شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده مستقیم دمپایی پلاستیکی زنانه حصیری

دمپایی یکی از پاپوش هایی است که نمونه های مختلفی دارد، این محصول با جنس ها و آشکار مختلفی تولید می شود که هر یک برای مکانی مناسب هستند. از نمونه های این محصول می توان به دمپایی پلاستیکی زنانه حصیری اشاره کرد. این دمپایی جنسی مقاوم و طراحی عالی دارد که بهترین انتخاب برای سرویس های بهداشتی و حمام ها می باشد. این سایت در حال حاضر فروشنده مستقیم این گونه محصولات می باشد.

فروشنده مستقیم دمپایی پلاستیکی زنانه حصیری

ویژگی های انواع دمپایی پلاستیکی E.V.A

ویژگی های انواع دمپایی پلاستیکی E.V.A این نمونه دمپایی ها بیشتر در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند و در اصل به دمپایی های بیمارستانی معروف هستند. از ویژگی های این دمپایی ها می توان به نرم بودن، انعطاف پذیری بالا، مقاومت بالا در برابر لغزش، جذب ضربه و… اشاره کرد. کفی نرم این دمپایی ها باعث می شود تا در زمان استفاده و پوشیدن ضربه و فشاری به پاها وارد نشود. زیبایی و تنوع در طرح و رنگ از ویژگی های بارز این محصول می باشد که همین امر آن را نسبت به دیگر نمونه ها متمایز کرده است. 

دمپایی پلاستیکی حصیری از بهترین و با کیفیت ترین نمونه هایی می باشد که در میان مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است. دمپایی پلاستیکی EVA تولید شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد مصرفی و کمک پیشرفته ترین دستگاه ها امروزه در بازار ها به خصوص در مراکز درمانی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. 

خرید ارزان دمپایی زنانه لژدار

خرید ارزان دمپایی زنانه لژدار دمپایی های زنانه نمونه های مختلفی دارند که هر شخص متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب می نماید، از این نمونه ها می توان دمپایی زنانه لژدار را نام برد که طراحی فوق العاده و بی نظیری دارد. وجود لژ در این دمپایی ها کمک می کند تا فشار وارده بر پا ها کاهش به سزایی پیدا کند. با مراجعه به این سایت می توانید خریدی ارزان و مطمئن داشته باشید. این سایت در زمینه فروش های مستقیم و آنلاین فعالیت چشمگیری داشته است. خرید های مستقیم کمک می کند تا واسطه ها را از میان برداشته و نرخ ها را تا حد زیادی کاهش داد. 

خرید آنلاین این محصول باعث می شود تا نمونه ها را از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر مقایسه نمود و بهترین نوع را متناسب با سلیقه و بودجه خود سفارش داد و پس از پرداخت هزینه آن به روش الکترونیکی آن را درب محل تحویل گرفت. در خرید آنلاین نرخ ها نیز تا حد زیادی کمتر می شوند از این رو مشتریان این روش خرید را دوست دارند. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید