شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید عمده انواع دمپایی طبی پانیا

برای خرید دمپایی طبی پانیا به مراکز و فروشگاه های ما مراجعه کنید، انواع دمپایی طبی پانیا از بهترین مواد اولیه در کارخانه ها با دقت زیادی تولید‌ شده اند. دمپایی های طبی پانیا سبب می شوند بر اثر راه رفتن زیاد دچار پا درد نشوید.

مرکز خرید عمده انواع دمپایی طبی پانیا

مرکز خرید انواع دمپایی های طبی در تهران

مرکز خرید انواع دمپایی های طبی در تهراندر مراکز خرید ما انواع دمپایی طبی زنانه و دمپایی طبی قدیمی در مدل ها و رنگ های متنوع و زیبا به مشتریان عرضه می شوند.

 بیشتر افراد تمایل دارند از این واقعیت غافل شوند که تمام استرس بدن و همچنین وزن آنها توسط پاها انجام می شود و با این وجود پاها به طور مسلم نادیده گرفته ترین نقاط بدن هستند.  مراقبت از پاهای شما آنها را برای مدت زمان طولانی قوی و انعطاف پذیر نگه می دارد ، و حتی یک ماساژ پا ۱۰ دقیقه ای روزانه می تواند شگفتی هایی را انجام دهد. این جایی است که برای پیدا کردن مزایای آنها و اینکه آیا ارزش توجه شما را دارند ، مانند دمپایی طبی وارد بازی می شوند.

 مزایای دمپایی طبی پانیا چیست؟ ماساژ تسکین دهنده پا که دمپایی طبی در اختیار فرد پوشنده قرار می دهد، به بدن اجازه آرامش و شل شدن پا را می دهد، که در نتیجه خواب آرامش بخش را ایجاد می کند.  ماساژ نقاط خاص روی پا از طریق دمپایی طب پانیا نیز می تواند در تعادل هورمونها و در نتیجه کاهش علائم افسردگی مفید باشد.

 اگر حالت پادرد یا کمردرد دارید ، پوشیدن دمپایی طبی پانیا به شما کمک می کند تا در رفع ناراحتی و تورمی که ممکن است با آن همراه باشید، درد کمتری احساس کنید. دمپایی طبی همچنین می تواند برای کاهش علائم سندرم قبل از قاعدگی (PMS) از جمله تحریک پذیری، خستگی، بی خوابی و نفخ استفاده شود. همچنین علائم یائسگی مانند گرگرفتگی و درد زانو را کمتر می کند. اگر به سندرم ساق پا مبتلا هستید، پوشیدن دمپایی های طبی پانیا ممکن است از بین برنده این سندرم باشند، زیرا فشار روی نقاط عصبی دقیق ایجاد می شود که باعث علائم این بیماری عصبی می شود و در نتیجه درد را کاهش می دهد.  همچنین پوشیدن این دمپایی های منحصر به فرد در صورتی که به بیماری مولتیپل اسکلروزیس مبتلا هستید، می تواند مفید باشد زیرا از خستگی که بسیاری از افراد مبتلا به این بیماری رنج می برند ، می تواند رهایی یابد.

 قبل از اینکه به مزایای این نوع دمپایی منحصر به فرد بپردازیم، در اینجا چند مبانی در مورد طب سوزنی و نحوه عملکرد آن آورده شده است.

 

 

نمایندگی فروش دمپایی های طبی پانیا

دمپایی طبی مردانه پانیا در سایز های مختلف در نمایندگی های معتبر ما به فروش می رسند.

سندرم ساق بی قرار – سندرم پای بی قرار یک اختلال حسی عصبی است که باعث ایجاد احساسات ناراحت کننده یا ناخوشایند در پاها می شود و اصرار به حرکت آنها دارد.  این علائم در عصر یا اواخر بعد از ظهر بروز می کند و غالباً هنگام شب شدیدتر می شوید که سعی می کنید استراحت کنید.  نوع مناسب دمپایی های طب سوزنی فشار کافی را به نقاط عصبی دقیق که ناراحتی از آن ناشی می شود ، اعمال می کند.  هر زمان که علائم سندرم پای بی قرار و همچنین قبل از خواب را احساس می کنید ، از پوشیدن آنها اطمینان حاصل کنید تا خواب خوب داشته باشید.

دمپایی طبی پانیا در تسکین درد و درد مفید است، استفاده از دمپایی طبی می تواند درد و درد در بدن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. برای درد گردن، تقریباً پنج دقیقه در صندل های طبی  خود قدم بزنید تا درد را کنترل کنید. دمپایی های طبی در کاهش درد و تورم در مچ پا و همچنین تسکین میگرن و سردرد هنگام استفاده به طور مرتب موثر هستند. این دمپاها با هدف قرار دادن تاندونهای عصبی که بین تاندون آشیل و استخوان مچ پا خارجی قرار دارند، به تسکین دردهای کمر و درد ران کمک می کنند.

لیست قیمت دمپایی های مردانه پانیا

لیست قیمت دمپایی های مردانه پانیالیست قیمت انواع صندل طبی پرستاری پانیا در سایت ها و فروشگاه های ما مشخص شده است. 

طب سوزنی چیست؟

 طب سوزنی نوعی سیستم درمانی جایگزین است که با استفاده از انگشتان دست ، دستها و در بعضی موارد از ابزارهای دیگر برای تحریک نقاط مختلف طب سوزنی در اطراف بدن استفاده می کند.  طبق اصول طب سنتی چینی ، بدن انسان از خطوط جریان نامرئی انرژی تشکیل شده است که به آنها به عنوان نصف النهار گفته می شود.  اگر جریان این خطوط انرژی مختل شود ، اعتقاد بر این است که از بین رفتن عاطفی و جسمی حاصل می شود.  عدم تعادل در جریان انرژی زندگی از طریق عمل تحریک نقاطی که در کنار نصف النهارها یافت می شود ، یا به عبارت ساده تر ، طب سوزنی برطرف می شود.  برخلاف طب سوزنی که در آن از سوراخ سوزن برای سوراخ کردن نقاط نصف النهار استفاده می شود ، طب سوزنی کاربردی تر به حساب می آید و شما حتی می توانید آن را به تنهایی انجام دهید.

 کیفیت گره هایی که در کف پای دمپایی گنجانیده شده است از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا آنها وزن کامل بدن شما را پشتیبانی می کنند.  علاوه بر این، از آنجا که وقتی این دمپایی ها را استفاده می کنید حرکت می کنید، این گره ها باید نیروی زیادی را در طول روزتحمل کنن، به همین دلیل خواهید فهمید که دمپایی های طبی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، به راحتی از بین نمی روند یا دچار ترک و پوسیدگی نمی شوند.

 دمپایی های طبی محصولات ما برای پوشیدن در طیف گسترده ای از طرح ها و اندازه ها در دسترس هستند و تقریبا هر کسی می تواند آنها را بپوشاند، با این حال، زنان باردار به طور کلی باید از آنها دور شوند، مگر اینکه پزشکان خودآنها توصیه کنند. گفته می شود، صندل ها و دمپایی های طبی، برای کسانی که می خواهند دردهای مختلفی که بر اثر بیماری های مختلف ایجاد شده است را کاهش دهند، بسیار مفید و موثر است.

خرید و فروش انواع دمپایی و صندل

خرید و فروش انواع دمپایی و صندل در مرکز ما امکان پذیر می باشد. مزایای پوشیدن دمپایی طبی پانیاچیست؟

 برای سلامتی پاها و انگشتان و کف پا بسیار عالی است، دمپایی طبی برای کسانی که از بی خوابی رنج می برند بسیار عالی است زیرا این امر به خواب منظم کمک می کند. حرکات آرامش بخش ماساژ پا از گره ها به بدن کمک می کند تا از حالت چشم باز شروع شود و اعصاب آرام شوند.  این اقدامات ، به نوبه خود ، شما را به خواب آرامش بخش تسکین می دهد که باعث می شود صبح روز بعد احساس انرژی کنید.

 مفید در مدیریت افسردگی – طبق تحقیقات انجام شده، ماساژ پا از طریق دمپایی طبی ممکن است در تأمین تعادل مورد نیاز برای مقابله با فشار روزانه زندگی مؤثر باشد. قسمت های خاصی از پا وجود دارد که می تواند برای کاهش افسردگی و بهبود پایداری عاطفی از جمله لکه هایی که در مرکز انگشتان بزرگ ، توپ پای شما و مرکز توپ پا قرار دارد، هدف قرار دهید. اعمال فشار بر روی این نقاط با پوشیدن دمپایی طبی برای چند دقیقه چند بار در روز می تواند به علائم افسردگی کمک کند.

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید