شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت دمپایی روفرشی زنانه پانیا

همانطور که در جریان هستید بهترین راه برای اینکه بتوان لیست قیمت دمپایی روفرشی زنانه پانیا را در آورد، نگاه انداختن به فروشگاه های اینترنتی است. در آن جا شما با یک جستوجوی ساده می توانید بیش از هزاران مدل دمپایی روفرشی زنانه با مارک های مختلف را ببینید. هم چنین شما می توانید در این لیست، سایر اطلاعات کافی و لازم از جمله جنس زیره، نوع پاشنه و نوع کفی دمپایی را ببینید و بر اساس چیزی که می خواهید و در نظر گرفته اید، هر لحظه از شبانه روز که دوست داشتید اقدام به خرید نمایید. دمپایی روفرشی زنانه پانیا با داشتن وزن کم، سبک و زیره مناسب و طبی یکی از بهترین انواع دمپایی زنانه برای مجالس، روی فرش و منازل است.  

لیست قیمت دمپایی روفرشی زنانه پانیا

انواع دمپایی روفرشی زنانه در ایران

انواع دمپایی روفرشی زنانه در ایراندمپایی روفرشی زنانه در ایران دارای انواع زیادی می باشد، چرا که اکثر تولیدکنندگان این دمپایی در ایران در حال فعالیت هستند و مواد اولیه خود را بدون هیچ مشکلی یا اثر تحریم به راحتی فراهم می نمایند. یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای دمپایی زنانه در ایران همان برند نیکتا است که سالیان سال است که گوش شما به شنیدن نام آن عادت دارد. این دمپایی ها با توجه به مدلی که دارند برای خارج از منزل و داخل منزل خیلی مناسب هستند، علاوه بر آن قیمت مناسب این محصول باعث شده است که خرید دمپایی، چه به صورت آنلاین و چه مراجعه به مغازه های موجود در سطح شهرها، به یک کار شیرین تبدیل شود.

انواع دمپایی روفرشی زنانه در ایران:

  • دمپایی روفرشی لا انگشتی با مدل های خاصش
  • دمپایی روفرشی پاپا با مدل حصیری
  • دمپایی روفرشی زنانه خزر
  • دمپایی روفرشی زنانه شایان
  • دمپایی روفرشی زنانه نسیم
  • دمپایی روفرشی زنانه آریا شاپ
  • دمپایی روفرشی زنانه پارسیا

 

کارخانه تولیدی انواع دمپایی روفرشی زنانه

کارخانه تولیدی انواع  دمپایی روفرشی زنانهکارخانه تولیدی انواع دمپایی روفرشی زنانه مفتخر است با رعایت استانداردهای لازم و ایمنی محصولی را به بازار عرضه کند که از هر نظر با سلیقه مشتریان همخوانی داشته باشد و بتواند در حین زیبایی راحتی لازم را برای خانم های خانه دار داشته باشد. چرا که اکثر بانوان در منزل بر اساس عادت دوست دارند، در هنگام انجام دادن کارهای روزانه خود از دمپایی روفرشی استفاده کنند، لذا باید محصول باکیفیتی دم دستشان باشد که برای آنها مناسب باشد و از ستون فقرات، کمر و پاهای آن ها مراقبت کند. هم چنین کارشناسان این محصول در کارخانه باید در نظر داشته باشند که ارتفاع مناسب برای دمپایی های خود را اعمال نمایند تا به تبع آن مشکلات احتمالی از جمله پا درد پیش نیاید. 

خریدار انواع دمپایی زنانه شیک و ارزان

خریدار انواع دمپایی زنانه شیک و ارزانخریدار انواع دمپایی زنانه شیک و ارزان، معمولا کسانی هستند که یا مغازه دار هستند و یا در کار پخش و توزیع دمپایی به صورت مویرگی برای فروشگاه های سطح شهرها می باشند. دمپایی زنانه شیک و ارزان دارای مدل های لاانگشتی، عروسکی، مجلسی و فانتزی است که شما می توانید هر کدام را که دوست داشتید با خرید اینترنتی برای خود سفارش دهید.

دمپایی زنانه لاانگشتی به علت شکل لاانگشتی که دارد، احساس راحتی زیادی به فرد می دهند و علاوه بر اینکه در منزل می توانید بپوشید، در کنار ساحل، استخر و مکان های تفریحی مختلف کارایی دارند.

دمپایی زنانه عروسکی یکی از کارهای جذاب تولیدی های دمپایی زنانه است، این نوع دمپایی ها با داشتن تنوع زیاد و شکل های مختلف، بیشتر مود توجه دخترهانم های جوان قرار دارد. یکی از شکال محبوب و پرفروش دمپایی زنانه عروسکی، مدل پشمالوی آن است که بازار پسندی بالایی دارد. 

دمپایی زنانه مجلسی مانند دمپایی های توری و خزدار که مخصوص مهمانی ها و مجالس است دارای تزییناتی بوده که ظاهری شیک، آراسته و زیبا به استایل خانم های جوان می دهد. باید دقت داشته باشید که از این مدل دمپایی برای ساعت های طولانی در منزل استفاده نکنید.

دمپایی زنانه فانتزی از دسته دمپایی های هستند که به راحتی با وسایل دیگر مانند کیف، شال، روسری، بلیز، شومیز یا مانتو ست خواهند شد و می توان آن ها را هم در خانه پوشید و هم در مجالس استفاده کرد. 

 

مرکز فروش دمپایی روفرشی زنانه در ایران

مرکز فروش دمپایی روفرشی زنانه در ایرانمرکز فروش دمپایی روفرشی زنانه در ایران که خیلی وقت است سلیقه مشتریان را می شناسد از روش های مختلف و جدید تجارت مانند فروشگاه های اینترنتی، اقدام به عرضه انواع مختلف دمپایی روفرشی زنانه در تمامی شهرها می کند. 

دمپایی روفرشی زنانه دارای جنس های محتلفی از جمله پارچه ای، چرمی، جیری، کتان و پشمی است که هر کدام از ان ها علاوه بر زیبایی، نرمی و راحتی لازم را دارند و در اکثر مکان ها هم قابلیت پوشیده شدن دارند. بعضی از این دمپایی ها می توانند همانند پاپوش در فصل سرد سال از پاهای شما محافظت کرده و علاوه بر آن مفاصل و استخوان های شما را در صوزت استفاده زیاد، همواره سالم نگه می دارند. یکی از محبوب ترین نوع این دمپایی ها، جنس چرمی آن است که ماندگاری و دوام بالایی دارند و می توانند برای سال های طولانی همراه خوب و اطمینانی پاهای شما باشند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید