شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت انواع دمپایی روفرشی فانتزی در بازار

دمپایی فانتزی دخترانه در انواع عروسکی و یا دیگر مدل ها تولید می شود و نمونه های روفرشی آن بیشتر از مابقی، فروش می روند.

خیلی از تولیدی ها می کوشند تا با ایجاد کیفیت بالا و تنوع در محصولاتشان جذب مشتری کنند و فروش بالایی را به خود اختصاص دهند. قیمت دمپایی روفرشی فانتزی با توجه به مواد اولیه و طرحی که دارد با هم متفاوتند. برخی از این دمپایی ها عروسکی هستند و برخی در مدل های ساده تر عرضه می شوند و این موضوع بر روی قیمت انواع دمپایی فانتزی تاثیر به سزایی را خواهد داشت.

لیست قیمت انواع دمپایی روفرشی فانتزی در بازار

مرکز فروش انواع دمپایی روفرشی فانتزی

مرکز فروش انواع دمپایی روفرشی فانتزیدمپایی ها خیلی مختلف هستند و می توان همیشه مدل های بسیاری از این محصول را در برندهای داخلی و خارجی در بازار مشاهده کرد. 

اما همه این تولیدی ها می دانند که باید دمپایی های دخترانه را با طراحی خاصی عرضه کنند زیرا دختران در پوشیدن انواع مختلف لباس، کفش و دمپایی وسواس به خرج می دهند و سعی می کنند تا زیباترین مدل های دمپایی را برای خود انتخاب کنند.

فروش انواع دمپایی روفرشی از طریق اینترنت کار را برای مشتری بسیار آسان کرده است. انواع مدل های فانتزی در رنگ بندی های زیبا و شیک مناسب برای خانم ها تولید شده است. این مدل ها طرفدار های خاص خود را دارد و می توان از آن ها در منزل یا مراسم ها استفاده کرد. بعضی افراد برای مهمانی ها، این دمپایی های روفرشی را با لباس و لاک خود ست می کنند و استیال زیبایی می گیرند.

گاهی مواقع تولید کنندگان این نوع روفرشی ها، انواع مدل ها را با یکدیگر ترکیب می کنند و طرح های زیبا و جذابی ارائه می کنند. کیفیت و ماندگاری در این مدل ها بسیار بالا است. قیمت دمپایی های روفرشی با توجه به جنس آن تعیین می شود.

جدیدترین مدل هایدمپایی روفرشی فانتزی

جدیدترین مدل هایدمپایی روفرشی فانتزیفروش انواع دمپایی روفرشی فانتزی از طریق سایت های معتبر امکان پذیر شده است. دمپایی های روفرشی گزینه مناسبی برای افراد است که مدت زمان زیادی ایستاده کار انجام می دهند. انواع مختلف دمپایی های روفرشی در بازار موجود است.

خانم ها در منزل بیشتر از دمپایی روفرشی استفاده می کنند. شاید یکی از دلایل آن علاوه بر عادت، جلوگیری از خشکی پا باشد. استفاده از دمپایی روفرشی به شرط سایز و ارتفاع مناسب، می تواند از آسیب رساندن به کمر، زانو و مفاصل جلو گیری کند.

فروش انواع دمپایی روفرشی

انواع دمپایی روفرشی را می توان به صورت حضوری یا آنلاین خرید و فروش کرد. برای این کار باید در مورد این محصول اطلاعات کافی داشته باشید. سایت های معتبر زیادی هستند که می توانند در این مورد به شما کمک کنند. فروش انواع دمپایی روفرشی در انواع خارجی یا تولید ایران، انجام می شود.

جنس انواع دمپایی روفرشی

  • نوع پلاستیکی
  • مدل پارچه ای
  • طرح چرم
  • روفرشی کتان
  • نوع پشمی و حوله ای

هرکدام از انواع این روفرشی ها خود به چند نوع دیگر تقسیم می شوند. برای مثال می توان این تقسیم بندی را این گونه نام برد: مردانه، زنانه و بچه گانه.

مدل های زنانه از تنوع بیشتری برخوردار است، طرح ها و رنگ های جذاب در این مدل ها به کار رفته است.

مدل های دمپایی روفرشی زنانه

  • مدل دمپایی فانتزی
  •          مدل دمپایی مردانه شیک  
  • طرح عروسکی
  •          دمپایی مجلسی
  • مدل پلاستیکی
  • دمپایی لا انگشتی

انتخاب مدل دمپایی روفرشی بستگی به سلیقه افراد داشته است.

این دمپایی ها از جنس پارچه حوله ای نرم، لطیف و مقاوم با کفی پلاستیکی از جنس فوم عاج دار تولید می گردند.

مدل های دمپایی روفرشی شیک و جدید فانتزی، مخصوص بزرگسالان و کودکان عرضه می گردند.

دمپایی روفرشی مخصوص بزرگسالان، در سایزهای بزرگتر و با تنوع رنگی مناسب خانم ها و حتی آقایان به فروش می رسد.

در این بین مدل دمپایی روفرشی فانتزی و عروسکی بچه گانه، از نرخ فروش بالاتری هم برخوردار بوده است.

این دمپایی ها هم جنبه ظاهری برای کودکان داشته و هم محافظ پای آنها هنگام راه رفتن روی فرش است.

دمپایی های روفرشی عروسکی و فانتزی، به شکل جلو باز و سر بسته، از بهترین جنس پارچه نرم حوله ای تولید می شوند.

امروزه در فصول سرد سال، از این دمپایی های روفرشی بیش از سایر مدل های دمپایی روفرشی استفاده می نمایند.

عرضه دمپایی های فانتزی دخترانه

عرضه دمپایی های فانتزی دخترانهدمپایی روفرشی فانتزی و عروسکی دخترانه، زنانه و بچه گانه با قیمت فروش ارزان، در سایت بازار دمپایی ایرانی به فروش می رسد. یکی از پر فروش ترین مدل های دمپایی روفرشی بچه گانه و زنانه، دمپایی روفرشی فانتزی است.

این دمپایی ها در تنوع طرح های شیک و مدل جدید، توسط کارخانجات گوناگونی در کشور تولید می گردند.

زندگی مدرن امروزی این امکان را ایجاب کرده تا تمامی خانواده ها از انواع دمپایی روفرشی مخصوص استفاده کنند.

اما اهمیت کیفیت دمپایی های روفرشی شاید بیشتر از قیمت خرید آنها بوده، چرا که سلامت پا به عنوان قلب دوم مهم است.

اگر چه عمدتا خریداران دمپایی روفرشی فانتزی به دنبال قیمت متناسب با کیفیت هستند.

فروش کلکسیون شیک ترین و جدیدترین دمپایی های روفرشی فانتزی و عروسکی به شکل آنلاین انجام می گیرد.

خرید آنلاین دمپایی های روفرشی فانتزی، خریدی آسان و مقرون به صرفه برای تمامی خریداران محسوب می گردد.

لیست قیمت دمپایی روفرشی فانتزی

لیست قیمت دمپایی روفرشی فانتزیانواع دمپایی فانتری دخترانه با ظاهری چشم نواز و کیفیتی عالی که داشته، در نرخ قیمتی مناسب تری آماده خریداری در نمایندگی های فروش اینترنتی می باشد.

یکی دیگر از انواع مدل های پرفروش دمپایی در میان کودکان و به خصوص دختر ها، دمپایی فانتزی دخترانه می باشد که در کارخانجات تولیدی امروزی، با طراحی های منحصر بفرد از انواع طرح های عروسکی و فانتزی روانه بازار های فروش گردیده است.

دمپایی فانتزی دخترانه، نمونه های روفرشی و مجلسی داشته که به جرئت می توان گفت دمپایی روفرشی از نرخ فروش بیشتر و بهتری برخوردار بوده و به همین سبب تولید کنندگان سعی بر آن داشته تا با افزودن کیفیت و زیبایی ظاهری این دمپایی ها، پاسخگوی نیاز بازار های کشور باشند.

امروزه حتی شاهد تولید انواع دمپایی فانتری عروسکی بافتنی و عرضه آن به بازار های کشور نیز بوده ایم که این طرح ها مناسب فصل هاس سرد سال و مخصوص کودکان یعنی دختر بچه و پسر بچه ها می باشند.

آنچه که اهمیت داشته، قیمت مناسب و کیفیت متناسب با قیمت انواع مدل های دمپایی فانتزی بوده و طبیعی است که هر چه طرح ها و کیفیت طرح های دمپایی فانتزی زیبا تر و مرغوب تر باشند؛ نرخ فروش خوبی از آن نمایندگی های فروش این دمپایی ها خواهد گردید.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید