شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم دمپایی پلاستیکی استخری زنانه

شرکت ها و برندهای تولیدی نمونه هایی از زیباترین دمپایی پلاستیکی استخری زنانه را به صورت مستقیم وارد بازارهای فروش می کنند و مشتریان عزیز می توانند بنا به سلیقه و نیازی که دارند این سری محصولات را به این روش خریداری کنند.

فروش مستقیم دمپایی پلاستیکی استخری زنانه

انواع دمپایی استخری در سایزبندی مختلف

انواع دمپایی استخری در سایزبندی مختلف شرکت ها و برندهای معتبر ایرانی تاکنون توانسته اند نمونه هایی از دمپایی استخری را باکیفیت عالی و دوام فوق العاده به سوی بازار ها معرفی کنند.

این شرکت ها انواعی از دمپایی استخری را در مدل های مردانه، زنانه و بچه گانه و با استفاده از مواد اولیه ای که جنس آن EVA، PU و غیره می باشد تولید می نمایند.

پاپوش این مدل دمپایی ها بسیار نرم و سبک می باشند که در رنگ های متنوعی تهیه شده اند که از لحاظ مشخصات منحصر به فرد بوده اند.

انواع دمپایی استخری  زنانه شامل موارد زیر می باشد:

  • جلو باز
  • سوراخ دار
  • لاانگشتی

اغلب این محصولات شامل جنس های پلاستیکی می باشد و قسمت کفی آن ها را طوری می سازند که ضد لغزش باشد و شامل مدل های جلو باز بوده که آب داخل آن ها جمع نشود. تمامی این دمپایی ها دارای سایز های کوچک و بزرگ هستند که مشتریان با توجه به سایز پاهایشان به خرید آن ها می پردازند. روزانه در بازارها شاهد فروش انواع دمپایی استخری در سایزهای متفاوت و مدل های گوناگون هستید که روز به روز بر حجم فروش افزوده می گردد.


خرید غیرحضوری دمپایی پلاستیکی ایرانی

خرید غیرحضوری دمپایی پلاستیکی ایرانی اکثر شرکت های تولیدی امروزه انواعی از دمپایی پلاستیکی ایرانی را به صورت غیر حضوری به مشتریان عرضه می دارند که بهترین روش خریداری می باشد و می تواند از اتلاف وقت جلوگیری نماید همچنین در مدت زمان کمی محصول به دستتان برسد.

مشتریان عزیز می توانند برای خرید غیر حضوری این محصول به فروشگاه های و نمایندگی های آنلاین ما مراجعه کنند و از شیک ترین دمپایی های استخری در مدل های مردانه، بچگانه و زنانه دیدن فرمایند سپس با کمترین هزینه ممکن نسبت به سفارش آن ها اقدام کنند.

امروزه خریدهای اینترنتی در میان تمامی قشر جامعه باب شده است و اکثر افراد به فروشگاه های اینترنتی اعتماد کرده اند به همین دلیل ما چندین سایت معتبر خرید دمپایی را راه اندازی کرده ایم تا بتوانیم جوابگوی نیاز تمامی قشر جامعه باشیم.

در نمایندگی ها و مراکز اینترنتی ما روزانه حجم قابل توجهی از این محصولات به فروش می رسند که توجه تمامی برندها و شرکت های تولیدی را به سمت خود جذب کرده اند و به گونه ای شده که مشتریان می توانند خریدشان را از داخل منزل شان به راحتی انجام دهند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید