شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده عمده دمپایی پلاستیکی دخترانه در اصفهان

فروشنده عمده دمپایی پلاستیکی دخترانه در اصفهان، کالای خود را در مدل ها، سایزها و برندهای گوناگونی ارائه می دهد. این محصولات در رنگبندی های متنوعی نیز عرضه می شوند که می توان طراحی های جدید را با قیمت های ارزانی به دست آورد. قابل ذکر است، خرید دمپایی پلاستیکی اصفهان از هر نقطه ایران امکان پذیر می باشد.

فروشنده عمده دمپایی پلاستیکی دخترانه در اصفهان

جدیترین مدل دمپایی لاانگشتی دخترانه

جدیترین مدل دمپایی لاانگشتی دخترانه در ساخت دمپایی های از پلاستیک به شکل زیادی استفاده می شود. در این میان، شرکت های متعددی نیز فعالیت می کنند که از مواد اولیه نو یا بازیافتی کار می گیرند. از سویی، شاهد عرضه جدیدترین مدل دمپایی لاانگشتی دخترانه هستیم که در طراحی های خاصی ارائه می گردند.

این دمپایی ها اصولاً بند یا گیره ای در پشت پا ندارند و مناسب برای منزل، دفتر و همچنین گردش در کنار ساحل می باشد. البته آنان متشکل از بندهای نازک و پهن و یا زیره های ضخیم و نازک می باشند که مناسب برای پیاده روی های کوتاه هم هستند.

همچنین نوع خاصی از این محصولات تولید شده که دارای بند باریکی می باشد که می توانید از بیرون آمدن پا جلوگیری کنید. قابل ذکر است که چنین کالاهایی دارای رنگ ها و نقش های متنوعی اند که در زیر چند نوع از رنگ های خاصی آن را معرفی می کنیم:

  • رنگ قرمز
  • رنگ آبی
  • رنگ سرمه ای
  • رنگ نارنجی
  • رنگ مشکی
  • رنگ زرد
  • رنگ های ترکیبی

قابل ذکر می باشد که این دمپایی ها را به صورت طبی هم برخی از تولیدی ها می سازند که برای پا و ستون فقرات بسیار خوب می باشند.

خرید بهترین دمپایی پلاستیکی سربسته در اصفهان

خرید بهترین دمپایی پلاستیکی سربسته در اصفهان برخی از مدل های دمپایی، به صورت جلو بسته هستند که یکی از مدل های قدیمی به شمار می رود. بعضی از آنان کاملاً جلو انگشتان را پوشانده اند و که در این بین طراحی های خاصی هم وجود دارد که دارای سوراخ های متعددی می باشند. در هر حال، خرید بهترین دمپایی پلاستیکی سربسته در اصفهان، به راحتی انجام شدنی است.

برای تهیه، می توانید به شکل عمده هم‌ خرید را انجام دهید. اگر در کسب و کار این محصولات هستید، بهترین راه بتوانید محصول را با قیمت ارزان بخرید، همین مراجعه به مرکز فروش کلی می باشد. گفتنی است که هم اکنون خرید بدون حضور در مکان عرضه نیز امکان پذیر است.

برای این کار، شما باید به سایت معتبر اینترنتی مراجعه نمایید. این گونه راحت مدل های جدید این کالاها را با قیمت های باورنکردنی به دست آورده خواهید توانست. ما به شما همین سایت را پیشنهاد می دهیم تا محصولات مورد نظر را بخرید. جهت، سفارش با شماره های درج شده، تماس بگیرید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید