده و در مدل های زیبایی تولید می شوند. امروزه فروشنده دمپایی پلاستیکی زنانه پاپا مدل آرامش جهت فروش محصولات مرغوب خود از روش های متنوعی استفاده می کند تا خریداران در اقصی نقاط ایران به آسانی بتوانند نیازهای خود را سفارش داده و دریافت کنند. 

فروشنده دمپایی پلاستیکی زنانه پاپا مدل آرامش

انواع دمپایی پلاستیکی تولیدی پاپا

انواع دمپایی پلاستیکی تولیدی پاپا  از جمله معتبرترین تولیدکنندگان دمپایی ها می توان به برند پاپا اشاره کرد که با سابقه درخشانی که در تولید دمپایی های پلاستیکی مرغوب داشته به خوبی توانسته محبوب واقع شود و به همین علت تولیداتش نزد مصرف کنندگان از اعتبار بخصوصی برخوردارند. 

از جمله انواع دمپایی های پلاستیکی پاپا می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • انواع دمپایی زنانه  
  • انواع دمپایی مردانه 
  • انواع دمپایی بچه گانه 

که در مدل های بسیار زیبایی مانند دمپایی های انگشتی، جلو بسته، جلو باز، استخری و… تولید شده و در تولید آنها از بهترین مواد پلاستیکی اولیه استفاده می شود که سبب مقاومت بالا و نیز طول عمر زیاد آنها شده است؛ به همین علت جزو بهترین دمپایی ها به حساب می آیند. 

همچنین در تولید این محصولات از تنوع های رنگی و سایزبندی های متنوع استفاده می شود؛ از این رو این محصولات از قدرت انتخاب بالایی به افراد جهت تهیه بهترین دمپایی مورد نیاز خود می دهند. 

قیمت مناسب دمپایی پلاستیکی استخری مردانه

قیمت مناسب دمپایی پلاستیکی استخری مردانه  در میان انواع دمپایی های پاپا می توان به دمپایی های استخری مردانه اشاره کرد که دارای قابلیت تخلیه آب سریع هستند و امکان سر خوردن در آنها به حداقل رسیده و بهترین استحکام را دارا می باشند و در هنگام استفاده در استخر سلامت افراد را به خوبی تضمین می کنند. 

در تولید این دمپایی ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و قیمت تعیین شده برای آنها مناسب و ارزان می باشد که در مقایسه با ارزش واقعی آنها بسیار اندک بوده؛ به همین علت خریداران با صرف هزینه های بسیار مناسب و به صرفه می توانند آنها را خریداری کرده و استفاده کنند. 

برای خرید دمپایی پاپا مدل آرامش روش های مختلفی ایجاد شده است تا خریداران بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند نیازهای خود را سفارش داده و درب منزل دریافت کنند، همچنین امکان خرید عمده ای این محصولات برای خریداران در اقصی نقاط ایران مهیا شده و تمامی سفارش ها پذیرفته شده و به صورت تضمینی عرضه می شوند. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید