شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید عمده دمپایی روفرشی مجلسی

به جرات می توان گفت در میان انواع دمپایی روفرشی دمپایی های روفرشی زنانه و دخترانه از استقبال بیشتری روبرو است که دلایل مختص به خود را دارد؛ در کشور تولید کنندگان بسیاری با توجه به تولیدات خود اقدام به احداث مرکز خرید دمپایی روفرشی مجلسی پرداخته اند تا از این طریق محصولات خود را به دست مشتریان طالب و واقعی برسانند؛ دمپایی روفرشی زنانه، دمپایی مجلسی جدید، دمپایی روفرشی دخترانه و … از طرح های موجود در این مراکز است.

مرکز خرید عمده دمپایی روفرشی مجلسی

مرکز خرید انواع دمپایی مجلسی

مرکز خرید انواع دمپایی مجلسیمعمولا زمانی که صحبت از مراکز خرید انواع دمپایی مجلسی به میان می آید تمامی خانم ها شروع به رویا پردازی طرح دمپایی خود با ست لباس و یا هر چیزی دیگری می کنند که حق هم دارند چرا که نمی توان منکر آن شد یک دمپایی مجلسی چقدر می توان در زیبایی و افزایش قد افراد تاثیر داشته باشد؛ بدون شک در مجالس با ساعات طولانی نمی توان در دمپایی و کفش هایی سر کرد که شما را خسته و کم حوصله می کنند؛ باید در انتخاب خود دقت بیشتری را به خرج داد.

باید به دنبال محصولی بود که بتوان از آن در مکان های مختلفی علاوه بر مجالس استفاده کرد؛ یک انتخاب صحیح می تواند ضامن خرید درست شما و استفاده ی چندین و چندباره از این محصول فوق العاده شیک باشد؛ به دنبال چه نوع دمپایی مجلسی روفرشی هستید؟

از جمله انواع دمپایی های مجلسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دمپایی های مجلسی با لژ مخصوص
  • دمپایی مجلسی پاشنه بلند با رعایت استاندارد ها
  • دمپایی فانتزی
  • و …

فراموش نکنید که طرح ها و مدل های بسیاری را می توان در مراکز پیدا کرد و با لباس و یا هر چیز دیگری ست کرد و جذابیت خود را دو چندان کرد پس به جستجو بیشتری باید پرداخت!

فروش عمده انواع دمپایی روفرشی

فروش عمده دمپایی به دو صورت حضوری و غیرحضوری در سراسر کشور بدون هیچ محدودیتی در حال انجام است موردی که نظر همگان را به خود جلب کرده است کیفیت و طرح های خاص در مراکز فروش می باشد که نه تنها توانست اند به تامین نیاز بازارهای داخلی بپردازند بلکه از سفارشات خارجی نیز استقبال کرده و محصولات را در زمانی کوتاه با بالاترین کیفیت و مرغوبیت به همراه قیمت مناسب به آن ها ارائه می دهند.

از گذشته تا به امروز فروش به صورت عمده از سود عالی برخوردار بوده است که افراد را ترغیب به فروش عمده و سود بیشتر کرده است؛ معمولا این فروش با درصد تخفیفاتی همراه می باشد که مساوی می باشد با فروش بیشتر، بدین شکل که هر چه فروش بیشتر باشد قیمت مناسب تر محاسبه می شود؛ کم نیستند کسانی که به دنبال انواع دمپایی روفرشی با قیمت مناسب می باشند.

زیباترین روفرشی های موجود در بازار شامل:

  • دمپایی روفرشی های انگشتی
  • طرح برکه جلو باز
  • روفرشی لژ دار
  • انگشتی زنانه برای سایز های بزرگ 
  • روفرشی عروسکی
  • دمپایی جلو بسته روفرشی
  • و …

فراموش نکنید که ممکن است هر کدام از این طرح ها دارای اجناس مختلفی اعم از پارچه، پشم، چرم، کتان، جیر و … باشد که با کار بردن هر کدام از این در جایگاه خود می تواند زیبایی آن ها را دو چندان کند.

عرضه عمده انواع دمپایی مردانه و زنانه

عرضه عمده انواع دمپایی مردانه و زنانهدر عرضه ی عمده انواع دمپایی مردانه و زنانه همانند بسیاری از محصولات مشابه ی این خانواده هیچ محدودیتی وجود ندارد و برای تمام سایز پاها دمپایی های متنوعی وجود دارد که می توان از آن به عنوان چند کاره بودن استفاده کنند، طراحی برخی از این دمپایی ها به گونه ای می باشد که می توان از آن ها در دو مکان خصوصی منزل و یا فضاهای باز عمومی استفاده کرد.

اگر نگاهی گذرا به مراکز عرضه عمده انداخته باشید بدون شک با تنوع طرح و رنگ بیشماری روبرو خواهید شد که برای هر زن و مردی هزاران نوع دمپایی وجود دارد؛ تنوع به قدری زیاد است که نظر هر مشکل پسندی را نیز به خود جذب می کند و آن ها می توانند به جای یک طرح چندین طرح و مدل را به صورت همزمان انتخاب کنند.

سبک بودن و با کیفیت بودن آن ها نظر بسیاری از خانم ها و آقایان را به سمت خود جذب کرده است، طرح های طبی آن ها برای پیاده روی با مسافت طولانی بهترین گزینه می باشد، عرضه این محصولات به صورت مستقیم و با بسته بندی ها خاص توسط مراکز صورت می گیرد که در جلب نظر مشتریان بی تاثیر نخواهد بود؛ برخی به این عرضه اکتفا نکرده اند و محصولات خود را به صورت صادراتی به کشورهای طالب و خواستار این محصول ارسال کرده اند که با نتیجه ی مثبت عالی روبرو بوده اند و این دلیل محکمی بر رضایت مشتریان است.

لیست قیمت انواع دمپایی در بازار

کم نیستند کسانی که همیشه این سوال را با وجود نوسانات دارند که قیمت بروز شده ی انواع دمپایی در بازار چقدر است؟

همانطور که می دانید دنیای بزرگی از دمپایی ها وجود دارد که از کوچک گرفته تا بزرگ می توان طرح و رنگ های زیادی را ارائه داد؛ اما چیزی که برای برخی در الویت قرار دارد جویا شدن از قیمت بروز این محصول می باشد که برخی را سردرگم و برخی را منصرف از ادامه دیدن این محصول کرده است؛ اما کار آنچنان سخت نیست، هستند بسیاری از سایت های فعالی که در زمینه ی بروز رسانی قیمت ها فعالیت دارند.

توجه داشته باشید برای این که راحت تر بتوان از قیمت دمپایی مورد نظر خود با خبر شوید لیست قیمتی را تدارک دیده که به صورت دقیقه ای بروز رسانی می شود؛ حتما برایتان سوال است که چرا به صورت دقیقه ای این نرخ بروز می شود!

یکی از علل آن نوسانات بازار یا همان بالا و پایین شدن نرخ ارز است که بر روی تولیدات و قیمت های بسیاری از اجناس از جمله محصول مورد نظر موثر می باشد و دیگر عواملی که در این موضوع دخیل هستند شامل نحوه ی خرید، نوع خرید، تعداد، نوع دمپایی و … بستگی دارد، بنابراین با انتخاب صحیح می توان بهترین سود را حاصل شد.

شایان ذکر است جهت راهنمایی هر چه بیشتر در این لیست شاهد برخی توضیحات در مورد دمپایی مورد نظر خود خواهید شد که برای بررسی بیشتر می توان آن را مطالعه کرد؛ نکته ی پایانی این است که می توان به صورت همزمان این قیمت ها را در لیست ها با یکدیگر مقایسه کرد. 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید