شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید انواع دمپایی استخری و ساحلی

دمپایی نوعی پای‌ افزار بوده که نرم و سبک است و برای پوشیدن در محیط های مختلف به کار می‌ رود و پا را کامل نمی‌ پوشاند، این محصول استفاده های مختلفی در منزل و بیرون از منزل دارد. برای رفتن به استخر تجهیزات و امکانات مختلفی موردنیاز است، یکی از این وسایل انواع دمپایی می باشد. به دلبل رفت و آمد افراد مختلف در محیط استخرها، این محیط ها معمولا آلوده هستند، پوست کف پا نیز بسیار حساس است، بنابراین برای جلوگیری از هرگونه حادثه ای و برای جلوگیری از سرخوردن و برای راحتی هرچه بیشتر توصیه کارشناسان به استفاده از دمپایی مخصوص استخر می باشد. مرکز خرید دمپایی استخری و ساحلی، انواع متنوع محصول را با کیفیت های فوق العاده و پایین ترین قیمت ها به مشتریان و خریداران عرضه می نماید.

مرکز خرید انواع دمپایی استخری و ساحلی

مرکز فروش انواع دمپایی استخری و ساحلی

مرکز فروش انواع دمپایی استخری و ساحلیدمپایی پا افزاری بسیار راحت و پرکاربرد است که در مکان های مختلف از جمله در استخرها کاربرد فراوان دارد، این محصول را در خانه برای حمام، دسشویی، به عنوان روفرشی و دیگر کاربردها استفاده می نمایند.

بیشترین مصرف صندل برای پیاده روی در سواحل و برای استفاده در استخرها می باشد، طرح و مدل های متنوعی از این محصول به بازار ارائه می شوند، دمپایی های استخری باید دارای خصوصیات ویژه ای باشند که مناسب برای استفاده در ساحل دریاها و استخرها بوده و پا در آن ها بسیار راحت باشد و پا را از آسیب های مختلف محافظت نماید.

دمپایی هایی که برای استفاده کنار استخرها و سواحل استفاده می شوند عمدتا از جنس های پلاستیکی و نمدی و چرم نرم و دیگر جنس های راحت بوده که پا را اذیت نکرده و در مقابل آب مقاوم بوده و آن ها را گاهی با لایه ای از پارچه دوخته شده به آن می پوشانند تا حداکثر راحتی را برای پا به ارمغان آورده و رطوبت را بگیرد.

صندل های مختلف استخری همگی ضد لیزخوردن و ضدآب بوده و از لیزخوردن برروی سرامیک و سنگ جلوگیری می کنند، همچنین وزن این صندل ها در تماس با آب دریاها و آب کلر دار استخر تغییر نکرده و مقاومت بالایی در برابر ضربات مختلف مکانیکی و عوامل گوناگون شیمیایی از خود نشان می دهند.

نمایندگی فروش دمپایی استخری

نمایندگی فروش دمپایی استخریدر استخرها به دلیل واردشدن ضربات مختلف به پا و همچنین افزایش رطوبت، پوشیدن دمپایی بسیار بااهمیت است، زیرا در صورت عدم پوشیدن دمپایی ممکن است عوامل بیماری زای مختلفی به پوست صدمه وارد سازند، پس پوشیدن دمپایی برای حفظ بهداشت شخصی و رعایت موارد بهداشتی لازم و باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف پوستی و راحتی هرچه بیشتر می شود.

زگیل پوستی از جمله بیماری هایی می باشد که در استخرها بسیار شایع است که در صورت نپوشیدن دمپایی و رعایت نکردن بهداشت ممکن است در کف پای فرد به وجود آید، با پوشیدن این دمپایی همچنین می توان از ابتلا به قارچ های مختلف و دیگر امراض کف پا نیز جلوگیری کرد.

مدل های متنوع محصول با طرح و رنگ های مختلف و مناسب برای تمامی سلیقه ها و سنین مختلف و با بالاترین کیفیت ها تولید شده و با قیمت های مقرون به صرفه به خریداران عرضه شده و به فروش می رسند. 

پوشیدن دمپایی های مناسب در واقع موجب می شود که تغییر در شیوه ی حرکات عادی و طبیعی فرد ایجاد نشده و در نهایت به پاها و زانوی افراد آسیب نمی رساند، پس برای رفتن به استخر و گذراندن اوقاتی خوش، پوشیدن دمپایی های مناسب و کفش استخری بسیار مفید و لذت بخش می باشد.

تحقیقات نشان می دهد کسانی که دمپایی راحت، خوب و مناسب به پا می کنند، عضلات و اسکلت بدن آن ها دچار آسیب نشده و می توانند سال های طولانی را بدون خستگی و کمردرد و با خیالی آسوده پیاده روی و شنا کنند.

فروشگاه مستقیم انواع دمپایی استخری

فروشگاه مستقیم انواع دمپایی استخریفروشگاه عرضه مستقیم انواع دمپایی استخری، بهترین و با کیفیت ترین انواع صندل و دمپایی ساحلی و استخری را عرضه می کند، در سال های اخیر به دلیل فرهنگ استفاده از این دمپایی ها، این محصول با طرح و رنگ های جذاب و متنوع و با مدل های مختلف و برای آقایان، خانم ها، بچه ها و سنین گوناگون طراحی و تولید شده و به بازار ارائه می شود.

دمپایی های استخری تولیدشده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نحوه طراحی و ساخت آن ها طوری است که لغزنده و سر نمی باشند، چون کف استخر به دلیل خیس بودن آن لغزنده و سر می باشد پس باید از پافزارهایی در این مکان استفاده نمود که به هیچ عنوان سر نخورده و راحتی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.

این مرکز با احداث فروشگاه اینترنتی نیز به ارائه محصول با کیفیت های گوناگون و در اندازه ها و سایزهای مختلف و با مدل های متنوع می پردازد، خرید اینترنتی صندل از مزایای فراوانی از جمله خرید مستقیم کالا به صورت آسان و سریع، خرید به صورت عمده و یا جزئی محصول برخوردار بوده، همچنین امکان خرید غیرحضوری کالا با تماس تلفنی و سفارش آن از این طریق و امکان مشاوره رایگان با کارشناسان اینترنتی نیز امکان پذیر می باشد.

لیست قیمت انواع دمپایی استخری در بازار

لیست قیمت انواع دمپایی استخری در بازاردمپایی های گوناگون استخری برای استفاده و پوشیدن در استخرها بسیار مناسب و لازم می باشند که خریداران مناسب با سایز پای خود می توانند بهترین انواع محصول و دمپایی استخری زنانه، مردانه و بچه گانه را خریداری نمایند.

این دمپایی ها دارای ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی می باشند که باعث شده تهیه این کالا و استفاده از آن بسیار چشمگیر باشد، از جمله ویژگی های دمپایی استخری می توان به موارد زیر اشاره نمود:.

  • این صندل های تولیدشده برای استفاده در سواحل و استخرها، بسیار سبک و نرم و راحت بوده و کیفیت فوق العاده ای دارند.
  • برای تخلیه آب اضافی موجود در دمپایی نیز سوراخ هایی تعبیه شده است که از این طریق آب موجود در دمپایی خالی می شود.
  • این صندل ها باعث جلوگیری از ایجاد بیماری های مختلف و انواع باکتری، میکروب و قارچ در پوست کف پا می شوند.

برای اکثر خریداران اطلاع از قیمت محصول بسیار حائزاهمیت است، لیست قیمت انواع دمپایی استخری در بازار را بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می کنند، قیمت این محصول به جنس کالا، مراکز تولیدی، میزان کیفیت محصول، نوع مواد اولیه، وارداتی و صادراتی بودن محصول، میزان عرضه و تقاضا و نوسانات بازار بستگی دارد. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید