شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید دمپایی روفرشی بافتنی پسرانه

مرکز خرید دمپایی روفرشی پسرانه این نمونه را با کیفیتی بسیار عالی و قیمتی مناسب به فروش می رسانند. این نمونه ی بافتنی بسیار شیک و جذاب می باشد و دل هر پسری را در نگاه اول می برد و افراد بسیار زیادی را محو زیبایی خود می کند‌.

مرکز خرید دمپایی روفرشی بافتنی پسرانه

مشخصات بهترین دمپایی روفرشی

مشخصات بهترین دمپایی روفرشی مشخصات بهترین دمپایی روفرشی بافتنی اینگونه است که:

این نمونه چون بافتنی می باشد باید از بهترین نخ ها در تولید آن بهره برده باشند، این نخ ها باید استحکام و مقاومت بسیار خوبی داشته باشند.

دمپایی های روفرشی باید سبک باشند و زمانی که پا در آن ها قرار می گیرد جریان هوا در آن برقرار باشد و پا عرق نکند و بسیار نرم و خوش پا باشد.

بیشتر پسران برای حفظ خنک و خشک نگه داشتن پای خود و تمیزی پاها از دمپایی استفاده می کنند و از پوشیدن آن لذت می برند.

این دمپایی های شیک و جذاب بر طبق استانداردها تولید و به فروش می رسد.

این دمپایی های پسرانه ی خانگی باید به گونه ای انتخاب شوند که در محیط لیز، همانند سرامیک و سنگ منجر به آسیب به فرد و افتادن آن نشوند. انواع دمپایی های طبی خزدار، حوله ای، چسب دار و عروسکی اغلب در محیط خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. 

دقت کنید دمپایی بخرید که در آن احساس راحتی داشته باشید و نکاتی در آن رعایت شده باشد از جمله دارای قوس مناسب پا باشد، این محصولات تمامی این ویژگی ها را دارا هستند و برای پا بسیار مناسب هستند.

این دمپایی های روفرشی بر طبق استاندارد های دنیا تولید می گردد و زیبایی آن را در هیچ یک از دمپایی های دیگر نمی توان یافت، از این محصول می توان به راحتی استفاده کرد.

این محصول پسرانه از دوام و کیفیت بالایی برخوردار هستند و بیشتر افراد به دلیل کیفیت بالای آن طرفدار این محصول هستند، انواع مختلف این نمونه در مدل های بند انگشتی، ساده، مدل دار و … در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت عرضه دمپایی پسرانه عروسکی

قیمت عرضه دمپایی پسرانه عروسکی قیمت عرضه دمپایی پسرانه عروسکی در بازار بر اساس عوامل زیر تعیین می شود:

  • کیفیت دمپایی ها
  • طرح و مدل
  • نحوه ی خرید و فروش
  • محل خرید و فروش و …

این نمونه ی پسرانه در طرح های کارتونی و انیمیشنی جذاب پسرانه تولید و به فروش می رسند.

در کل می توان گفت دمپایی های روفرشی پسرانه از جنس پلاستیک و در رنگ های روشن می تواند بهترین انتخاب برای افراد باشد و کمترین حساسیت های پوستی را ایجاد می کند. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید