شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بی واسطه دمپایی روفرشی مجلسی پاشنه دار

یکی از روش های فروش دمپایی روفرشی مجلسی به صورت بی واسطه می باشد که دارای ویژگی ها و مزایای زیادی چون کاهش قیمت، عدم اتلاف وقت و زمان می باشد و این ‌روش از فروش امروزه یکی از روش های نوینی می باشد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد‌. 

فروش بی واسطه دمپایی روفرشی مجلسی پاشنه دار

مشخصات دمپایی روفرشی لژدار مجلسی

مشخصات دمپایی روفرشی لژدار مجلسی روفرشی یکی از بهترین پاپوش های موجود در بازار ایران می باشد که انتخابی خوب برای بانوان و دختران خوش پوش است. که دارای انواع و اقسام مدل ها می باشد و دارای جنس ها، مدل ها، رنگ های متفاوت می باشد یکی از جنس های دمپایی روفرشی، دمپایی روفرشی لژ دار مجلسی، دمپایی روفرشی پاشنه دار و … می باشد که بسیار پرطرفدار و پر فروش می باشد  و یکی از مشخصات اصلی ایم نوع رو فرشی ها راحتی و تنفس راحت پا می باش که از نهم ترین نکته ها برای خرید دمپایی روفرشی می باشد. 

بهترین دمپایی روفرشی لژدار  دارای خصوصیات زیر می باشد:

  • برای انتخاب صندل تابستانه باید به انعطاف پذیری رویه و کفی و زیره ان توجه شود.
  • پاشنه بلند و لژ های خاص، شما را در خرید قریب ندهد.
  • در مدل های پاشنه بلند تمام وزن انسان به طور مساوی بین دو بند پا تقسیم نمی شود و باعث کوتاه شدن عضلات ساق پا و … می شود.
  •  پاشنه بیش از ۴۰ میلیمتر معادل ۴سانتی متر نباشد (هرچه کمتر باشد میزان فشار وارد شده به پا، ران و کمر انسان کمتر است) 
  • توجه داشته باشید که اگر دیابت دارید هیچوقت دنبال صندل نروید.
  • صندل باید تنگ نباشد تا جریان خون به راحتی جریان پیدا کند.

دانستن این نکته نیز ضروری است که قوس صندل برای پا بسیار مهم است.

خرید عمده دمپایی طبی روفرشی

خرید عمده دمپایی طبی روفرشی امروزه بسیاری از شرکت ها به وجود آمده اند و مشغول تولید دمپایی طبی روفرشی هستند شرکت های سازنده دمپایی روفرشی در ایران روز به روز در حال افزایش می باشد امروزه انواع مختلفی از رو فرشی ها در بازار وجود دارند که روش هایی خرید این دمپایی های طبی متفاوت می باشد  یکی از روش هایی که دارای ویژگی ها و مزایای بی نظیری می باشد خرید عمده این دمپایی ها می باشد که باعث می شود خرید با کیفیت بالا و قیمت مرقوم به صرفه داشته باشید و خرید عمده همیشه دارای سود دهی بالایی می باشد که بسیار به صرفه است.

خرید عمده به صورت اینترنتی و آنلاین امکان پذیر می باشد که برعکس روش خرید به صورت حضوری دارای راحتی و آسایش در خرید می باشد و  علاوه بر این ویژگی های دیگری مانند عدم اتلاف وقت و هزینه را به همراه دارد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید