شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش عمده دمپایی های مجلسی نیکتا

دمپایی محلسی نیکتا طبی از نظر مرغوبیت جنسی مورد توجه فراوان است.باید بدانید که قیمت دمپایی های مجلسی بر اساس مصوب صنفی بوده و این نوع دمپایی های مجلسی از قیمت مناسبی برخوردار هستند. قیمت عمده این نوع دمپایی ها برای فروشندگان لوازم طبی در کنار مرغوبیت آن ها از اهمیت شایانی برخوردار است. فروش عمده مدل دمپایی مجلسی حدید با نازلترین قیمت با خرید عمده دمپایی مجلسی جدید قیمت پایین می آید و خریداران زیادی را جذب بازار می کنند.خرید عمده دمپایی زنانه مجلسی بسیار بصرفه تر از خرید جزیی این نمونه دمپایی می باشد. عرضه مستقیم انواع دمپایی مجلسی زنانه نیز از تولید به مصرف تاثیر موثری در قیمت این نوع دمپایی دارد. خرید انواع دمپایی مجلسی نیکتا آن هم از نوع شیک برای خریداران راحت و آسان است چون هم قیمت آن مناسب است و هم انتخابش.
قیمت فروش عمده دمپایی های مجلسی نیکتا

نمایندگی فروش انواع دمپایی نیکتا

نمایندگی فروش انواع دمپایی نیکتا

  • شرکت نیکتا اولین و معتبرترین تولیدکننده ی انواع صندل ودمپایی از
    جنسEVAوPVCوPU میباشد این شرکت با تجربه نیم قرن تولید در سال ۱۳۷۹ اقدام
    به توسعه ی مجتمع کارخانجات خود نموده و با خرید ماشین آلات، تکنولوژی و
    تجهیزات نوین از کشورهای اروپایی و با بکارگیری نیروی انسانی مجرب تولیدات
    خود را در زمینه ی انواع صندل و دمپایی های سبک،طبی و بهداشتی توسعه داده و
    در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده در سطح منطقه ی
    خاورمیانه میباشد.

شرکت نیکتا در حال حاضر با بیش از ۶۰۰ مدل
متنوع صندل و دمپایی ضمن پاسخگویی به نیاز مشتریان داخل و صادرات به
کشورهای آسیای میانه و اروپا توانسته است نام نیکتا را به عنوان تولیدکننده
ی برتر و صاحب نام در تولید صندل و دمپایی های با دوام و طبی در فرا
مرزهای ایران معرفی نماید.امروزه با وجود واسطه های بازار فروش دمپایی بهتر است دمپایی خود را مستقیم  از نمایندگی های نیکتا بخرید.خریداران می توانند از طریق سایت های خرید آنلاین دمپایی سفارش خرید دمپایی خود را ثبت کزده باشند.

لیست قیمت انواع دمپایی نیکتا

فروش دمپایی روفرشی: دمپایی های خانگی هستند. این نوع دمپایی اولا باید برای محیط لیز مثل سرامیک و سنگ مناسب باشد یعنی منجر به آسیب شما نشوند ثانیا نباید مانع رسیدن هوا به پاهای شما شوند.بنابرین دمپایی های طبی خزدار،حولو ای چسب دار و عروسکی دمپایی های مناسبی برای استفاده می باشند.دمپایی روفرشی نیکتا علاوه بر داشتن منافذ کافی برای عبور و مرور هوا،سبک هم هستند.در خانه می توانید برای راحتی قدم برداشتن بر روی فرش می توانید از دمپایی های رو فرشی استفاده کنید.

فروش دمپایی مجلسی: دمپایی های مجلسی انواع مختلف جلو باز،جلو سته ،لا انگشتی،نگین دار،مرواریدی هستند این مدل دمپایی ها با انواع مدل لباس ها قابل ست شدن هستند.

دمپایی استخری:دمپایی های استخری از پلاستیک مقاوم و دارای سوراخ های ریزتعبیه شده اند. دمپایی استخری در سونا و سالن های شنا استفاده می شود به دلیل عدم لغزش در استخر و جلوگیری از بیماری های پوستی. 

دمپایی حوله ای:دمپایی حوله ای متناسب با جنس لطیف و راحتشان به دمپایی خواب شهرت یافته و همیشه در کنار تخت گذاشته می شوند

خرید و فروش انواع دمپایی های مجلسی

خرید و فروش انواع دمپایی های مجلسیدو نوع دمپایی مجلسی وجود دارد پاشنه دار و بدون پاشنه . به خانم ها توصیه میشود که دمپایی با پاشنه بلندتر از۳ سانت نخرند زیرا به کف پا فشار می آید و این فشار به انگشتان می رسد و باعث آسیب به پا می شود. دمپایی های بدون پاشنه برای خانم هایی که با دمپایی پاشنه بلند راحت نیستند مناسب است.دمپایی های بدون پاشنه امروزه بین خانم های شیک پوش حسابی طرفدار دارند.بهترین انتخاب برای مجالس رسمی ویا دوستانه صندل های لژدار یا مجلسی می باشد.

عرضه بهترین دمپایی های مردانه و زنانه

  • شرکت نیکتا اولین و معتبرترین تولیدکننده ی انواع صندل ودمپایی از
    جنسEVAوPVCوPU میباشد  این شرکت با تجربه نیم قرن تولید در سال ۱۳۷۹ اقدام
    به توسعه ی مجتمع کارخانجات خود نموده و با خرید ماشین آلات، تکنولوژی و
    تجهیزات نوین از کشورهای اروپایی و با بکارگیری نیروی انسانی مجرب تولیدات
    خود را در زمینه ی انواع صندل و دمپایی های سبک،طبی و بهداشتی توسعه داده و
    در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده در سطح منطقه ی
    خاورمیانه میباشد.
  • پس از مدت کمی این برند توانست با تولید انواع صندل حلقه ی بزرگی را به طرفدارانش وارد کند.کالکشن های این برند توانست با تولید انواع صندل های تابستانی و پاپوش های گرم زمستانی رونمایی می کند.نیکتا در سال ۱۳۷۹ وارد دنیای مد و فشن ایران شدصندل زنانه و مردانه نیکتا خیلی زود توانست در میان برندهای رقیب در ایران جایگاه خاص خود را پیدا کند.
  • برند نیکتا برند نام آشنای صندل و دمپایی در ایران است و بین بازار صندل و پای افزار ایران محبوبیت فراوانی داردهنر نیکتا این است که با چند تکه پارچه محصولاتی خاص و در عین حال ساده تولید می کند.تیم طراحی نیکتا با ترفندهای کلاسیک کاری کرده که محصولات این برند حتی با گذر زمان هم فرم و زیبایی خود را از دست نمی دهند.
  • دسته بندی نیکتا انواع دمپایی مردانه ،زنانه ،پسرانه و دخترانه با توجه به جنس،مدل،طرح و محل استفاده تقسیم می شوند.نیکتا طی سال ها با تولید انواع دمپایی زنانه،مردانه و بچگانه با جلب رضایت مشتریان توانسته سهم عمده بازار دمپایی ایران را در اختیار خود بگیرد.دمپایی نیکتا کاملا نرم،سبک ،بهداشتی و در تنوع رنگی گوناگونی تولید شده اند. دمپایی نیکتا کاربردی ومفید جهت پوشش و مراقبت از پا هستند.
  • محصولات نیکتا با طراحی منحصربفرد خود راحتی و انعطاف پذیری بالایی به همراه می آورندتمامی محصولات مطابق با ساختار ارگونومی پا طراحی شده و طبی می باشند.محصولات این شرکت با فناوری های روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت ساخته می شوند.نیکتا با شعار سمت و سوی فعالیت خود را مشخص کرده است .رسالت نیکتا در تولید تنها تولید انبوه و فروش نیست.رعایت استاندارد ها و اصول طراحی نشان می دهد که این برند به سلامت ونگه داری فرم پا است.مخاطب اصلی نیکتا از همان اول زنان و مردانی بودندکه پس از یک روز پردغدغه و پوشیدن کفش های پر تکلف و رسمی حالا در خانه به دنبال راحتی و آسودگی بودند.این برند امروز یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده ی دمپایی و صندل در خاورمیانه است. احترام به سلیقه مشتری،تعهد به کیفیت و فعالیت همگام با راز موفقیت و ماندگاری این برند است .مقایسه طرح و کیفیت محصولات این برند با قیمت آن ها،نشان می دهد که نیکتا از برندهای پیشتاز موفق در بازار چرم ایران است. کافی است لوگوی ساده و کوچک این برند را روی محصولی ببینید تا از کیفیت زیبایی و کارایی آن مطمعن شوید.
فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید