شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت دمپایی پلاستیکی پسرانه فانتزی

قیمت دمپایی پلاستیکی پسرانه فانتزی متفاوت می باشد و بستگی به آن دارد که شما بخواهید چه حجمی را سفارش دهید، زمانی که حجم زیادی را سفارش دهید پس فروشنده می تواند به شما تخفیف ویژه و استثنایی بدهد.
عامل قیمت بسیار عامل مهمی در خرید این کالا می باشد و همه دوست دارند که این کالا را مستقیم از کارخانه خریداری کنند تا هزینه کمتری برای آن پرداخت کنند.

قیمت دمپایی پلاستیکی پسرانه فانتزی

انواع دمپایی پلاستیکی بچه گانه ژله ای

انواع دمپایی پلاستیکی بچه گانه ژله ای هم اکنون انواع دمپایی پلاستیکی فانتزی ژله ای بچه گانه موجود است که شما می توانید طبق سلیقه ی خود هر کدام را که می خواهید برای خود تهیه کنید.
تنوع از نظر رنگ، سایز و مدل موجود است و اگر بخواهیم از رنگ آن بگوییم از رنگ سفید تا رنگ مشکی موجود است که هر کسی می تواند انتخاب نماید.
اصلا مهم نیست که شما در کدام شهر هستید، در دورترین نقطه و یا نزدیک ترین نقطه، هر کجا که باشید می توانید این کالا را بعد از ثبت سفارش برای خود تهیه نمایید و باید بگویم که مواد اولیه این دمپایی ها درجه یک و خاص می باشد.
خوب است بدانید که تولید کننده سعی دارد از بهترین مواد اولیه استفاده کند تا مشتری های داخلی و صادراتی را جذب خود نماید برای همین تمامی استاندارد های موجود را رعایت می کند.
دمپایی های ژله ای به تازگی موجود می باشد که دارای طرح و رنگ های جدید و شاد است که مختص بچه ها است و مقاومت بالایی دارد و به آسانی پاره نمی شود.

خرید مستقیم دمپایی پسرانه ساحلی

خرید مستقیم دمپایی پسرانه ساحلی با خرید مستقیم دمپایی پسرانه ساحلی می توانید خرید خوبی را تجربه کنید، برای این کار هم اکنون می توانید با مشاور فروش که شماره آن در پایین موجود است ارتباط بگیرید و سفارش خود را نهایی کنید.
شما خریدار محترم می توانید به دو صورت اقدام به خرید این دمپایی ها کنید، در روش اول شما می توانید به صورت آنلاین خرید کنید به این صورت که کالای خود را انتخاب نموده و ثبت سفارش می کنید و کالا در تاریخ معین شده برای شما ارسال می گردد.
در روش دوم، شما می توانید به صورت غیر حضوری اقدام به خرید کنید، به این صورت که با فروشنده ارتباط میگیرید و ریز اطلاعات را به دست می آورید و بعد از آن که مورد تایید بود سفارش خود را نهایی می کنید.
در این روش شما می توانید درخواست نمونه دهید برای مثال برای شما یک جفت و یا بیشتر ارسال کنند و اگر مورد پسند بود آن زمان به صورت عمده خرید نمایید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید