شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دمپایی مردانه اسپرت نیکتا

دمپایی وسیله ای کاربردی و مفید برای استفاده در منزل و فضاهای نزدیک در منزل است .

دمپایی مردانه که پوششی راحت برای مردان است امروزه بخصوص در فصل تابستان زیاد مورد استفاده مردان قرار می گیرد و در انواع مختلف دمپایی ساده ، صندل ودمپایی جلوبسته رو فرشی ودمپایی لا انگشتی و … .

البته چون مردان بیشتر از خانوم ها دچار قارچ ها وانگل های پوستی درناحیه پا می شوند و بیشتر هم احتیاج به دمپایی دارندچون مدت زمان بیشتری نسبت به خانوم ها در طول روز در بیرون از خانه بسر می برند .

دمپایی هارا معمولا از جنس پلاستیک ، نمد یا چرم نرم درست میکنند وگاها لایه ای پارچه نازک بر روی آنها دوخته می شود .

 قیمت دمپایی مردانه بسته به جنس ، کیفیت و نوع آنها متفاوت است ولی معمولا قیمت چندانی نسبت به کفش ها ندارند .

البته هرچند امروزه دمپایی لاانگشتی محبوبیت زیادی در میان مردان یافته و درتابستان کاربرد زیادی دارد ولی ممکن است عوارض جبران ناپذیری ام به دنبال داشته باشند .

قیمت دمپایی مردانه اسپرت نیکتا

مشخصات بهترین دمپایی اسپرت مردانه

مشخصات بهترین دمپایی اسپرت مردانهدمپایی های مردانه امروزه در انواع مختلف نایک ، پاما ، نیکتا ، نسیم و … وجود دارند که مدل نایک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید دمپایی مردانه طبی که امروزه بیشتر مورد استفاده مردان قرارگرفته به علت راحتی و خوش پوش بودن ان است .

ساختمان پا ، ساختمانی متشکل از ۵۰۰ ماهیچه رباط و تاندون است که میتوان گفت مهمترین عضو بدن است چون بسیاری از حرکات طبیعی و روزمره ی انسان بر روی پا انجام می شود بنابراین بابد اهمیت زیادی برای خرید دمپایی و حفظ سلامت آن قائل باشیم.

دمپایی های طبی باتقویت قوس کف پا باعث تراز شدن پاها میشوند و همچنین درد با پوشیدن دمپایی های طبی کاهش می یابد و همچنین صندل های طبی فضای کافی به انگشتان پاها برای چرخش به اطراف را می دهند و از آسیب به انگشتان پا نیز جلو گیری می کنند.

دمپایی های طبی می توانند محرک جریان خون در پا باشند . صندل طبی می تواند بهترین دوست در افرادی باشد که از درد عصب دیابتی رنج میبرند باشد .

صندل های طبی تحرک برابر برای افراد ایجاد می کند و همچنین افرادی که از کف پای صاف ، خار پاشنه پا ، التهاب غلاف کف پا و پینه رنج می برند ، می توانند از صندل طبی جادار و مجهز به تشک بادی استفاده کنند که راه رفتنشان را تسهیل می بخشد .

مرکز خرید انواع دمپایی و صندل مردانه

فروش صندل خارجی امروزه در بازارها رونق زیادی یافته است . انواع دمپایی ها وصندل های مردانه که امروزه مشتریان می توانند بصورت اینترنتی هم خریداری کنند عبارتند از : دمپایی روفرشی خانگی که باید به گونه ای انتخاب شوند که روی سطوحی مانند سرامیک و سنگ منجر به آسیب شما نشوند .

دمپایی لاانگشتی که امروزه بهترین نوع دمپایی در فصول گرم بوده و استفاده زیادی از آن می شود و در مراکز خرید اینترنتی و بازار ها به وفور یافت می شوند و اخیرا از آیتم های ضروری در سالن های آرایشی به منظور پدیکور انگشتان استفاده می شود .

دمپایی ابری که بیشتر بصورت لاانگشتی تولید می شوند و بیشتر در محیط های ساحلی و شنا و استخرها استفاده می شوند.

دمپایی های حوله ای هم که به واسطه جنس لطیف و نرمشان به دمپایی های خواب شهرت یافته اند.

قیمت خرید عمده دمپایی های مردانه در ایران

قیمت خرید عمده دمپایی های مردانه در ایرانخرید دمپایی اسپرت مردانه و انواع دمپایی های طبی مردانه که توسط مشتریان بصورت اینترنتی و یا حضوری انجام می شود مستلزم اطلاع از چندین نکته است که البته هرکدام یعنی خرید اینترنتی یا حضوری هرکدام مزایای خود را دارند . در خرید اینترنتی ما انواع مدل های کفش و رنگ بندی ها و تنوع های آنرا می توانیم ببینیم چون تمام محصولات و اقلام در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد اما باید بدانیم که یک تصویر به تنهایی رسانای تمام نکات نیست که این مورد از معایت خرید اینترنتی است .

اولین نکته در خرید اینترنتی این است که فروشگاهی را انتخاب کنیم که نمایندگی رسمی برندهایی را که می فروشد داشته باشد .

قیمت خرید معمولا در فروشگاه های اینترنتی ارزان تر از بازار می باشد البته به شرطی که فروشگاه اینترنتی که انتخاب کرده ایم قابل اعتماد باشد .

بهتر است بعد از اطمینان از فروشگاه اینترنتی و اطمینان از گارانتی کفش های موجود در فروشگاه ، سری به قوانین پس دادن یا تعویض جنس خریداری شده نمایید که در صورت وجود مشکل بدانید باید به چه بخشی مراجعه کنید و جهت تعویض یا پس دادن محصول اقدام کنید .

یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید اینترنتی کفش ، دانستن صحیح شماره پای خود است که به این منظور بهتر است یک جوراب ضخیم بپوشیم و پای خود را روی یک صفحه سفید قرارداده و بعد دور پارا خط بکشیم و در آخر از پاشنه تانوک پای خود روی صفحه را اندازه گیری کنیم . و این نکته راهم باید درنظر داشت که اندازه دو تا پا هیچگاه یکی نیست و  بهتر است برای اندازه گیری کف پا ،از پای راست استفاده کنیم چون معمولا پای راست کمی بزرگتر از پای چپ است .

نکته بعدی اینکه بهتر است به محض تحویل کفش و بدون اینکه لیبل های آنرا جدا کنیم کفش را امتحان کنیم که بهتر است این کار را در خانه یا روی فرش یا محلی که مانع از آسیب به کفش و خارج شدن آن از گارانتی شود انجام دهیم و اطمینان حاصل کنیم از فرم و طرح و سایز آن که چنانچه مورد تایید نبود در زمان مناسب جهت تعویض یا پس دادن آن اقدام کنیم .

خرید کفش می تواند بهترین کادو در مناسبت های از قبیل ولنتاین و روز مرد و سالگرد ازدواج و … باشد .

 

فروش انواع صندل مردانه و زنانه به قیمت ارزان

فروش دمپایی و دمپایی روفرشی زنانه که امروزه در ۸۰ درصد خانم ها استفاده می شوند ، اگرچه که بعضی خانوم ها تنهای به منظور زیبایی و از روی عادت از این دمپایی ها استفاده می شوند ولی این اقلام میتوانند مانع از کمر درد و مشکلات زانو شوند .

برای ایجاد رونق در فروش کفش و صندل مردانه و زنانه باید ایتدا قادر باشیم به عنوان یک مدیر مشریان زیادی جذب کنیم که البته جذب زیاد مشتری بسته به قیمت ارزانتر نسبت به سایر فروشگاه هاو مراکز فروش اینترنتی دارد .

هدف ما باید هنگام فروش سود کم و فروش زیاد باشد و به عنوان یک مدیر باید بتوانیم این سیستم رو اجراکنیم و همچنین باید بتوانیم محصولات خود را مطابق نیاز بازار عرضه کنیم و به فروش برسانیم .

همچنین باید توضیح واضح در مورد محصول و زمان بندی درست در تحویل آن به مشتری را داشته باشیم که هم موجب جلب رضایت مشتری و هم موجب فروش حداکثری ما شود . 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید