شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دمپایی پلاستیکی انگشتی روفرشی

عوامل گوناگونی بر قیمت انواع دمپایی پلاستیکی انگشتی روفرشی اثر گذاری هستند از جمله برند سازنده،  کیفیت آن، نوسانات بازار، جنس و دیگر موارد که همه با هم تعیین کننده قیمت اصلی و واقعی  محصول می باشند.

قیمت دمپایی پلاستیکی انگشتی روفرشی

مشخصات فنی دمپایی انگشتی مناسب

مشخصات فنی دمپایی انگشتی مناسب در این مطلب می خواهیم مشخصات اصلی فنی دمپایی های انگشتی را به شما یاد آور شویم تا در هنگام خرید این محصول دچار سردرگمی نشوید و با دید بازتر بتوانید نسبت به خرید دمپایی اقدام کنید.

مشخصات این نوع دمپایی ها به شرح زیر می باشد:

  • این مدل دمپایی ها از لحاظ جنس متفاوتند و دارای جنسی پلاستیکی، چرمی، ابری و پارچه ای هستند.
  • دارای سایز کوچک، متوسط و بزرگ می باشند.
  • کف دمپایی برجستگی دارد که از عرق کردن پا جلوگیری به عمل می آورد.
  • این مدل دمپایی ها به راحتی پا می شوند 
  • دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی می شوند.

تمامی مواردی که به آن ها اشاره کردیم بخش جزئی از مشخصات عمده دمپایی لاانگشتی می باشند که می توان در هنگام خرید این محصول به آن ها توجه کرد تا بتوان خریدی مطمئن و خوبی را تجربه کنید.

این دمپایی ها بیشتر در فصل تابستان و در لب ساحل یا هوای گرم کویر کاربرد دارد که از لحاظ کیفیت و زیبایی منحصر به فرد می باشند و قیمت آن ها بسیار ارزان و مقطوع می باشد به طوری که همه اقشار جامعه توانایی خرید آن را دارند.

دمپایی پلاستیکی زنانه را از کجا تهیه کنیم؟

دمپایی پلاستیکی زنانه را از کجا تهیه کنیم؟ مراکز و فروشگاه هایی در سراسر ایران به وجود آمده اند و نمایندگی هایی توسط کارخانه ها احداث شده که انواعی از دمپایی پلاستیکی زنانه را در انواع و اقسام مختلف به فروش می رسانند.

این مراکز اغلب فروش حضوری دارند که مشتری می تواند به راحتی از نزدیک انواعی از این محصولات را مشاهده کند سپس برای خرید اقدام نماید.

اما روش دیگر خرید مستقیم و بدون واسطه سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ما می باشند که سالانه جدیدترین مدل های دمپایی انگشتی روفرشی را در جنس های متنوع و سایز بندی های گوناگون در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

این روش خرید آنلاین بوده و مشتری در هر جایی که باشد می تواند به سایت ها و فروشگاه های معتبر ما بپیوندد و از محصولات متنوع ما دیدن فرماید سپس با توجه به سلیقه و نیازی که دارد هر مدل از دمپایی را به صورت غیر حضوری سفارش دهد تا فروشندگان ما محصول را برایشان ارسال بفرمایند.

طریقه پرداخت وجه توسط فروشگاه های ما به دو صورت است که مشتری می تواند یک مورد را برای پرداخت وجه دمپایی خریداری شده انتخاب کند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید