شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز انواع دمپایی معمولی در بازار

دمپایی یکی از اصلی ترین وسایلی است که بیشتر در منازل از آن ها استفاده می شود که دارای انواع مختلفی می باشند. این محصولات که جزو وسایل پوشاننده ی پا به حساب می آیند، بیشتر از جنس پلاستیک ساخته می شوند که دارای مدل ها و طرح های گوناگونی می باشد. دمپایی نوعی پای افزار سبک است که از برخی از مدل های آن ها برای استفاده در بیرون از منزل نیز استفاده می شود. قیمت دمپایی معمولی به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

قیمت روز انواع دمپایی معمولی در بازار

بازار خرید عمده انواع دمپایی مردانه و زنانه

بازار خرید عمده انواع دمپایی مردانه و زنانهدمپایی یکی از پر مصرف ترین انواع کفش ها می باشد که از انواع مختلف آن ها بیشتر در فصول گرم سال استفاده می شود. دمپایی دارای مدل ها و طرح های متنوعی می باشند که هم زنان و هم مردان از مدل های مختلف آن ها در مکان های گوناگون استفاده می کنند. هر چه هوا گرم تر شود استفاده از این نوع دمپایی ها بیشتر می شود. 

دمپایی های مردانه و زنانه هر کدام با شکل و شمایل متفاوتی نسبت به یکدیگر تولید می شوند که دارای مدل ها و رنگ های مختلفی نیز می باشند. انواع دمپایی با هر شکل و طرحی در تمام بازار های کشور وجود دارد که دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند.

خرید عمده دمپایی با قیمت های ارزان تری انجام می شود که خریداران این محصولات می توانند از طریق این سایت، اقدام به خرید انواع دمپایی با کیفیت و قیمت های بسیار مناسبی کنند. پا که به عنوان قلب دوم انسان ها نیز شناخته می شود دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد که انتخاب کفش و دمپایی مناسب، جهت محافظت از آن ها ضروری است. 

عرضه انواع دمپایی های ارزان قیمت

پا یکی از مهم ترین بخش های بدن است که برای جلوگیری از آسیب به آن ها، کفش و دمپایی یکی از اصلی ترین و ضروری ترین وسایل می باشد که در مکان های مختلف از انواع متفاوتی از آن ها استفاده می شود. دمپایی ها دارای انواع بسیار زیادی هستند که با توجه به نوع و جنس آن ها، دارای کاربرد های مختلفی نیز می باشند. 

شرکت های زیادی در سراسر جهان وجود دارد که انواع مختلف دمپایی ها را در سایز و اندازه های گوناگون، با استفاده از جدید ترین و بروز ترین دستگاه ها تولید می کنند که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی می باشد. نمایندگی های این شرکت ها، انواع محصولات تولیدی را در بسته بندی های متنوع و از طریق راه های گوناگون به سراسر کشور پخش و عرضه می کنند. قیمت های این محصولات به عوامل زیادی بستگی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • اندازه و سایز
  • کیفیت و جنس
  • برند شرکت سازنده
  • طرح و مدل 
  • رنگ

قیمت های این محصولات هر ساله و با توجه به عوامل مختلف دچار تغییرات زیادی می شود که توسط مراکز تولیدی تعیین و مشخص می گردند. مراکز تولیدی بهترین مرجع برای آگاهی و مشاهده ی قیمت های این محصولات به شمار می آید.

فروش دمپایی های معمولی و مجلسی

فروش دمپایی های معمولی و مجلسیدمپایی دارای انواع بسیار زیادی است که از هر کدام با توجه به جنس و کیفیتی که دارند در مکان های مختلف استفاده می کنند. از دمپایی ها با توجه به مدل و طرحی که دارند در فصل های مختلف سال و در داخل و خارج از منازل استفاده می شود. دمپایی معمولی و مجلسی دو نوع از پر کاربرد ترین انواع این محصولات می باشند که در مدل ها و رنگ های متنوعی در بازار عرضه می شوند. 

فروش دمپایی ها به روش های گوناگونی انجام می شود که می توان به آن ها را به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش رسانید. اینترنت یکی از بهترین و پرکاربرد ترین انواع روش های فروش این محصولات به شمار می آید که این محصولات را در تمامی ساعات شبانه روز و با قیمت های مختلف به فروش رسانده و پس از چند روز کاری در محل مورد نظر تحویل داده می شود. 

دمپایی روفرشی زنانه دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای مدل ها و طرح های متنوعی می باشند. دمپایی رو فرشی با توجه به مواد به کار رفته در تولید آن ها دارای کیفیت و ماندگاری های مختلفی می باشند. نمونه های با کیفیت این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • باید از مواد با کیفیت ساخته شود.
  • فشار به پا را کمتر کند.
  • احساس خستگی کمتری ایجاد کند.
  • دوام مناسبی باشد.

از مواد مختلفی برای تولید انواع گوناگون دمپایی استفاده می شود که می توان به پلاستیک، پارچه و … به عنوان اصلی ترین آن ها اشاره نمود. از انواع پلاستیکی آن ها بیشتر در سرویس ها و استخر استفاده می شود. از نمونه های حوله ای آن ها در حمام و از صندل و مدل های متنوع آن ها بیشتر در بیرون از منازل استفاده می شود. 

شرکت پخش عمده انواع دمپایی در کشور

نمونه های دمپایی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که بسیاری از آن ها تولید داخل و بعضی از آن ها نیز از سایر کشور ها خریداری شده و وارد کشور می شوند. این محصولات با برند های مختلف شرکت های سازنده و یا قیمت های مختلف به فروش می رسند که انواع ایرانی آن ها با توجه به تولید در داخل کشور دارای قیمت های پایین تری نسبت به نمونه های خارجی می باشد. دمپایی دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. دمپایی طبی که باعث تحریک و افزایش جریان خون در پاها می شود. 
  2. کفش و دمپایی لا انگشتی که بیشتر در سواحل دریا یا استخر استفاده می شود.
  3. روفرشی که که هنگام استفاده از آن ها احساس خستگی کم تری در شما ایجاد می کند. 
  4. دمپایی حوله ای
  5. صندل که یکی از پرطرفدارترین انواع دمپایی در سراسر جهان به شمار می آید که با توجه به طرح و مدل های بسیار متنوعی که دارند، در بیرون از منزل استفاده می شود. 

شرکت های پخش این محصولات در سراسر کشور، آن ها را به شیوه های مختلفی پخش می کنند. 

فروش صندل خارجی به عنوان یکی از محبوب ترین انواع دمپایی، در سراسر کشور صورت می گیرد. این محصولات با توجه به عوامل مختلف دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید