شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دمپایی پلاستیکی ساحلی مردانه سایز بزرگ

دمپایی پلاستیکی ساحلی یکی از معروف ترین و مهم ترین دمپایی ها می باشد که امروزه مشتریان بسیاری از این محصولات استقبال می کنند و چراکه این محصولات به راحتی می توانند نیاز ما را بر طرف کنند. به همین دلیل فروشگاه های معتبر دمپایی پلاستیکی ساحلی مردانه سایز بزرگ را به شکل مهمی به فروش می رسانند فروش این دمپایی ها به دلیل کیفیت بی نظیر این محصولات به طرز شگفت آوری افزایش یافته است. 
فروش  دمپایی پلاستیکی ساحلی مردانه سایز بزرگ

انواع رنگبندی دمپایی ساحلی مدل SPORT

انواع رنگبندی  دمپایی ساحلی مدل SPORT انواع دمپایی مردانه ساحلی در بازار موجود می باشند این دمپایی ها دارای رنگ های متنوعی می باشند که مشتری بنا به سلیقه شخصی خودش این محصولات را خریداری می کند این محصولات علاوه بر رنگ بندی های متنوع دارای سایز های مختلفی نظیر بزرگ ، کوچک و متوسط می باشند که سایز بزرگ این محصولات بیش تر مورد خرید آقایان قرار گرفته است .

همان طور که اشاره کردیم ، این مدل دمپایی ها در رنگ بندی های متنوع و سایز های مختلفی در بازار موجود می باشد . علاوه بر مشخصات ذکر شده این دمپایی ها دارای منافذی نیز می باشند که مانع از عرق کردن پا و لای انگشتان می شود ،هم چنین این منافذ باعث عبور جریان هوا بین دمپایی و پا می شود.

  این محصول به دلیل شرایط و شکل ظاهری فوق العاده ای که دارد می توان از آن به عنوان دمپایی طبی نیز استفاده نمود . و علت آن جنس این دمپایی ها می باشد و به گونه ای طوری طراحی شده ، که پا در آن احساس راحتی نماید .

این محصولات مناسب برای روز های تابستانی می باشند و رنگ این محصولات طوری طراحی شده که در برابر گرما می توانند پای ما را به خوبی حفظ کنند یعنی رنگ بندی دقیق این محصولات نور خورشید را کمتر جذب کرده و خنکی را در آن به خوبی می توان احساس کرد.

این محصولات را می توان در رنگ بندی ها آبی ، سبز ، زرد و … دسته بندی کرد که طبق تمامی سلیقه های مشتریان در بازار موجود می باشند.

بهترین قیمت دمپایی پلاستیکی مردانه شنا

بهترین قیمت  دمپایی پلاستیکی مردانه شنا دمپایی پلاستیکی مردانه علاوه بر کیفیت و سایر مزایایی که دارد بسیار مناسب برای شنا نیز تلقی می شود و برای این که از بهترین و مناسب ترین قیمت این محصولات بهره مند شویم لازم است شرایطی را نیز در نظر داشته باشیم. 

از جمله شرایطی  که می تواند بر قیمت این محصولات تاثیر بگذارد خرید از فروشگاه های معتبر محصول می باشد. تا علاوه بر خرید محصول با قیمتی مناسب از کیفیت آن نیز اطمینان حاصل نماییم . فروشندگان و مراکز فروش این محصولات ، اجناس خود را با بهترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کنند. هم چنین فروشندگان این محصول علاوه بر تضمین قیمت و ارائه محصول با قیمتی مطلوب و مناسب ، کیفیت محصولات خود را نیز تضمین می نمایند . 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید