شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش دمپایی پلاستیکی هتلی مناسب سرویس بهداشتی

امروزه برای تولید دمپایی از مواد پلی اتیلنی استفاده می شود و با توجه به توسعه تکنولوژی های آزمایشگاهی و ایجاد تنوع بیشتر در مواد پلی اتیلنی انواع مختلفی از مواد اولیه برای تولید دمپایی پلاستیکی در اختیار تولید کنندگان این محصول قرار می گیرد. یکی از انواع این محصولات دمپایی پلاستیکی هتلی برای سرویس های بهداشتی می باشد. ویژگی های دمپایی هتلی یکبار مصرف چیست و فروش این محصولات در کجا صورت می گیرد؟

فروش دمپایی پلاستیکی هتلی مناسب سرویس بهداشتی

تولیدی دمپایی هتلی یکبار مصرف

تولیدی دمپایی هتلی یکبار مصرف

یکی از وسایلی که در هتل ها و مهمان خانه ها بسیار مورد استفاده می باشد دمپایی هتلی یکبار مصرف می باشد. به علت عدم ماندگاری مسافران در هتل ها برای مدت طولانی باید از دمپایی های قابل تعویض استفاده کرد تا هر مهمان از دمپایی مختص خود استفاده کند. این امر موجب می شود تا مسافران رضایت بیشتری از هتل داشته باشند و نسبت به سلامت پاهای خود نگران نشوند.

تولیدی دمپایی هتلی یکبار مصرف اقدام به تولید این محصولات از جنس اسپان باند نموده است و به همین خاطر قابلیت شستشو را ندارند.

این تولیدی اقدام به تولید انواع مختلفی از این دمپایی نموده به طوری که آن را در سه نوع رویه اسپان باند تک لایه با کف فومی نازک، رویه اسپان باند سه لایه با کف فومی نازک و در نهایت رویه اسپان باند سه لایه و کف سه لایه ضخیم به بازار عرضه کرده است.

این محصول بسیار سبک بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. این نوع دمپایی اغلب دارای رنگ سفید بوده و گاها با حاشیه های زرد یا آبی تولید می شود که باعث زیبایی آن می گردد.

این محصولات از نظر بهداشتی کاملا سالم می باشند و به دلیل استفاده محدود توسط یک نفر باعث انتقال بیماری پوستی بین افراد نمی شوند.

هزینه پایین و جلب رضایت مسافران از جمله مهمترین مزایای استفاده از این نوع دمپایی ها می باشند.

خرید عمده دمپایی پلاستیکی روفرشی

خرید عمده دمپایی پلاستیکی روفرشی فروشگاه های عرضه انواع کفش به ویژه دمپایی و تاجرانی که به صادرات انواع دمپایی به کشورهای همسایه مشغول هستند می توانند از دمپایی پلاستیکی روفرشی برای توسعه کسب و کار و صادرات بیشتر استفاده کنند.

برای خرید عمده دمپایی با مسئول فروش ما ارتباط برقرار کرده و پس از کسب اطلاع از قیمت روز این محصول نسبت به سفارش خود اقدام کنید.

ما برای کسانی که به صورت عمده اقدام به خرید این محصول می کنند تخفیف ویژه ای در نظر گرفته ایم تا با قیمت ارزان تری به دست آنها برسد و به این ترتیب از تجارت با آن سود بیشتری نصیب خریداران بشود.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید