شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU) با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه دمپایی ژله ای دخترانه مدل کیتی

یکی از دمپایی های محبوب و پر طرفدار، دمپایی ژله ای دخترانه می باشد که از لحاظ زیبایی و تنوع در طرح و رنگ بسیار جذاب و شیک بوده و یک پوشش زیبا و راحت و ایمن برای پای شما به شمار می آید.

دمپایی ژله ای از انواع و مدل های مختلفی برخوردار می باشد و ضمن مراقبت و محافظت از پا، جلوه ای زیبا به پای شما می بخشد.

مرکز عرضه دمپایی ژله ای دخترانه با ارائه مدل هایی زیبا و متفاوت و با کیفیتی منحصر به فرد، توانسته است رضایت تمامی مصرف کنندگان را به دست آورد.

مرکز عرضه  دمپایی ژله ای دخترانه مدل کیتی

سایزبندی دمپایی ژله ای دخترانه مدل الناز

سایزبندی  دمپایی ژله ای دخترانه مدل الناز یکی از امتیازات دمپایی ژله ای دخترانه، تنوع در اندازه و طرح و مدل می باشد که متناسب با سایز پای همه افراد، طراحی و تولید شده تا جوابگوی نیاز همه باشد؛ و در این میان مدل الناز یک مدل بی نظیر و پرفروش می باشد که بسیار با کیفیت و نرم و راحت بوده و ضمن محافظت از قلب دوم شما، از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

از دیگر مدل های زیبا و جذاب دمپایی، دمپایی ژله ای عروسکی است که با طرح و نقش های عروسکی بسیار زیبا، در بین کودکان از محبوبیت خاصی بهره مند می باشد و کودکان علاقه و تمایل زیادی به پوشش این نوع دمپایی ها دارند و از راه رفتن با آنها بسیار خوشحال شده و لذت می برند.

مدل شیک و پر طرفدار دیگر این دمپایی ها، دمپایی دخترانه انگشتی بوده که بسیار بادوام و با کیفیت است و پا در آن بسیار راحت بوده و در رنگ های بسیار شاد تولید شده است.

دمپایی های ژله ای با استفاده از تکنولوژی مدرن و روز دنیا طراحی و ساخته شده و از تمامی استاندارد های لازم کیفی، برای سلامتی و راحتی پا برخوردار می باشد و انعطاف و نرمی آنها بسیار مورد توجه مصرف کنندگان می باشد و به خاطر حالت چسبندگی که دارد به راحتی از پا در نمی آید و برای کودکان بسیار مناسب و ایده آل است.

فروشگاه دمپایی ژله ای انگشتی مدل نازنین

فروشگاه  دمپایی ژله ای انگشتی مدل نازنین از ویژگی های منحصر به فرد و متمایز انواع مدل های دمپایی ژله ای این است که کاملا با استایل کف پا هماهنگی و تطابق داشته و باعث کاهش درد کمر و پا می شود و وزن سبک و نرمی و انعطاف آن، موجب لذت بردن فراوان از قدم زدن با این نوع دمپایی ها می شود که فرد با آن بسیار راحت بوده و بهترین دوست و همراه فرد در مسافت های نزدیک و طولانی می باشد.

این فروشگاه انواع دمپایی ژله ای، با ارائه دمپایی های شیک و با دوام با قیمتی بسیار مناسب و با صرفه، سعی در تأمین آسایش و راحتی پای شما مشتریان عزیز داشته تا بتواند با عرضه محصولاتی متنوع و ارزنده و با کیفیت، پوششی خاص و متمایز برای پای شما بیافریند.

 

فهیمه السادات قاضی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شرکت اسلیپریو شما را به خرید بهترین صندل طبی و مجلسی و روفرشی و دمپایی پلاستیکی در سایز های مردانه و زنانه و دخترانه و پسرانه می باشد و جنس محصولات از پیو (PU)با رویه چرم یا لمه و EVA و PVC و ایربولینگ دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید