شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دمپایی پلاستیکی شیک مدل گل برجسته

فروش دمپایی پلاستیکی شیک مدل گل برجسته به عنوان نمونه ای پرطرفدار در بین خانم ها در این مرکز صورت می گیرد. تنوع تولید، کیفیت جنس و امکان استفاده از این محصول در محیط های مختلف، افزایش تقاضا برای خرید عمده آن را به همراه داشته است. بهترین نوع این محصول از جنس و مواد اولیه ای تولید می شود؟فروش دمپایی پلاستیکی شیک مدل گل برجسته

انواع جدیدترین مدل های دمپایی پلاستیکی خارجی

انواع جدیدترین مدل های  دمپایی پلاستیکی خارجی دمپایی به عنوان محصولی پرمصرف از جنس های مختلفی تهیه و تولید می شود اما پرکاربردترین آنها انواع دمپایی پلاستیکی نرم و قابل انعطاف است. همانطور که می دانید دمپایی از نظر شکل ظاهری می تواند جلوباز، انگشتی، جلو بسته و حتی بندی باشد. در این میان انتخاب مدل مناسب باید بر اساس نوع کابرد آن باشد. به عنوان مثال برای پوشیدن این محصول در حیاط یا روی فرش مدل های جلو باز بهترین گزینه به حساب می آیند.
جنس و مواد اولیه بکار رفته در تولید انواع دمپایی پلاستیکی خارجی و ایرانی نقش مهمی در کیفیت آنها خواهد داشت. معمولاً انواع مدل های نرم، قابل انعطاف و سبک با قابلیت شستشو از مواد گرانولی تولید می شوند.
مواد گرانولی نوعی پی وی سی درجه یک هستند که در صنعت دمپایی با حجم قابل توجه ای برای تولید مدل های زنانه و مردانه بکار برده می شوند. برخی کارخانه ها مواد پلاستیکی اولیه را با روغن های DOP مخلوط میکنند تا کیفیت و در قابلیت انعطاف دمپایی افزایش یابد.
دمپایی پلاستیکی مدل گل برجسته زنانه از جدیدترین انواع مدل ها به شمار می آید که در قسمت جلویی آن چندین گل رنگی، متناسب با رنگ دمپایی از جنس بدنه قرار دارد. این نوع دمپایی پلاستیکی گلدار انتخاب مناسبی برای پوشیدن در آشپزخانه، حیاط و حتی استفاده به عنوان روفرشی است.

صادرات مستقیم دمپایی پلاستیکی شیک مردانه

صادرات مستقیم دمپایی پلاستیکی  شیک مردانه صنعت تولید دمپایی پلاستیکی در ایران رونق زیادی دارد. شرکت های فعال توانسته اند با ایجاد تنوع در طراحی و همچنین بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و دستگاه های مدرن، نمونه های تولید نمایند که قابلیت رقابت با مدل های خارجی را دارند. به طور کلی از ویژگی های کیفی انواع دمپایی پلاستیکی مردانه و زنانه ایرانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قالب و سایزهای استاندارد
  • ضد حساسیت و ضد آلرژی
  • تولید در رنگ و طرح های متنوع
  • قیمت ارزان و رقابتی
  • انعطاف پذیر و داشتن قابلیت شستشو
  • طول عمر بالا به علت تولید با مواد اولیه درجه یک

صادرات مستقیم دمپایی پلاستیکی شیک مردانه و زنانه اغلب به کشورهای همسایه صورت می گیرد. تهیه مستقیم و ارزان این محصولات از کارخانه تولیدی و امکان سفارش طرح های جدید می تواند زمینه صادرات با کسب سود بالا و میزان فروش مناسب را فعالین مهیا کند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید