شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دمپایی و صندل شیک مردانه

قیمت دمپایی و صندل شیک مردانه متفاوت است و بستگی به جنس و کیفیت محصول دارد. این دمپایی ها در کارخانه با مواد پلاستیکی درجه یک و با کمک دستگاه های مدرن و پیشرفته تولید می شود و به بازار عرضه می شود. عرضه هم به صورت اینترنتی و هم به صورت مستقیم است. این کارخانه ها محصولات خود را در دو نوع کیفیت تولید می کنند. کیفیت برتر که مخصوص صادرات است به کشورهای دیگر صادر می شود و اما نمونه های دوم که آن ها هم کیفیت خوبی دارند اما قیمت های پایین تری نسبت به نمونه های صادراتی دارند و مورد استفاده در داخل کشور می باشند. 

قیمت دمپایی و صندل شیک مردانه

مرکز فروش انواع دمپایی kito kit

مرکز فروش انواع دمپایی kito kitمرکز فروش انواع دمپایی kito kit در شهرها دایر است. در این مراکز کفش ها به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده ای و یا جزئی به مشتریان ارائه می گردد. خریداران مغازه داران سطح شهرها می باشند که این محصول را به صورت عمده ای می خرند و به صورت جزئی و با قیمت گران تر می فروشند. 

این دمپایی در کارخانه با مواد درجه یک پلاستیکی ساخته می شود و برای نقش و طرح بر روی آن از کارشناسان خبره و با تجربه استفاده می شود. بعد از تولید این محصول را به کمک شرکت های پخش در بین نمایندگی های سراسر کشور متناسب با نیاز آن ها پخش می کنند. خریداران با توجه به جنس این محصول و کیفیت آن بیش از نمونه های دیگر می باشند. 

این محصول هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور مشتریان زیادی دارد. صادرات در جهت احترام به حقوق این مشتریان صورت می پذیرد. صادرات به کشورهای دیگر توانسته هر ساله ارز زیادی را وارد کشور کند. این محصول با توجه به کیفیت خوب و قیمت عادلانه از تمام قشرهای جامعه مشتری دارد. عرضه کننده این محصول به جز مراکز فروش سایت ها می باشند. امروزه سایت ها به خاطر راحتی در خرید با استقبال رو به رو شده اند. 

این سایت ها از طرف شرکت ها طراحی و ساخته می شوند و انواع محصولاتی را که در شرکت ها تولید می شوند را با مشخصات کامل و قیمت ها در معرض دید مشتری قرار می دهند و مشتری می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهند. در ضمن مزایای ویژه ای که بعضی از سایت ها برای مشتریان خود در نظر می گیرند باعث بالاتر رفتن فروش این سایت ها می شود. 

عرضه دمپایی و صندل مردانه شیک

عرضه دمپایی و صندل مردانه شیک به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طرف کارخانه و یا از طریق نمایندگی ها صورت می پذیرد. خریداران که قصد خرید عمده ای دارند می توانند به کارخانه مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند. خرید مستقیم باعث می شود که محصول اصل و اعلا را خریداری کنند و از تخفیف های ویژه هم بهره مند شوند. در نتیجه از راهنمایی کارشناسان و مشاوران هم استفاده می شود. 

فروش صندل مردانه به صورت اینترنتی هم برای کسانی که از مراکز فروش دور می باشند و وقت و هزینه ی کافی برای رفتن به این مراکز را ندارند باصرفه است و به خاطر مزایای فراوانی که دارد از جمله ارسال رایگان، تضمین کالا بعد از فروش و همچنین گارانتی های چند ماهه با استقبال رو به رو شده است. بعد از خرید از این فروشگاه های اینترنتی محصول ظرف چند روز به دست شما می رسد. 

قیمت این محصولات هم با توجه به جنس و کیفیت و طرحی که روی آن پیاده شده است متفاوت است برای مطلع شدن از قیمت صندل ارزان قیمت و با کیفیت و نحوه ی ارائه ی آن ها هم به صورت عمده ای و هم به صورت جزئی می توانید به سایت مراجعه کنید و با کمک شماره تلفن هایی که در این سایت ها قرار دارند با فروشندگان و یا کارشناسان تماس بگیریند. این افراد با خونسردی کامل به تک تک سولات شما پاسخ می دهند. 

خرید بدون واسطه دمپایی با بهترین قیمت

خرید بدون واسطه دمپایی با بهترین قیمتخرید بدون واسطه دمپایی با بهترین قیمت و کیفیت مستقیم از درب کارخانه و یا نمایندگی فروش صورت می پذیرد. در کارخانه انواع دمپایی و یا صندل مردانه و یا زنانه در کیفیت های مختلف و طراح ها و نقش های متفاوت به مشتری ارائه می شوند و مشتری می تواند با توجه به نیاز خود هم به صورت عمده ای و هم به صورت جزئی خرید خود را انجام دهد. برای کسانی هم نمی تواندن مستقیم به کارخانه مراجعه کنند می توانند به نمایندگی های کارخانه مراجعه کنند.

این نمایندگی های از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند و به قیمت نرخ درب کارخانه سفارش ها را تایید می کنند. خرید بدون واسطه باعث می شود که دست دلالان و واسطه گران کوتاه شود و محصول با قیمت عادلانه به مشتری واگذار شود. این نمایندگی ها به صورت مستقیم و هم به صورت غیرمستقیم و اینترنتی هم سفارش قبول می کنند. 

شرکت پخش انواع صندل برند کیتو در کشور

شرکت پخش انواع صندل برند کیتو در کشور را در بین نمایندگی ها و یا مغازه های سطح شهرها با توجه به نیازهای آن ها پخش و توزیع می کند. برند کیتو به خاطر کیفیت و نیز مرغوبیتی که دارد مشتریان زیادی هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور دارد. این شرکت انواع دمپایی مردانه و زنانه و بچه گانه را در طرح ها و رنگ های جدید مانند دمپایی حوله ای و غیره با توجه به نیاز مشتریان به آن ها ارائه می دهد. قیمت این محصولات هم با توجه به جنس و کیفیت متفاوت است. 

کیفیت بالا و مرغوبیت تولیدات این کشور باعث شده است که نیمی از تولیدات آن به کشورهای دیگر از جمله همسایگان و کشورهای عربی منطقه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان صادر شود. سالانه از صادرات محصولات این کارخانه ارز زیادی وارد کشور می شود. این کارخانه برای پخش از شرکت هایی که سابقه ی طولانی در این زمینه دارند استفاده می کند.

هر چه توزیع و پخش محصولات تولید شده در کارخانه به خوبی انجام شود باعث بالاتر رفتن فروش کارخانه می شود و برای کارخانه ایجاد برند می کند و یا برند قبلی او را تثبیت می کند. این شرکت توانسته با تولیدات کارخانه های دیگر کشورها رقابت کند و جایگاه ایران را به عنوان یک کشور تولید کننده و صادر کننده بالاتر ببرد. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید