شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دمپایی بچگانه انگشتی پاپا مدل پرتقالی

فروش دمپایی بچگانه انگشتی پایا مدل پرتقالی از طریق سایت و یا به صورت مستقیم به مشتریان ارائه می شود. فروشگاه هایی که در تهران و شهرستان ها دایر می باشند به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده ای و یا جزئی با توجه به نیاز مشتریان این دمپایی بچگانه پاپا را به آن ها ارائه می دهند. 

فروش دمپایی بچگانه انگشتی پاپا مدل پرتقالی

بهترین دمپایی بچگانه پاپا مدل اردک

بهترین دمپایی بچگانه پاپا مدل اردک بهترین دمپایی بچگانه پایا مدل اردک از طریق فروشگاه ها به مشتریان ارائه می شود. دمپایی بچگانه مدل اردک  مدل های متنوعی دارد و رنگبندی آن باعث شده است که از هر قشر و با هر سلیقه ای که هستید نسبت به خرید اقدام کنید. مدل اردک یکی از نمونه های پرطرفدار در بین کودکان است و با توجه به رنگبندی های زیادی که دارد باعث جذب مشتری می شود. 

محصولات پایا از جنس درجه یک ساخته می شود و نسبت به گرما و سرما و رطوبت استحکام بهتری نسبت به نمونه های دیگر دارند. در واقع عمر طولانی این محصول مدیون مواد درجه یک می باشد که در تولید این محصولات به کار رفته است. کارخانه می کوشد که این محصولات را با طرح های شیک و جدید به بازار عرضه کند و باعث فروش بیشتر شود. 

دمپایی بچه گانه انگشتی در مدل های متنوع و در رنگبندی های مختلف اعم از پرتقالی یا رنگ های دیگر در بازار وجود دارد که از مواد درجه یک ساخته شده است و عمر طولانی دارد. 

خرید انواع مدل های مختلف دمپایی بچگانه

خرید انواع مدل های مختلف دمپایی بچگانه خرید انواع مدل های مختلف دمپایی بچگانه به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم و اینترنتی انجام می پذیرد. برای کسانی که فاصله ی طولانی تا مراکز فروش دارند و نیز وقت و هزینه ی کافی برای رفتن به این مراکز را ندارند خرید از سایت پیشنهاد می شود. سایت سعی می کند که بر روی محصولات تخفیف های ویژه وضع کند و آن ها را به صورت عمده ای و یا جزئی با توجه به نیاز مشتریان به آن ها ارائه دهد. 

ما در سایت انواع نمونه های دمپایی در مدل های متنوع و رنگبندی های مختلفی را قرار داده ایم همراه با مشخصات کامل و قیمت ها تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود و نیز آگاهی هایی که نسبت به اجناس دارند نسبت به خرید اقدام کنند. اگر سوالی در مورد خرید و نحوه ی دریافت محصول داشتید می توانید به کمک شماره تلفن هایی که در سایت قرار دارند با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان با در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ می دهند. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید