شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه دمپایی پاپا مردانه مدل آرش

تولید کننده های بسیاری در سراسر کشور و جهان مشغول به تولید محصولات متنوعی هستند که دمپایی پاپا مردانه یکی از آنهاست؛ دمپایی پاپا مردانه مدل آرش به سبب کیفیت و کاربرد آن مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است؛ از این رو فروش ویژه آن در مراکز و فروشگاه هایی که این محصول را عرضه می‌کنند صورت می گیرد. 

فروش ویژه دمپایی پاپا مردانه مدل آرش

انواع مدل های دمپایی پلاستیکی مردانه

انواع مدل های دمپایی پلاستیکی مردانه نیاز به وجود دمپایی برای آقایان و ضرورت وجود آن موجب شده تا انواع مختلفی از مدل های این محصول تولید شده و وارد بازار شوند که یکی از پرکاربرد ترین و پرفروش ترین آن جنس پلاستیکی می باشد که برخی از مدل های آن در زیر شرح داده شده است:

روفرشی این نوع از دمپایی برای استفاده در خانه هستند. 

طبی معروف ترین دمپایی ها هستند. 

لا انگشتی برای سلیقه عموم مردان طراحی شده است. 

اسپرت مناسب کسانی است که تیپ اسپرت و در عین حال راحت و خنکی را خواهان اند. 

تابستانی  برای استفاده در تابستان طراحی شده اند.

دمپایی مناسب برای دستشویی این نوع دمپایی مخصوص دستشویی می باشد. 

دمپایی شنا در کنار دریا و استخر قابل استفاده است. 

موارد فوق انواع دمپایی پلاستیکی مردانه را به صورت مختصر شرح داد اما هر یک از آن ها نیز با تغییر در رنگ و طرح و شکل و موارد دیگری از این قبیل به دسته های مختلف دیگری تقسیم می شوند که برای سلایق گوناگون مناسب است.

خرید انواع دمپایی مردانه پاپا مدل دیزل آبی

خرید انواع دمپایی مردانه پاپا مدل دیزل آبی در بیشتر موارد، اولین خصوصیتی که بعد از کیفیت در ذهن خریدار پدیدار می آید، قیمت آن محصول است و قیمت گذاری با توجه به ارزش یک کالا صورت می گیرد و ارزش یک کالا نیز به خدماتی است که ارائه می‌‌ دهد. 

دمپایی مردانه دیزل، به دلیل کارایی و مزایای آن خدمت بسیاری به خریداران و مشتریان کرده و از ارزش بالایی برخوردار می باشد؛ در نتیجه قیمت آن نیز روندی صعودی دارد. 

با افزایش خرید و درخواست این محصول و همچنین بالا رفتن تعداد خریداران و مشتریان آن، تولیدات آن نیز افزایش یافته و در نتیجه درآمد بسیاری را حاصل می شود. 

به همین سبب کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند مثل تولید کنندگان و فروشندگان سعی بر تولید هر چه بیشتر و سریع تر این محصول می کنند و افراد دیگر نیز تمایل وارد شدن به این عرصه را پیدا کرده اند. 

فروش انواع مختلف این محصول به دو صورت عمده و مستقیم در مراکز خرید و فروشگاه های مربوط و همچنین در تولیدی های آن صورت می گیرد. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید