شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ارزان دمپایی روفرشی جلوبسته مردانه

 در این نمایندگی فروش قیمت دمپایی روفرشی ارزان می باشد. قیمت این دمپایی جلو بسته مردانه توسط بازرگانی فروش تخمین زده شده و در ارزان ترین و باکیفیت ترین نوع محصول به دست مشتری خواهد رسید. 

قیمت ارزان دمپایی روفرشی جلوبسته مردانه

ویژگی های انواع دمپایی روفرشی صادراتی

ویژگی های انواع دمپایی روفرشی صادراتی انواع دمپایی رو فرشی صادراتی در بهترین کیفیت و شایسته ترین محصول مورد استفاده از درحه یک تربن مواد اولیه تهیه و تولید می گردد. مقاومت بالا و بی نظیر این محصول باعث شده تا به راحتی پاره نشود و کف آن بسیار ضخیم و نرم و مستحکم است و مانع برخورد و ورود اشیاء به پا می شود.

این دمپایی های رو فرشی دارای انواع و مدل ها و سایز های بسیار مختلفی می باشد. در انواع جنس های پارچه ای، چرمی، پلاستیکی، پنبه ای، حصیری در انواع جلو بسته و جلو باز تهیه و طراحی گردیده است.

این محصول بی نظیر بسیار نرم و لطیف بوده و کاملا استاندارد می باشد. کف پا را به خوبی در برگرفته و مانع برخورد مستقیم پا به فرش می شود زیرا بعضی افراد بدون داشتن دمپایی پاهایشان ترک زده و حساسیت پوستی ایجاد می گردد به همین دلیل این دمپایی ها از کف پا و رویه پا محافظت می کند و همانند بادیگارد آنها را در برمی گیرد.

دمپایی های رو فرشی به قدری راحت و سبک می باشد که حس آرامش به فرد می دهد و به حفظ رعایت  بهداشت فردی و جلوگیری از عفونت های منتقله و ویروس ها و باکتری های قارچی از طریق پا به بدن جلوگیری بعمل می آورد.

رنگ های بسیار متنوع و جذابی برای این دمپایی ها استفاده شده است هم چنین این نوع از دمپایی ها در انواع یکبار مصرف و غیر یکبار مصرف تهیه می گردند. سایز بندی این محصول کامل بوده و برای تمامی افراد مناسب می باشد.

خرید ارزن ترین دمپایی روفرشی حوله ای

خرید ارزن ترین دمپایی روفرشی حوله ای خرید ارزان ترین دمپایی رو فرشی حوله ای، پلاستیکی، پنبه ای و هتلی را از این مجموعه فروش در بهترین کیفیت ممکن تجربه نمایید. این نوع از دمپایی ها در استاندارد ترین شیوه های تولیدی تهیه گردیده اند و کاملا استاندارد می باشند.

دمپایی پلاستیکی مردانه در سایز بندی کاملی و کیفیتی فوق العاده تهیه و تولید گردیده است تا بتواند رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید.

این نوع از دمپایی ها به علت اثبات کیفیت بی نظیری که دارند شایستگی صادرات به خارج از مرزهای کشورمان را داشته و همواره محصولی باکیفیت را ارائه می دهند.

دمپایی روفرشی جلوبسته که دارای متنوع ترین مدل ها و رنگ ها می باشد یکی از پرفروش ترین نوع دمپایی ها می باشد. هم اکنون سفارشی باکیفیت را به ثبت برسانید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید