شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دمپایی بچه گانه زیره ژله ای عروسکی

یکی از مدلهای پر استفاده دمپایی، دمپایی بچه گانه است که جنسهای مختلف و طرح و رنگ متنوعی دارد. فروش دمپایی ژله ای بچه گانه به دلیل راحتی و انعطاف بالایی که دارد برای کودکان به دلیل جست و خیز فراوانی که دارند انتخاب خوبی می تواند باشد. دمپایی بچه گانه عروسکی با جذابیتهای ظاهری که دارد، محبوب برای کودکان بوده و مورد توجه والدین قرار می گیرد.

فروش دمپایی بچه گانه زیره ژله ای عروسکی

مدل های مختلف انواع دمپایی ژله ای

مدل های مختلف انواع دمپایی ژله ای حفاظت از پا در برابر انواع آلودگی و میکروب بسیار مهم می باشد؛ این عضو مهم در بدن هرازگاهی در برابر عوامل آسیب زا قرار گرفته و به راحتی صدمه می بیند. دمپایی بهترین ابزار برای محافظت از پا بوده و پوششی ست که در داخل منزل یا حیاط برای استفاده مناسب است. انواع مختلف دمپایی از جنسهای مختلفی ساخته شده و روانه بازار می شود. نمونه های پلاستیکی، ابری، حوله ای و چرمی مثالهایی در این رابطه می باشد.
دمپاییهای ژله ای نمونه ای موفق از طراحی دمپایی های راحت و زیبا می باشد که می تواند برای استفاده روی فرش یا انواع سرامیک و نیز سرویس بهداشتی به کار برود. این محصولات بسیار نرم و راحت است، پا به راحتی داخل آن قرار گرفته و ظاهر جذاب و زیبایی هم دارد. انواع دمپایی ژله ای دخترانه و پسرانه در سایزهای مختلف قابل خریداری ست و به دلیل ویژگیهای مثبت فراوان و کاربرد گوناگون، مشتریان بسیاری را به انتخاب خود ترغیب می نماید.
انواع دمپایی ژله ای لاانگشتی، ساده و نیز طرحدار مناسب برای استفاده افراد در سنین مختلف می باشد. رنگهای به کار رفته در آن طیف وسیعی از رنگبندی را شامل شده و می تواند مطابق با هر سلیقه ای محصولی را برای استفاده در اختیار متقاضیان قرار دهد.

خرید مستقیم دمپایی بچه گانه مدل هندوانه ای

خرید مستقیم  دمپایی بچه گانه مدل هندوانه ای پوست پای کودکان بسیار حساس است و مراقبت از آن می بایست با دقت فراوانی صورت بگیرد. به علاوه کودکان تحرک زیادی داشته و خرید دمپایی بادوام و البته زیبا از لحاظ جذابیتهای ظاهری از اهمیت فراوانی برخوردار است.
دمپایی های طراحی شده برای کودکان می بایست سبک و با انعطاف بوده و در برابر عوامل آسیب از پای کودکان به خوبی محافظت نماید.
به علاوه استفاده از رنگهای شاد و نشاط آور و نیز وجود طرحهای کودکانه موجب تشویق کودکان به استفاده از آن می شود. برخی از والدین ممکن است ساعتها زمان و انرژی صرف نمایند تا بتوانند محصولی مناسب پیدا کنند. خرید دمپایی بچه گانه مدل هندوانه ای که بسیار زیبا و راحت است، می تواند انتظارات از یک محصول باکیفیت و عالی را برآورده نماید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید