شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید انواع دمپایی صندل مردانه کیتو

خرید دمپایی صندل مردانه از عمده فروشی ها یکی از راه های رسیدن به خرید ارزان قیمت می باشد. شرکت تولیدی کیتو  محصولات تولیدی خود را بیشتر به صورت عمده و مستقیم بدون واسطه به بازار عرضه می‌کند.

خرید باید از یک برند معتبر صورت بپذیرد که کیفیت بالای محصول را تضمین کند. 

مرکز خرید انواع دمپایی صندل مردانه کیتو

مرکز خرید انواع دمپایی و صندل مردانه

مرکز خرید انواع دمپایی و صندل مردانهصندل ها در فصول گرم سال بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. 

صندل ها توسط شرکت های کفش و دمپایی سازی تولید می شوند. این محصول بیشتر به دلیل خنکی که دارد استفاده می شود به دلیل حفره های که روی صندل ها وجود دارد باعث گردش هوا بر روی پاها شده و مانع از عرق کردن پا می شود. 

برای همین در هنگام رانندگی و برای گشت و گذار می توان از صندل استفاده کرد. هم بسیار سبک  می باشد و استفاده از آن باعث راحت نفس کشیدن پاها می شود. 

این محصول بسیار مفید را می توان از عرضه کنندگانی که به عرضه  عمده این محصول می پردازند خریداری کرد. 

بهترین روش خرید این محصول خرید آن به صورت عمده می باشد‌که باعث میشود در هنگام خرید تخفیف بیشتری از آن ما شود. 

بهترین مراکز خرید مراکزی می باشند که محصولات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولیدی ها خریداری کرده و به بازار های فروش عرضه می کنند. 

یک مرکز خرید خوب باید تنوع اجناس بالای داشته باشد و از تمامی برند های موجود در بازار نمونه های برای عرضه داشته باشد تا مشتریان متناسب با سلیقه و نیاز خود از صندل ها خریداری کنند. 

صندل تابستانی مردانه پر فروش ترین صندل موجود در بازار می باشد که در رنگ ها و جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند. به دلیل رانندگی بیشتر مردان و میزان فعالیت های بیشتری که بیرون از خانه انجام می دهند، صندل های مردانه پر فروش تر از مدل زنانه آن می باشند.

عرضه انواع صندل با برند کیتو کیت

شرکت کیتو کیت یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده صندل می باشد. در این شرکت صندل های با اندازه های مختلف و جنس های مختلفی به بازار عرضه میشود. 

صندل های چرم در بین صندل های تولید شده از بالاترین قیمت برخوردار می باشند. جنس چرم به دلیل استقامت بالای که دارد برای سطح رویی صندل ها از آن استفاده می شود که باعث مقاومت بسیار بالای صندل ها در برابر پارکی می شود.

شرکت کیتو کیت صندل های با چرم مصنوعی هم تولید می کنند که کیفیت بسیار بالای دارند. 

چرم های صنعتی جایگزین چرم های طبیعی شده اند و دارند با کیفیت چرم های طبیعی رقابت می کنند. 

کارگاه های تولیدی کیتو کیت صندل های تولید می کنند که از کیفیت بالای برخوردار می باشند. کیفیت بالای یک محصول به مواد درجه یکی که محصول را از آن تولید می کنند بستگی دارد. 

عرضه صندل در انواع کیفت های مختلف توسط شرکت کیتو کیت صورت می پذیرد با خرید از این شرکت می توان به تمامی نیاز های صندلی خود پاسخ گو باشید. 

کیفیت بالا و معتبر بودن برند های تولیدی این شرکت باعث شده اند که مشتریان بسیاری از سرتاسر دنیا اقدام به خرید محصولات این شرکت بکنند.‌

 فروش صندل بچه گانه و فروش صندل پسرانه هر دو از تخصص های تولیدی این شرکت می باشد. با شناخت کاملی که از الگوی کف پای کودکان و نوجوانان پسر دارند به راحتی می توانند محصولاتی تولید کنند که از کیفیت بسیار بالای برخوردار می باشند. 

شناخت الگوی کف‌پا باعث میشود محصولی تولید کرد که به سلامت پا و کمر کمک کرد. پاها از نقاط بسیار حساس بدن می باشند که با کمر در ارتباط می باشند دقیق بودن کفی صندلها به حفظ سلامت بدن کمک میکند. 

لیست قیمت صندل مردانه در بازار

لیست قیمت صندل مردانه در بازارلیست قیمت صندل ها به عوامل مختلفی بستگی دارد.‌ جنس صندل ها مهم ترین مسئله در تولید و قیمت گذاری بر روی صندل ها می باشد. صندل های که از جنس چرب می باشند و زیری آنها از جنس پلاستیک انعطاف پذیر باشد از قیمت بالاتری نسبت به صندل های بی کیفیت معمولی دارند. 

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت صندل ها نحوه ساخت آنها می باشد. صندل های که به صورت دو تیکه تولید می شوند از قیمت پایین تری نسبت به صندل های یک تیکه دارا می باشند. 

نحوه چسب ریزی و پرسی که قسمت رویی صندل را به قسمت زیرین صندل متصل می کند در نحوه قیمت گذاری تاثیر گذار می باشد. اگر قسمت زیرین به وسیله دستگاه های تزریقی ریخته شده باشد باعث مقاومت بالای کفی صندل شده با قیمت آنها افزایش می دهند. 

از عوامل تاثیر گذار قیمت می توان به نحوه ی خرید اشاره کرد.اگر یک محصول را به صورت عمده و مراکزی خریداری کنیم که این محصول را به صورت عمده به بازار عرضه می کنند باعث میشود قیمت تمام شده آن بسیار کاهش پیدا کند.‌

صادرات یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت صندل ها می باشد. صندل های که به دیگر کشور ها صادر می شوند باید از کیفیت بسیار بالای بهره مند باشند تا بتواند بازار کشور های مقصر را در دست بگیرند. 

در فصل های گرم سال قیمت صندل ها افزایش پیدا میکند، بهترین خرید در فصل های می باشد که قیمت این محصول پایین می باشد. 

باید محصول مورد نظر را در زمان مناسب و از‌ یک مرکز فروش عمده خریداری کنیم،  کیفیت بالا همبستگی بالای به برند معتبر دارد عرضه کنندگانی که محصول با کیفیت بالا به بازار عرضه می کنند مناسب ترین محل خرید می باشند. 

فروش صندل تخت و چسبی مردانه

صندل مردانه اسپرت یکی دیگر از نمونه های صندل های تولیدی می باشد.

صندل اسپورت دارای بندی پشت می باشد که می توان با بستن آن از صندل به عنوان یک کفش استفاده کرد. 

فروش صندل تخت به فصل سال بستگی دارد. از این محصول بیشتر برای فصل بهار و تابستان استفاده میشود. و در فصل زمستان مشتری های کمتری از این محصول خریداری می کنند. 

شهر های که آب و هوای گرم دارند از صندل های چسبی بیشتر استفاده می کنند شهر های مانند: اهواز، بوشهر، بندر عباس.

بهترین فروش متعلق به بازار های می باشد که محصولات خود را به صورت عمده به بازار عرضه می کنند. 

عرضه مستقیم باعث میشود خریداران تعداد بیشتری از این محصول را خریداری کنند. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید