شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دمپایی صندل kito kit در بازار امروز

دمپایی یک وسیله ی کاربردی و مهم است که انواع مختلفی همچون بندی، جلو بسته، جلو باز، لاانگشتی و … دارد. جنس دمپایی می تواند پلاستیکی، ابری، حوله ای یا چرم باشد. این محصول هر ساله با تنوع جدیدتری به بازار عرضه می شود. دمپایی استاندارد باید دارای کفی نرم و قابل انعطاف با رویه مناسب باشد. دمپایی صندل برترین و پرطرفدارترین نوع این محصول در بازار است. قیمت دمپایی صندل kito kit در بازار بسته به سایز و کیفیت آن متفاوت می باشد.

قیمت دمپایی صندل kito kit در بازار امروز

مرکز خرید انواع دمپایی زنانه و مردانه

مرکز خرید انواع دمپایی زنانه و مردانهامروزه دمپایی یکی از پر تنوع ترین محصولات در بازار به شمار می رود و در طیف رنگ و طرح وسیعی تولید می شود. دمپایی روفرشی در طراحی زیبا و شیک در جنس های مختلف چرم، پارچه ای و غیره وجود دارد که بسته به سلیقه ی مشتریان انتخاب می شود. دمپایی مرغوب باید دارای جنس با دوام و نرم و سبک باشد.

همانطور که به لباسمان اهمیت می دهیم دمپایی نیز باید از نظر اصول اناتومی و ارگونومی استاندارد و راحت باشد. دمپایی که ممکن است ساعت ها به پا داشته باشیم نباید باعث ناراحتی و اذیت شدن پا شود. کفی مناسب دمپایی می تواند از آسیب های جدی به پاشنه و یا کف پا پیشگیری کند.

خار پاشنه، میخچه، صافی کف پا، انحراف انگشتان از جمله بیماری های مربوط به پا می باشد که معمولا از پوشیدن کفش و دمپایی نامناسب به وجود می آید. پا قلب دوم در بدن انسان می باشد. اگر به خوبی از آن مراقبت نکنیم ممکن است دچار دردهای مزمن و بیماری های مختلف پا شویم و به راحتی نتوانیم راه برویم و یا چند قدم پیاده روی کنیم.

کسانی که بیماری قلبی و یا دیابت دارند باید از دمپایی طبی استفاده کنند. افراد دیابتی ممکن است دچار درد عصب های پا شوند بنابراین نیاز است از دمپایی طبی محرک خون استفاده کنند. خون در رگ های پا که دورترین عضو بدن می باشند از طریق پمپاژ قلب جریان می یابد افرادی که دچار ناراحتی های قلبی هستند برای اینکه خون در عروق پاهایشان به راحتی جریان یابد باید از دمپایی های طبی و محرک و دارای تشک بادی استفاده کنند. 

دمپایی زنانه و مردانه در مدل های مختلف و طبق هر سلیقه ای در بازار موجود می باشد. دمپایی مجلسی شیک و زیبا با طراحی جدید می تواند استایل شما را زیباتر کند. ست کردن دمپایی با لباس نقش مهمی در تیپ و ظاهر شما دارد.

نمایندگی فروش صندل کیتو کیت

مواد اولیه ای که در ساخت دمپایی استفاده می شوند در کیفیت و دوام آن نقش بسزایی دارند. تولیدی دمپایی صندل کیتو کیت با بهره گیری از مواد اولیه ی درجه یک و طراحی استاندارد، محصولی با دوام بالا و مناسب به بازار عرضه می کند. اگر جنس دمپایی سخت و سفت باشد پوستتان را اذیت می کند و ممکن است لاعث تاول پوست پایتان شود علاوه بر این سفت بودن دمپایی به پاشنه ی پا فشار وارد کرده و به مرور زمان موجب خارپاشنه و یا درد پاشنه ی پا می شود. 

دمپایی صندل کیتو کیت بسیار نرم و راحت است و خاصیت ضربه گیر دارد. این خاصیت باعث می شود هنگام راه رفتن ضربه هایی که به پایتان وارد می شود کمتر شود و درنتیجه احساس خستگی و درد در ناحیه ی پاشنه ی پا نداشته باشید. با صندل کیتو کیت می توانید ساعت ها راه رفتن بدون درد و ناراحتی را تجربه کنید.

نمایندگی فروش صندل کیتو کیت با توزیع انواع این محصول به سایر نقاط کشور، از مشتریان زیادی برخوردار می باشد. فروش دمپایی روفرشی در انواع مختلف زنانه و مردانه با بهترین کیفیت توسط نمایندگی فروش صندل کیتو کیت در این سایت با تخفیف ویژه انجام می شود.

لیست قیمت انواع دمپایی و صندل

لیست قیمت انواع دمپایی و صندلحتما در منزل شما چند جفت دمپایی با طرح و شکل های مختلف وجود دارد. دمپایی ها بسته به طرح، رنگ و مدلشان کاربردهای مختلفی دارند. به طور مثال در سرویس بهداشتی و حمام دمپایی مخصوص وجود دارد که عمدتا از جنس پلاستیک می باشند تا بر اثر شست و شوی مداوم و آب خوردن دوام بالایی داشته باشند. دمپایی روفرشی و مهمانی می تواند رویه ی چرم، مخمل و پارچه ای و یا جنس دیگر داشته باشد. 

دمپایی های حوله ای برای بعد از استحمام جهت خشک کردن پا به کار می روند و در طرح ها و رنگ بندی متفاوت وجود دارند. امروزه به دلیل اینکه کف اغلب خانه های مسکونی از سرامیک پوشیده شده است و قسمت کمی از فضای خانه با فرش قرار گرفته، جهت جلوگیری از زبر شدن کف پا و آسیب ندیدن پوست بهتر است با دمپایی رو فرشی در منزل راه برویم. این دمپایی ها نیز دارای طرح های زیبا و متفاوتی وجود دارند. 

یکی دیگر از استفاده و کاربرد دمپایی در محل کار می باشد. شما ممکن است ساعت ها در محل کار از یک دمپایی استفاده کنید برای اینکه احساس ناراحتی نکرده و اذیت نشوید باید از دمپایی استاندارد استفاده کنید. علاوه بر ازین جنس دمپایی باید با کیفیت و با دوام باشد و دارای روزنه و فضای کافی برای تهویه ی هوا داشته باشد.

هنگام خرید دمپایی مواردی مانند رنگ، جنس،قیمت، سایز و طرح برای مشتری حائز اهمیت می باشد. هدف ما ارائه محصولاتی با کیفیت درجه یک و با دوام است. لیست قیمت انواع دمپایی و صندل در این سایت ثبت شده است.

خرید مستقیم دمپایی از تولید کننده

تنوع بالای دمپایی انتخاب را برای مشتری با هر سلیقه ای آسان می کند. اگر به دنبال دمپایی شیک و زیبا می باشید به جای اینکه در شلوغیه بازار در فروشگاه های مختلف به دنبال دمپایی مورد نظر خود باشید، پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی و غیرحضوری می باشد. تنوع بالای محصولات این سایت به شما کمک می کند تا خریدی آسان و بی دغدغه داشته باشید.

سایز بندی مختلف انواع طرح ها و رنگ ها به شما کمک می کند بهترین خرید را تجربه کرده و محصول مورد نظر خود را با قیمت ویژه درب منزل تحویل بگیرید.

خرید مستقیم دمپایی از تولید کننده باعث می شود بتوانید این محصول را نصف قیمت بازار خریداری کنید. فروش صندل مردانه در انواع مختلف در این سایت انجام می شود. خرید دمپایی زنانه و مردانه با کیفیت درجه یک و قیمت باور نکردنی در همین سایت امکان پذیر می باشد.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید